2023-12-16, 11:02
Medlem
DayNites avatar
-Grannarna klagade igen igår 23.15 i hennes live
-Emelie mordhotade någon på sin live igår kväll igen

Att skiten får fortsätta, bedrövligt beklagligt
2023-12-16, 12:58
Medlem
LaPrincipessas avatar
Är hon fortfarande inte vräkt?
2023-12-16, 13:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haaland
Störningsjouren plingade på dörren då blev Emelie ordentligt förbannad på sin översexuella fittgranne J och ville gå banka på hennes dörr.

https://streamable.com/k5gjfs

Hur kan någon tycka synd om den där vidriga varelsen. Som mitt nick antyder är jag född 1967. Jag har aldrig någonsin stött på en 11 åring som är så korkad.
Även mycket yngre barn fattar om de gör fel.
Hur i helvet har de kunnat låta denna gravt förståndshandikappade varelsen på ensam i en egen lägenhet.
Om staten inte stängt mentalsjukhusen på 1980-talet, så hade hon suttit inlåst för LÄNGE sedan
2023-12-16, 14:18
Medlem
T2Franks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DayNite
-Grannarna klagade igen igår 23.15 i hennes live
-Emelie mordhotade någon på sin live igår kväll igen

Att skiten får fortsätta, bedrövligt beklagligt
Hoppas att någon skickade denna till grannen och hennes kille, tar ju 2 sek att hitta dom om det är så.
2023-12-16, 14:31
Medlem
Von.pigpelts avatar
https://imgur.com/zon1b7u

Idioten fortsätter försvara sin snuskvän.
Någon måste plocka ner dom här dårarna på jorden igen.
2023-12-16, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deadlift81
Tack, äntligen en kommentar med lite medkänsla. Bumbi verkar inte ha en lätt tillvaro, man ser hur hon själv inte förstår varför alla reagerar med sånt agg gentemot henne. Måste vara fruktansvärt för en ensam person som desperat på alla sätt och vis söker en samhörighet någonstans, men möts bara utav mobbning. Människor förväntar sig att hon ska förstår saker som de flesta i hennes ålder gör. Och när hon inte gör det så är det okej att attackera? I grupp?

Mitt hjärta går sönder över vart vårat samhälle är på väg.

Du kan ju ta in henne i ditt liv och bli hennes vän. Absolut ingen skulle hindra dig.
Du kan inte skylla på du bor långt från Ängelholm. Du och hon skulle kunna prata i lives eller via whatsapp och andra appar där man ser dem man pratar med. Bumbi skulle naturligtvis uppskatta en person som vill prata ansikte mot ansikte.
2023-12-16, 17:34
Medlem
Blev ett litet mail till Ängelholms hem med klippet där hon kallar sin granne J*nny för fitta. Undrar vad de tycker om att hon hänger ut övriga hyresgäster i byggnaden.
2023-12-16, 18:12
Medlem
Devonias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deadlift81
Är det det här folk menar är ett ”bevis” för att hon pundar?

Hade hon haft ett pillermissbruk hade hon Inte haft kvar orörda morfintabletter.
Hade hon tagit två ut ena kartan? Det är helt normalt när man har ont i ryggen.

Jag förstår att du inte följt Bumbi så länge eller så mycket. Bumbi har hängt på nätet och haft lives i många år. Det är väldigt många som försökt hjälpa henne både ekonomiskt och med samtal men jag vet ingen, absolut ingen, som velat fortsätta denna ”vänskap”. Jag föreslår att du som en god medmänniska, skickar dina kontaktuppgifter till Bumbi och föreslår en vänskapsrelation. Det är det minsta du kan göra efter att ha anklagat folk för att vara elak mot Bumbi.
Följer man henne så upptäcker man hur mycket hon ljuger, om man kan hålla flera tankar igång samtidigt vill säga. Lyssnar man på Bumbi en mening i taget så verkar hon ofta vettig, men lyssna på vad hon säger idag, vad hon sa igår, vad hon kommer att säga i morgon så är allt ett sammelsurium. Lögner hela tiden.

Från början var vi många som ville att Bumbi skulle få hjälp och stöd i sin vardag, så hon skulle slippa sitta i live och tigga pengar. Men samhället sviker, hennes familj bryr sig inte, Bumbi själv hotar folk och du anklagar folk för att vara elaka.

Som sagt, att snack utan att agera är så jävla fegt, så jag föreslår att du stöttar Bumbi IRL med exvis telefonsamtal, kanske en peng till pepparkakor så får vi se i februari vad du tycker.

Hennes missbruk av medicin/droger är tydligt bevisat av många som vet vad de pratar om, Bumbis ytterst små pupiller visar tydliga spår. Att vara drog/medicinpåverkad betyder inte att hon ligger utslagen. Tillsammans med sin schizofreni är hon tydligt ofta manisk, det behöver man inte vara läkare för att förstå.

Heja dig, gör nu en insats för samhället och framförallt för Bumbi!
2023-12-16, 23:12
Medlem
NyfikenGul1900s avatar
Hej Emelie, hur har du det?

Vet att jag tidigare skrivit om dina smutsiga kläder. I lives pratar du om att du duschar cirka 3 gånger per dag. Vad spelar det för roll? Du tar på dig dina OTROLIGT smutsiga kläder efteråt. Hur tror du att det luktar? Vill informera att man ofta blir immun mot sin egen lukt (odör), man tror man luktar ok men sanningen är en annan.
Jag har förstått att du har haft spelproblem, så detta har kanske resulterat i brist på hygien. En vettig sysselsättning skulle nog få dig på banan igen, så du får normala vanor.

Hörde även i din live att du tidigare varit medlem i Mensa. Tror att du skulle få färre hatare om du återupptog medlemskapet. Vet inte vilket namn du registrerade dig på Mensa. Jag har en vän som är medlem och har kollat (ev lite olämpligt). Det finns ingen med ditt namn eller personnummer som har varit medlem. Du får gärna höra av dig till Mensa Sverige. Måste ha blivit något fel. För det är väl inte så att du ljuger?
Senast redigerad av NyfikenGul1900 2023-12-16 kl. 23:20.
2023-12-17, 00:10
Medlem
Sinnesförvirrads avatar
Jag har ändå lite förståelse för de som har någon form av empati för henne och vill hjälpa henne. Problemet är bara att ALLA som har varit vänner med henne under den tiden jag följt spektaklet har blivit uthängda på ett eller annat sätt. Ofta för att de hjälpt henne en gång och sen inte har möjlighet att hjälpa henne igen när Emelie tycker att hon har rätt till det.

Därför är det inga som "bryr sig om" henne. Det är ren självbevarelsedrift.
2023-12-17, 00:19
Medlem
T2Franks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hackie
Blev ett litet mail till Ängelholms hem med klippet där hon kallar sin granne J*nny för fitta. Undrar vad de tycker om att hon hänger ut övriga hyresgäster i byggnaden.
sms till grannen också för den delen.
2023-12-17, 00:22
Medlem
T2Franks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sinnesförvirrad
Jag har ändå lite förståelse för de som har någon form av empati för henne och vill hjälpa henne. Problemet är bara att ALLA som har varit vänner med henne under den tiden jag följt spektaklet har blivit uthängda på ett eller annat sätt. Ofta för att de hjälpt henne en gång och sen inte har möjlighet att hjälpa henne igen när Emelie tycker att hon har rätt till det.

Därför är det inga som "bryr sig om" henne. Det är ren självbevarelsedrift.

De puckon som hänger i henens lives, "annelie" och dom andra kärringarna vad dom nu heter. Dessa får ju en tillfredställesle av att vara "vän" med en "känd" person.

Att denna säger hej igenkännande, känner sympati framför kameran för vad dom nu skriver om sina egna problem. Dom känner sig mindre ensamma och tror att dom får en vän, en trygghet, någon som bryr sig som också "är" något.

Sen så fort dom inte håller med, då hittar bumbi på en anledning. Jag fick en "julklapp" att bli avstängd när jag chattade vanligt med en annan person och inte henne

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in