Citat:
Ursprungligen postat av
Deadlift81
Är det det här folk menar är ett ”bevis” för att hon pundar?
Hade hon haft ett pillermissbruk hade hon Inte haft kvar orörda morfintabletter.
Hade hon tagit två ut ena kartan? Det är helt normalt när man har ont i ryggen.
Jag förstår att du inte följt Bumbi så länge eller så mycket. Bumbi har hängt på nätet och haft lives i många år. Det är väldigt många som försökt hjälpa henne både ekonomiskt och med samtal men jag vet ingen, absolut ingen, som velat fortsätta denna ”vänskap”. Jag föreslår att du som en god medmänniska, skickar dina kontaktuppgifter till Bumbi och föreslår en vänskapsrelation. Det är det minsta du kan göra efter att ha anklagat folk för att vara elak mot Bumbi.
Följer man henne så upptäcker man hur mycket hon ljuger, om man kan hålla flera tankar igång samtidigt vill säga. Lyssnar man på Bumbi en mening i taget så verkar hon ofta vettig, men lyssna på vad hon säger idag, vad hon sa igår, vad hon kommer att säga i morgon så är allt ett sammelsurium. Lögner hela tiden.
Från början var vi många som ville att Bumbi skulle få hjälp och stöd i sin vardag, så hon skulle slippa sitta i live och tigga pengar. Men samhället sviker, hennes familj bryr sig inte, Bumbi själv hotar folk och du anklagar folk för att vara elaka.
Som sagt, att snack utan att agera är så jävla fegt, så jag föreslår att du stöttar Bumbi IRL med exvis telefonsamtal, kanske en peng till pepparkakor så får vi se i februari vad du tycker.
Hennes missbruk av medicin/droger är tydligt bevisat av många som vet vad de pratar om, Bumbis ytterst små pupiller visar tydliga spår. Att vara drog/medicinpåverkad betyder inte att hon ligger utslagen. Tillsammans med sin schizofreni är hon tydligt ofta manisk, det behöver man inte vara läkare för att förstå.
Heja dig, gör nu en insats för samhället och framförallt för Bumbi!