Citat:
Ursprungligen postat av
GregerAfGyllenstie
Jorden anropar 400ben! Inte fan ska du skaka tänder för anabolachrippa. Vi alla här backar dig, kanske någon enstaka bög här inne som älskar Chrippa men vi normala backar dig.
Hehe det är mycket nu och jqg hinner inte med. Men finns inte så mycket att säga. Som sagt tog Jocke kontakt med mig och vi pratade ut bra. Nämnt det här. Förstår honom. Handlade mest att inte gå på hans liv utanför Flashback och jag håller med i det. Hunden hade de redan tillåtelse för.
Angående Chripp vet jag inte riktigt vad han lagt ut direkt då jag är väldigt inaktiv på instagram och jag har nog aldrig kollat på hans instagram. Tror inte det hänt så mycket där. Folk pratar om hot och förtal, än så länge känner jag inte att det är nåt polisärende. Mer om han kommer hem till en vilket jag inte tror. Eller om direkta hot skulle ske. Inte så sugen på polis och rättegång så uppmanar inte folk att polisanmäla småsaker.
Jag läste igenom en del av mina inlägg i går och står ändå för mycket här även om man ibland kunde skriva bättre ibland. Tycker jag är rätt förnugtig ändå (ja nu skrattar några). Har lagt ner för mkt tid på denna tråden och känt det några månader. Visst det har varit mycket kul men blivit för mycket tid.