2023-12-18, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Refugen
Chrippa be om ursäkt? Tror du att det någonsin har inträffat?

Kommer aldrig hända, men det vore ju på sin plats nu när han begått ännu fler dumheter.
Citera
2023-12-18, 17:03
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Kommer aldrig hända, men det vore ju på sin plats nu när han begått ännu fler dumheter.

En narcissist ber aldrig om ursäkt.
Citera
2023-12-18, 17:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av se8035
Älskar hur många kappanvändare det finns i tråden, alla ni blev rädda när han hängde ut eran favoritidol 400ben som försvann med svansen mellan benen 😂😂

Kan man inte stå för det man skriver ska man inte skriva.

Att han blivit hackad är lögn, han försöker ta bort bevis såklart.
Om 400ben är smart ska han anmäla.
Chrippa sitter ordentligt i skiten, tror 2024 blir ett jobbigt år.

Chrippa har gjort en Anjo. Nämn aldrig mitt namn C.H.R.I.P.P.A För då djävlar
Citera
2023-12-18, 17:17
Medlem
Hans instagram är helt borta. Intressant! Kriget mot flashback gick väl sisådär.

Det enda som har hänt är att många här har blivit ännu mer stärkt i att granska honom närmare samt hans broder Jocke.

För att säga att flashback inte rör honom ryggen så kan vi inse att vi alla i denna tråd har levt gratis i hans skalle.

Bästa han hade kunnat gjort hade varit att bara ignorera det hela.

Problemet är att vill presentera sig själv inför världen och så klär vi av honom i samma veva.

Narcissismen mår inte bra av det och han måste hävda sig.
Citera
2023-12-18, 17:19
Medlem
Plastartikels avatar
Tydligen är jag blockad från tuffChrippas insta.
Hur som helst, såg en konversation mellan en annan och en som jobbar på socialen.
Som i sin tur påstod att lilltjejen har det bra och är trygg i den miljön hon är i.
Och att det är möjligt för alla att göra fel när det nämndes att droger och barn inte hör ihop.
Men alla andra ser ju att det är tvärtom.
Citera
2023-12-18, 17:29
Avslutad
https://ibb.co/fnt6GNP

Christofer kommer jaga fler...🙄
Citera
2023-12-18, 17:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
https://ibb.co/fnt6GNP

Christofer kommer jaga fler...🙄

Och vem fan tror han att han är?
Citera
2023-12-18, 17:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Och vem fan tror han att han är?
Han är Chrippa da kofot...🤣🤣🤣

Gropen han gräver åt andra blir inte liten...
Citera
2023-12-18, 17:44
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Han är Chrippa da kofot...🤣🤣🤣

Gropen han gräver åt andra blir inte liten...
Han påminner mig väldigt mycket om sin ärkefiende som också kom in helt galen i tråden och minsann skulle visa oss vem som hade rätt..

Har dessa herrar hört uttrycket bättre fly än illa fäkta?
Citera
2023-12-18, 17:49
Medlem
nullbytes avatar
Chrippa och Rask kan slå sina kloka huvuden ihop och jaga medlemmar på Flashback.
Citera
2023-12-18, 17:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Han påminner mig väldigt mycket om sin ärkefiende som också kom in helt galen i tråden och minsann skulle visa oss vem som hade rätt..

Har dessa herrar hört uttrycket bättre fly än illa fäkta?

Det har dem säkert men dem misstar det och tror att det är fb som skall fly
Citera
2023-12-18, 17:55
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av GregerAfGyllenstie
Jorden anropar 400ben! Inte fan ska du skaka tänder för anabolachrippa. Vi alla här backar dig, kanske någon enstaka bög här inne som älskar Chrippa men vi normala backar dig.

Hehe det är mycket nu och jqg hinner inte med. Men finns inte så mycket att säga. Som sagt tog Jocke kontakt med mig och vi pratade ut bra. Nämnt det här. Förstår honom. Handlade mest att inte gå på hans liv utanför Flashback och jag håller med i det. Hunden hade de redan tillåtelse för.

Angående Chripp vet jag inte riktigt vad han lagt ut direkt då jag är väldigt inaktiv på instagram och jag har nog aldrig kollat på hans instagram. Tror inte det hänt så mycket där. Folk pratar om hot och förtal, än så länge känner jag inte att det är nåt polisärende. Mer om han kommer hem till en vilket jag inte tror. Eller om direkta hot skulle ske. Inte så sugen på polis och rättegång så uppmanar inte folk att polisanmäla småsaker.

Jag läste igenom en del av mina inlägg i går och står ändå för mycket här även om man ibland kunde skriva bättre ibland. Tycker jag är rätt förnugtig ändå (ja nu skrattar några). Har lagt ner för mkt tid på denna tråden och känt det några månader. Visst det har varit mycket kul men blivit för mycket tid.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in