2023-12-17, 17:07
Medlem
smokeonthewaters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashmaner
Du är så imbecill.

Nej, det gör det inte. För alla som sitter på den kunskapen värnar om Maja och hennes familj och här i tråden finns nu mest bara rena näthatare som du kvar, och ingen som värnar om Maja och hennes familj vill avslöja något om henne till imbecilla näthatare som dig.

Maja är oskyldig, frikänd och frisläppt. Det får du och övriga näthatare finna er i och nöja er med!

Det tror jag inte på. Det måste finnas grannar och arbetskamrater till föräldrarna som inte värnar om och tror på MH.

Och jag tror inte att alla i Pingstkyrkan tror på henne heller.
Citera
2023-12-17, 18:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av JokerMannen
Beträffande Fröken Hellm*n

En individ vilken under sin uppväxt visar tecken på uppmärksamhets-störningar och därtill sagt även andra svårigheter i själva den känslomässiga utvecklingen ... en sådan individ har❗större risk att senare under livet utveckla ett kriminellt beteende.

Till det ovan skrivna skall också tilläggas, att det även finns andra riskfaktorer som till exempel, att den unga individen uppvisar ett aggressivt beteende och är impulsiv samt att ha benägenhet till att sabotera för andra.

Fröken Hellm*n har uppvisat uppmärksamhets-störningar, hon har visat sig ha ett aggressivt beteende så som impulsivitet samt att vilja sabotera för andra.

Enligt det ovan skrivna ... Att med hjälp av en sprayflaska och med innehållande färg, spraya ordet "BITCH" på en annans egendom (Forden) är❗att sabotera.

Individuella riskfaktorer som kan leda till att begå kriminella handlingar grundas oftast på tidiga beteendestörningar, impulsivitet och attityder som är brottstillåtande.

Till det ovan skrivna ... Individuella riskfaktorer är också relaterat till missbruksproblem som alkoholhaltiga drycker som kombineras med olika sorters droger som till exempel: Hasch-kaks-bakning som sedan spisas per Ós så som Hasch-rökning, Cannabis-rökning och Kokain-snortning och även tablettmissbruk samt också gällande om individens problemlösnings-förmåga inte fungerar på ett normalt sätt.

Likasinnade personer söker sig till varandra och, ett mycket bra exempel på likasinnade individer som en gång i tiden sökte sig till varandra var just de två fröknarna Janss*n och Hellm*n ... deras konnektion slutade till sist med ett mycket brutalt och hänsynslöst mord på en ung 21-åriga flicka (T*ve T*nnies)

Den kriminellt tänkande Fröken Hellm*n visade upp sitt rätta jag under natten och den tidiga morgontiden den 16:e Oktober 2022 och då i samförstånd med sin likasinnad kamrat Fröken Janss*n.

( 🌲🌲🌲_______🚗_______👩💀👧 )

Mord, följt av lik-bärning, följt av lik-transportering till ett skogsparti en bit utanför Vetlanda under tidig morgontid, följt av lik-skogs-placering och slutligen därefter på hemfärd _______🚗_______ 🎼🎶🎶🎶🎶 ) med glädjens musik spelandes inom fordonet.

Fröken Hellm*n och hennes likasinnad kamrat Fröken Janss*n bar sig totalt och fullständigt vidrigt och empatilöst åt när de tvenne fröknarna i samförstånd begick sina brottsliga handlingar under natten och den tidiga morgontiden den 16:e Oktober 2022.

Tänk att två så unga damer kunde bete sig på ett sådant ofattbart vidrigt och empatilöst sätt, deras verk var av demonernas natur.

Mvh/
@JokerM🎅nnen/
Allt trams du kommer med, eller rättare dom små korn av sanning, är direkt orsakat av Johanna.
Majas föräldrar och Johannas fd vänner hade helt rätt, Johanna Leshem Jansson är inget bra sällskap.
Citera
2023-12-17, 19:09
Medlem
flashmaners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smokeonthewater
Det tror jag inte på. Det måste finnas grannar och arbetskamrater till föräldrarna som inte värnar om och tror på MH.

Och jag tror inte att alla i Pingstkyrkan tror på henne heller.

Det är bara en liten skara näthatare här på Flashback som inte tror på Maja. Alla andra har förstått att hon är oskyldig och att det var Johanna och ingen annan som mördade Tove. I Vetlanda tar de hand om de sina och alldeles särskilt inom Pingstkyrkan. Här på flashback sprids ingenting annat än hat, lögner och förtal från er Majahatare.
Citera
2023-12-17, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Allt trams du kommer med, eller rättare dom små korn av sanning, är direkt orsakat av Johanna.
Majas föräldrar och Johannas fd vänner hade helt rätt, Johanna Leshem Jansson är inget bra sällskap.

Den mycket vidriga och empatilösa lik-bärningen av det då 21-åriga offret T*ve T*nnies ägde rum med hjälp av FYRA stycken händer ... ( 👩👐💀👐👧 ) TVÅ av dem händerna, tillhörde Fröken Hellm*n.

Den sedan därefter mycket vidriga och empatilösa lik-transporten av det 21-åriga offret T*ve T*nnies ägde rum av två likasinnade kamrater ... den ena var Fröken Hellm*n och, den andra, var Fröken Janss*n.

( 🌲🌲🌲_______🚗_______👩💀👧 )

Lik-skogs-placeringen som ingick i själva avslutningen av det 21-åriga offret T*ve T*nnies ägde rum av två kriminellt tänkande kamrater i samförstånd, den ena var vid det aktuella tillfället Fröken Hellm*n och den andra, var den likasinnad kamraten Fröken Janss*n.

( 🌲🌲👧💀👩🌲🌲 )

Deras vidriga och empatilösa handlingar i brottets bana under natten och den tidiga morgontiden den 16:e Oktober 2022 var totalt och fullständigt utanför de rättskaffens gränser.

När två likasinnade personer möts och konnekteras via sina kriminella tankebanor då väcks demonerna från underjordens allra svartaste Rike ... resultatet av en sådan tidigare konnektering lät uppenbara sig under natten och den tidiga morgontiden den 16:e Oktober och året, var 2022.

Fröken Hellm*n och Fröken Janss*n, två för sin omgivning livsfarliga damer ner de tvenne fröknarna hade konnekterats ( 👩❤👧 )

Mvh/
@JokerM🎅nnen/
Senast redigerad av JokerMannen 2023-12-17 kl. 19:23.
Citera
2023-12-17, 19:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av JokerMannen
Den mycket vidriga och empatilösa lik-bärningen av det då 21-åriga offret T*ve T*nnies ägde rum med hjälp av FYRA stycken händer TVÅ av dem händerna, tillhörde Fröken Hellm*n.
Och?
Johanna dödade sin inbillade fiende, Tove.
Någonting hon planerat sen lång tid tillbaka.
Johanna krävde bärhjälp, hon hade en olan för hur kroppen skulle kunna försvinna, nämligen att kremera den, på en noga utvald plats.
Johanna tyckte hon var smart.
Tur att Maja kunde skipa rättvisa för Tove, så att mördaren Johanna Leshem Jansson kunde dömas för några av sina vidriga handlingar.
Citera
2023-12-17, 19:40
Medlem
Finurlig34s avatar
Fruktansvärt att Maja blev frikänd, för mig var det helt uppenbart att hon var med på det hela även om Johanna var den drivande. Läst allt material och lyssnat på alla förhör. Synd att hovrätten ändrade domen, det hade räckt att sänka Majas straff till 16 års fängelse isf tycker jag.
Citera
2023-12-17, 20:01
Medlem
Yatsys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Finurlig34
Fruktansvärt att Maja blev frikänd, för mig var det helt uppenbart att hon var med på det hela även om Johanna var den drivande. Läst allt material och lyssnat på alla förhör. Synd att hovrätten ändrade domen, det hade räckt att sänka Majas straff till 16 års fängelse isf tycker jag.
Det är verkligen dåligt av henne att inte erkänna och ta sitt straff.
Citera
2023-12-17, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yatsy
Tror det är därför Maja är så avskydd. Ingen tror att hon är oskyldig till mordet.
Citera
2023-12-17, 21:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Yatsy
Maja har erkänt att hon hjälpte Johanna att bära och att hon löd Johannas order och höll fast vid Johannas inmatade lögner, tills hon berättade sanningen.
Citera
2023-12-17, 22:00
Medlem
BernhardDottes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vipan
Tror det är därför Maja är så avskydd. Ingen tror att hon är oskyldig till mordet.

Det fetade: Det finns absolut de som tror att Maja är oskyldig.
Signaturen Flashmanisk har ju förklarat för oss alla att "Majahatarna" har fel och att de är imbecilla.

De personer jag känner som har anknytning till Vetlanda menar att Maja är skyldig till mer än vad hon dömdes för. Men vad vet de om det? Domen är avkunnad och det kan de inte ändra på.
Citera
2023-12-17, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Maja har erkänt att hon hjälpte Johanna att bära och att hon löd Johannas order och höll fast vid Johannas inmatade lögner, tills hon berättade sanningen.

M@ja har inte sagt sanningen och inte heller hållit sig till någon saning.

M@ja behöver inte göra det heller, det är hennes rättigheter.

Liksom andra gängkriminella och mördare.

M@ja är ett monster en förövare och mördare som genom skådespel och "tycka synd om mig" klarat sig undan ett fängelse straff för mord.

Nu är det som det är, ytterligare en mördare som genom lagliga medel går fri från straff.

Men alla i Vetlanda vet vem denna M@ja är, förljugen, aggressiv och drogmissbrukare.

En av Tov€s mördare går fri från att blivit Dömd för mord i HR men skulden i mordet blir monstret M@ja aldrig fri från.
Citera
2023-12-17, 22:11
Medlem
sybels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Nej du - det var ett för genomskinligt svar.
Svara rätt ut om det är skillnad mellan Maja och gängkriminella.

Varför ska kriminella Maja tolkas som en äkta och fin vän när hon är rent patologisk i att undanhålla och vara inblandad i tre mordbränder?
En normal relation som innehåller hemlisar enligt dig.

Vad är skillnaden?
Mitt tidigare svar:
"I min ordbok är ett vänskapsförhållande en relation mellan två vänner, oavsett agenda."

Tydligen var det svårbegripligt att jag ser skillnad på BETEENDENA mot varandra I en relation och FÖREHAVANDEN som kan försiggå.
I klartext: Ja, jag anser att även gängkriminella KAN vara fina vänner, beroende på hur de beter sig mot varandra.
Att de sedan begår vidriga handlingar mot motståndare och även oskyldiga har inte med förhållandet vänner emellan att göra.

Du snor ihop vänskap och kriminalitet till en, enligt mig, obegriplig och mycket märklig symbios.

I min värld finns vänskapsförhållanden - förtrolighet, hemligheter och lojalitet - som kan vara mellan en 5-åring och en 95-åring, en jude och en arab, en kriminell och en icke-kriminell, två kriminella, KK, två hbtq-personer..........
Hur fin vännen är avgörs av hur vännen beter sig i förhållandet, dvs en beskrivning av HUR NÅGON ÄR MOT DEN ANDRA.

Vad dessa två vänner sedan ägnar sig åt, VAD DE GÖR TILLSAMMANS,
har egentligen inget att göra med deras vänskapsförhållande, som jag ser det.
(För J hade det dock betydelse, då hon utnyttjade M som "nyttig idiot". J var definitivt ingen fin vän.)

Av detta gör du sedan en märklig kompott där M ska jämföras med gängkriminella eller nå't.
Kan icke åldersadekvata htta på bus, bryta mot föräldraregler och vara fina vänner?
Kan judar och araber umgås öppet och vara fina vänner?
Kan HBTQ-personer vara prostituerade och fina vänner?
Eller är det bara dem som du ser som kriminella som inte kan vara fina vänner?
Eller gäller det inte gängkriminella som golar?

Du behöver inte svara för du rör bara till det än mer när du ska försöka trassla dig ur konsekvenserna av en mindre genomtänkt utsaga (likt att M lärt sig hur hennes hjärna fungerar genom att googla på olika diagnoser och lite annat smått och gott).

Detta är mitt sista inlägg i frågan. Inget mer besvaras då det börjar bli tjatigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in