2023-12-18, 10:32
Medlem
PROLIFICs avatar
De senaste gäddorna är ganska så trista så jag sitter här och minns gamla godingar.

På temat gäddor som är lite bakom flötet så måste väl även Tjatgäddan (som upprepar "Vill se dig naken" ca 57585 ggr i chatten) #321 vara lite intellektuellt prövad? Även om han inte jobbar med "då" och "så". Han vill knulla en mamma och en dotter och fantiserar även om andra incestlekar samt, upplever jag det som åtminstone, erkänner i chatten att han fantiserar om att ligga med nån under 15.

Under en av hans penisbilder står det:

"25 cm"

Alla nätdejtare som vill låsa en date innan jul kan ju hämta lite inspo från hans grymma chatgame:

"Jag vill se dig naken reta inte mig tack"

"Vill knulla dig och din mamma samtidigt"

"Bild på din mamma tack"

"Vet du några som är yngre än du. Som vill prova på att ha sex"

"Har du en syster"

"Vill älska med dig"

"Jag ska träffa dig i veckan"

"Vill du ha sex eller inte"

"Varför kan du inte ?????????????"

"Vill du ha sex med mig? Svara tack"

"Skriv så man kan bli stimulerade"

Och till detta skickar ni anskrämliga bilder på en tanig men samtidigt degig kropp och upclose selfies där glasögonen sitter så snett så det ser ut som ni sprungit in i en glasdörr. Och diverse könsbilder. Och just det; visa "tung staven" man kan slicka med. Den och tungan med beläggning.

Happy dating!
Senast redigerad av PROLIFIC 2023-12-18 kl. 10:34.
Citera
2023-12-18, 11:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
Det har du rätt i! Och #103 är ju utvecklingsstörd. Jobbigt att uttrycka sig på samma nivå.

Man fattar ju att #331 visar upp sängen i bilen för barnet. Han tänker sig kanske att det skulle kunna bli lite "mys" där nån gång. Även om madrassen såg långt ifrån inbjudande ut... Men varför i hela friden visar han upp backkameran? Är det ett bra raggningsknep jag har missat?
Haha ja det där med backkameran var kul! Han verkar tro att tonårstjejer blir imponerade och kåta av att man har en väl fungerande backkamera.
Han visar bild bakåt och text ”skaplig backkamera”.
Ja då rinner det nog till!
Vilken lirare 😅
Citera
2023-12-18, 11:00
Medlem
139s avatar
Jag missade öppningen av lucka 17 igår kväll för tjejen var här och ville kolla på film istället för dumpen. Skevt prioriterat, jag vet, men nu har hon dragit och jag har hunnit kolla senaste gäddan och läst tråden.

#332 - Eventuellt sämsta konfrontation jag sett?
Till sluuut lyckas Sara lufsa fram till honom, men säger bara "hej" och sen är helt knäpptyst medan hon går bredvid honom och filmar hans ansikte. Efter många sekunder säger hon "jag har lite bilder på dig" och senare kommer Patrik fram och säger "dig känner jag igen" och sen går de liksom bara efter honom och säger random saker i mörkret.
"Ska du se dina bilder?". "Varför har jag din snopp i min telefon?". Gäddan kan ju inte ha hajat nånting om han inte kände till dumpen sen innan.

Vad hände med "Hej vi kommer från DUMPEN PUNKT S-E och vi vet att du är här för att våldta ett barn, vi kommer kontakta dina anhöriga, din arbetsgivare och publicera dina chattloggar, kukbilder och allt annat på vår hemsida, capiche?"
Citera
2023-12-18, 11:08
Medlem
Rotorbladets avatar
#331 har bytt namn på FB, heter numera W*lter Chom*n. (*=A)
Citera
2023-12-18, 11:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 139
Jag missade öppningen av lucka 17 igår kväll för tjejen var här och ville kolla på film istället för dumpen. Skevt prioriterat, jag vet, men nu har hon dragit och jag har hunnit kolla senaste gäddan och läst tråden.

Till sluuut lyckas Sara lufsa fram till honom, men säger bara "hej" och sen är helt knäpptyst medan hon går bredvid honom och filmar hans ansikte. Efter många sekunder säger hon "jag har lite bilder på dig" och senare kommer Patrik fram och säger "dig känner jag igen" och sen går de liksom bara efter honom och säger random saker i mörkret.
"Ska du se dina bilder?". "Varför har jag din snopp i min telefon?". Gäddan kan ju inte ha hajat nånting om han inte kände till dumpen sen innan.

Vad hände med "Hej vi kommer från DUMPEN PUNKT S-E och vi vet att du är här för att våldta ett barn, vi kommer kontakta dina anhöriga, din arbetsgivare och publicera dina chattloggar, kukbilder och allt annat på vår hemsida, capiche?"
Den där jävla frågan ”varför har jag din snopp i min telefon”…….dummaste frågan någonsin!
Vad förväntar de sig för svar på en så hjärndöd fråga?
Är väl bara att svara ”hur fan ska jag veta det” och gå vidare.
Dumpen gör det för lätt för gäddorna med såna idiotfrågor.
Citera
2023-12-18, 11:13
Medlem
Sommargays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 139
Ja den var jävligt low-effort får jag säga. De måste ju ge gäddan ett starkt incitament att stanna och prata. Sara brukar vara bra på det men här fallerar det helt. De kanske borde ge samtalsterapeuterna en chans att kliva fram och själva ta lite semester. Fan de springer ju ikapp gäddan bakifrån och anfaller hårt. Vem som helst hade blivit skärrad och tagit till flykten oavsett anledning.
Citera
2023-12-18, 11:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Klarafina-
Men tänk om hon faktiskt ÄR intresserad!? Sluta se kvinnor som viljelösa våp med helgongloria som aldrig tänkt dålig tanke och alltid är offer. Kvinnor kan, har egen vilja och fantiserar också om sjuka grejor. Det simmar många hongäddor i vassen som aldrig blir uppfiskade, mycket för att de är kvinnor men också för de hittar sina offer på annat sätt. Det är bara för henne att blåneka (Det var han, baaara han!) så kommer samtliga att ta hennes parti för sånt snusk sysslar ju inte kvinnor med!

Om du är o-ironisk, bevisar du bara min poäng. Det är ju just detta som är risken med att dra in andra, folk börjar spekulera. Alla är oskyldiga tills motsatsen bevisas. Analogt kan man påstå att alla människor är potentiella våldtäktsmän, massmördare, snattare etc. tills dess att gärningen slutligen begås.
Citera
2023-12-18, 11:22
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Haha ja det där med backkameran var kul! Han verkar tro att tonårstjejer blir imponerade och kåta av att man har en väl fungerande backkamera.
Han visar bild bakåt och text ”skaplig backkamera”.
Ja då rinner det nog till!
Vilken lirare 😅

Ja, sicken mupp. Många märkliga bilder har gäddorna skickat i uppkåtande syfte men "skaplig backkamera" är #321 ensam om. Det har varit en del yrkeschaufförsgäddor i omlopp och det lär komma fler så vi får se om nån tar efter den idén? Å andra sidan kanske det funkar lika bra med en skaplig backkamera från en vanlig personbil?
Citera
2023-12-18, 11:22
Medlem
Stenbocksmannens avatar
"Varför har jag en bild på din kuk i min telefon?"
Hade jag varit gädda hade jag svarat:
"Det vet väl inte jag din sjuka jävel varför du har ett foto på min kuk"
Citera
2023-12-18, 11:30
Medlem
139s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Den där jävla frågan ”varför har jag din snopp i min telefon”…….dummaste frågan någonsin!
Vad förväntar de sig för svar på en så hjärndöd fråga?
Är väl bara att svara ”hur fan ska jag veta det” och gå vidare.
Dumpen gör det för lätt för gäddorna med såna idiotfrågor.

Det är många frågor och trötta one-liners jag tycker att de borde skrota och ersätta.

Ibland vill de få till lite skojfriska frågor och fyndiga grejer att säga till gäddan, och det blir nästan en skämtsam stämning där både P&S kan börja fnissa. Personligen ser jag hellre att de verkligen hamrar in budskapet ordentligt, att det här är inget att skämta om, du har fuckat upp jääävligt illa nu ska du veta.
Och sakligt, klart och tydligt berättar exakt vad som pågår och vad som kommer hända härnäst.

Inte andfådd springa runt och veva med mobilen medan man frågar gäddan om han har en tvillingbrorsa.

Äh, överlag gör de ett bra jobb. Det är bara lite ojämnt ibland.
Citera
2023-12-18, 11:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
De senaste gäddorna är ganska så trista så jag sitter här och minns gamla godingar.

På temat gäddor som är lite bakom flötet så måste väl även Tjatgäddan (som upprepar "Vill se dig naken" ca 57585 ggr i chatten) #321 vara lite intellektuellt prövad? Även om han inte jobbar med "då" och "så". Han vill knulla en mamma och en dotter och fantiserar även om andra incestlekar samt, upplever jag det som åtminstone, erkänner i chatten att han fantiserar om att ligga med nån under 15.

Under en av hans penisbilder står det:

"25 cm"

Alla nätdejtare som vill låsa en date innan jul kan ju hämta lite inspo från hans grymma chatgame:

"Jag vill se dig naken reta inte mig tack"

"Vill knulla dig och din mamma samtidigt"

"Bild på din mamma tack"

"Vet du några som är yngre än du. Som vill prova på att ha sex"

"Har du en syster"

"Vill älska med dig"

"Jag ska träffa dig i veckan"

"Vill du ha sex eller inte"

"Varför kan du inte ?????????????"

"Vill du ha sex med mig? Svara tack"

"Skriv så man kan bli stimulerade"

Och till detta skickar ni anskrämliga bilder på en tanig men samtidigt degig kropp och upclose selfies där glasögonen sitter så snett så det ser ut som ni sprungit in i en glasdörr. Och diverse könsbilder. Och just det; visa "tung staven" man kan slicka med. Den och tungan med beläggning.

Happy dating!

Hej, nummer 321 är väl Bridgegäddan i Gävle

Vem menade du var tjatgäddan ?

Mvh

Edit. Hittade tjatgäddan

https://dumpen.se/2023/04/08/tjatgaddan-napp-213-mjolby/

Det är kalasbra med numreringarna helt enkelt, då kan svinen få massor av olika smek och öknamn från alla möjliga håll

Senast redigerad av ElementarSturgeon 2023-12-18 kl. 11:33. Anledning: Tillägg i info, rätt gäddnummer
Citera
2023-12-18, 11:32
Medlem
139s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElementarSturgeon
Hej, nummer 321 är väl Bridgegäddan i Gävle

Ven menade du var tjatgäddan ?

Mvh

Jag gick också in på Bridge-gäddan först när jag såg 321, men det var bara siffrorna som hamnade i fel ordning märkte jag, rätt ska vara 312 "Tjatgäddan"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in