2023-12-18, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RubeN_of_SwedeN
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/MoV58J/ann-charlottes-man-hangdes-ut-pa-dumpen-allt-svartnade
Någon som har tillgång till denna?

Jag har tillgång. Den är daterad "18.11", alltså en månad sedan. Feltryck? Ska det vara 18.12? Jag är ganska säker att det har med den telefonintervju som dumpen publicerade att göra: https://dumpen.se/2023/12/17/var-det-aftonbladets-reporter-eller-en-robot/. För visst presenterar intervjuaren sig som Beri Zangana? Och hon pratar skånska.

Ganska slapp artikel; Ann Charlottes make åkte dit, det svartnade för henne och han försökte ta sitt liv men de lyckades få in honom på psyk. Hon tycker Dumpens framfart drabbar anhöriga för hårt och hon är glad att han överlevde. Det ledde till skilsmässa och de lever inte ihop, men har viss kontakt. Beri Zangana lägger till att "Av experter har Dumpen kritiserats och beskrivits som en folkdomstol".

Artikeln avslutas med ett par intervjufrågor med Sara Nilsson, det är de jag känner igen från telefonsamtalet som producerades på dumpen:

"När Aftonbladet söker Dumpen och Sara Nilsson säger hon upprepade gånger att informationen inte har nått henne.

Men nu berättar jag för dig att en person var nära på att ta livet av sig efter att ha blivit uthängd på er sajt?

– Men är du säker på att det är på grund av uthängningen? Vi har mycket kontakt med anhöriga, vi erbjuder anhörigstöd och de flesta anhöriga tar det väldigt hårt när det visar sig att sambon har en attraktion till barn.

Ni lägger ut bilder på människor på sajten, är inte det här snarare en fråga för rättsväsendet?

– Vi arbetar för en lagändring, det är det som vi arbetar för så att det ska bli kriminaliserat att söka efter barn i sexuellt syfte."

Av någon anledning får jag "Vetlandavibbar"; Lärare, tränare och gädda är inte en bra kombo, helt utan andra belägg än vibbarna.
Citera
2023-12-18, 20:24
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eldrattan
Var något sus här i tråden om att han försökt hänga sig och hamna på sjukan. Nej det är nog ingen i närtid. Dom har skiljt sig och flyttat isär verkar det som. Detta är nog något som ligger bakåt i tiden.

Där ser man! Han var ju rätt kaxig har jag för mig? #205
Fyfan kollade precis på filmen, vilken jävel! Synd att han misslyckades, eller inte, han kan gott lida! Ytterligare ett äckel med förhudsförträngning. Vad är det för anhörig som är med i artikeln?
https://dumpen.se/2023/03/26/daddygaddan-napp-205-malmo/
Citera
2023-12-18, 20:32
Medlem
Svarta-Skatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GonerStoner
Kan någon bekräfta om den vidriga Brandmannen från Sundsvall flyttat sitt äckliga arsle till Gotland?

Tror jag hittat honom boendes med en äldre man i ett hus.

Enligt uppgifter tidigare i tråden så ska han väl numera jobba på Visby fängelset.
Citera
2023-12-18, 21:05
Medlem
Lyxpotatissallads avatar
Blir spännande att se om vi får öppna lucka 18 i Dumpens julkalender idag.

Det har ju varit en gäddtsunami det senaste, så kanske inte helt oväntat om dagens lucköppning uteblir.
Citera
2023-12-18, 21:09
Medlem
Eerki18cms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svarta-Skatan
Enligt uppgifter tidigare i tråden så ska han väl numera jobba på Visby fängelset.

Ett till peddo av rang som livet också tog en vändning för är Fränstas stolthet deltidsbrandmannen Bobo som körde dockteater med sin egen kuk som huvudperson och använde en kollegas förnamn i sitt frenetiska sexchattande , runkande och filminspelande.
Han åkte ut med diskvattnet och har haft flera boenden i Visby, nu verkar det som han är i flyttbestyr igen och har skaffat sig en särskild postadress i Handen.
Hans filmer är helt klart sevärda!🤣

Rebus: Samma förnamn som ……Ladulås (Kung i Sverige f.1240)
Efternamn: Han är -sson till Erik
Googla namnet med smeknamnet Bobo och Fränsta då dyker han upp med fotbollen, ser ni videon dyker han upp med kuken!
Bobo verkar helt klart tappat det, måste fått en 10:a eller så lider han av kåtslag. Han visar att han fullständigt avgudar sin egna kuk! Han är säkert övertygad om att hans kuk kan lösa både kriget i Ukraina och konflikten i Gasa!

https://dumpen.se/2022/02/11/brandmannen-kristian-slar-rekord-napp-igen/
Citera
2023-12-18, 21:11
Bannlyst
Gädda 200 verkar vara bland de farligare.
Konstigt att han försöker flytta fokus till Carola Vackeros. Killen är ju slut
Citera
2023-12-18, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skaraboo

Känner igen namnet vackeroos. Var det inte hon som spelade in porr för johanvilde bla. och sen sålde bilder på sina barn för stålar?
Citera
2023-12-18, 21:23
Medlem
utan.att.stannas avatar
Inget nytt om Dalby gäddan?
Citera
2023-12-18, 21:24
Medlem
utan.att.stannas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IndjansoldatHerkko
Känner igen namnet vackeroos. Var det inte hon som spelade in porr för johanvilde bla. och sen sålde bilder på sina barn för stålar?
Jo exakt. Finns det en verklig koppling?
Citera
2023-12-18, 21:26
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skaraboo

Kan ju vara en hemlig förälskelse då majoriteten faktiskt inte vet vem hon är..
Citera
2023-12-18, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vinterfis
Snart gäddtime? 🙂
Her er neste på vei
https://rumble.com/v41zpck-december-18-2023.html
Citera
2023-12-18, 21:39
Medlem
Storanglarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rotorbladet
#331 har bytt namn på FB, heter numera W*lter Chom*n. (*=A)

En inte allt för vågad teori är att han medvetet bytt namn så han kan påstå för sin fru och anhöriga att hans FB (och dator) blivit hackad och att han inte haft kontroll över sitt konto.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in