2023-12-17, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miy
Det enda som eventuellt skulle kunna hjälpa är en rejäl exorcism men jag tvivlar på att ens det räcker.
OM det gjordes korrekt skulle det kanske fungera.
MEN hon är inte katolik, och därmed lär det inte bli lätt att hitta en katolsk präst som utför exorcismen.
2023-12-17, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Von.pigpelt
Hon var live nyss men den bröts 😂😂😂
Idag är hon avtänd på sina piller och på strålande humör 🤡

https://imgur.com/a/yAUkWaD

Delar 2 klipp jag hann spela in innan det bröts.
Var detta slutet på hennes otroliga youtube karriär?
Hon fick 1000 följare idag och firade med ett utbrott 🤭🤭

HAHAHA jaaa ms Brumbi Spears är på krigsstigen idag!!! Sååå jääävla förbannad! 🤬😡 *Underhållning* 😂 Vidriga saker som hon kastade ur sig idag på TikTok, fruktansvärda människa! 🤢🤮 Hon har ju såklart abstinens deluxe på spel & piller! 🤯💊🤯💊🤯
2023-12-17, 20:03
Medlem
Devonias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haaland
Störningsjouren plingade på dörren då blev Emelie ordentligt förbannad på sin översexuella fittgranne J och ville gå banka på hennes dörr.

https://streamable.com/k5gjfs

Dumbi klagar och undrar varför det kommit så många klagomål på sistone sen grannen J flyttade in. Grannen har bott där sen 2017. Dumbis kompis Mållgan har nog informerat Dumbi fel. Vill Mållgan flytta så är det dags nu, han kan få bo i mitt förråd. Vill inte att Dumbi ska bli arg på honom.
2023-12-17, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DayNite
och då frågar jag dig som har insikt i ämnet, vad behövs för att hon ska bort, försvinna ?
samhället skiter i henne, familjen skiter i henne, hon själv ser sig själv inte ha några problem med det hon gör
Bort/försvinna? Från sociala medier? Det tror jag ärligt inte går.
Det kommer inte hjälpa hur mycket stöd och hjälp hon än får, vill hon inte/förstår hon inte kommer hon fortsätta. Tvångsvård är det enda som skulle hålla henne lugn en stund iaf. Men det krävs oerhört mycket för att det ska bli tvångsvård.
2023-12-17, 21:43
Medlem
Von.pigpelts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Katlass
Bort/försvinna? Från sociala medier? Det tror jag ärligt inte går.
Det kommer inte hjälpa hur mycket stöd och hjälp hon än får, vill hon inte/förstår hon inte kommer hon fortsätta. Tvångsvård är det enda som skulle hålla henne lugn en stund iaf. Men det krävs oerhört mycket för att det ska bli tvångsvård.

I princip vad skulle krävas? Självskadebeteende eller hotfull/skadar andra?
2023-12-17, 22:05
Medlem
RyggradslosIndivids avatar
Nu sitter människan och berättar att förvaltaren mycket väl vet om att hon har dolda utländska konton och tycker det är helt okej samt hjälper henne. Då är min fråga:
- Hjälper förvaltaren den här dåren med att skattefuska genom utländska konton?!
2023-12-17, 22:09
Medlem
Von.pigpelts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RyggradslosIndivid
Nu sitter människan och berättar att förvaltaren mycket väl vet om att hon har dolda utländska konton och tycker det är helt okej samt hjälper henne. Då är min fråga:
- Hjälper förvaltaren den här dåren med att skattefuska genom utländska konton?!

Man ska nog ta väldigt mycket av vad denna pillerpundande mytoman häver ur sig, men med tanke på hur hon hitintills har skött sitt uppdrag skulle det inte förvåna mig. Vem vet..?
2023-12-17, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Von.pigpelt
Man ska nog ta väldigt mycket av vad denna pillerpundande mytoman häver ur sig, men med tanke på hur hon hitintills har skött sitt uppdrag skulle det inte förvåna mig. Vem vet..?

Nog att hon är mytoman och en dåre utom denna värld men att en förvaltare anser att det vore en bra idé att tillåta transaktioner genom utländska konton i den utsträckningen som vi alla vet sker kommer ju inte bara bli en katastrof för hela uppdraget utan också en mardröm för deklarationen, därav högst skeptiskt till om en redovisning av den typen av konton ens kommer ske!
2023-12-17, 22:24
Medlem
Luzzjes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RyggradslosIndivid
Nog att hon är mytoman och en dåre utom denna värld men att en förvaltare anser att det vore en bra idé att tillåta transaktioner genom utländska konton i den utsträckningen som vi alla vet sker kommer ju inte bara bli en katastrof för hela uppdraget utan också en mardröm för deklarationen, därav högst skeptiskt till om en redovisning av den typen av konton ens kommer ske!

Asså detta är ett sånt totalt haveri av hela Ängelholms kommun. Varenda instans som finns där för att hjälpa Bumbi misslyckas med detta totalt.
2023-12-17, 22:29
Medlem
Tvångsomhänderta henne vore nog det bästa. För allas skull. Den där mannen hon hänger med dras in i den här sjuka bubblan som hon lever i. Dom skapar konflikter tillsammans som dom inte kan reda ut.
2023-12-17, 22:45
Medlem
Haalands avatar
Under kvällen berättade Bumbi även anledningen till att hennes förvaltare ska sluta.

En väldigt privat sak kan som jag inte tänker skriva här. Förvaltaren för förvisso skylla sig själv som berättar en sådan sak för sladdertackan Dumbi.
2023-12-17, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luzzje
Asså detta är ett sånt totalt haveri av hela Ängelholms kommun. Varenda instans som finns där för att hjälpa Bumbi misslyckas med detta totalt.

Ja för mig veterligen har ingen tagit tag i fenomenet ”Emelie Bumbi” på ett korrekt sätt, utan hon härjar fritt den dåren och kommunen sitter i fikarummet och räknar ner tills dom får gå hem, ungefär så känns det som att Ängelholm sköter sin kommun och de dårarna som är bosatta där.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in