2023-12-15, 18:33
Medlem
Vatos.Locoss avatar
När man precis har rökt en och så kommer man på, fan ska ju hämta barnen från dagis eller skjutsa farmor till sjukhuset. Har ni haft några stunder?

Själv rökte jag spice innan en begravning. Det var lagomt kul när hjärtat gick i 100 och allt snurrade. Medans prästen talade satt man och försökte att inte svimma, svetades som en gris och svårt att stå upp efteråt. Träffa massa släktingar efteråt på begravningskaffe som undrade vad fan man hade gjort.

Detta var när spice var nytt.

Eran tur!
Citera
2023-12-15, 18:45
Medlem
SmegmaFris avatar
Blev bjuden på oväntat starkt gräs hos några vänner på en villafest.
Detta var när jag och en gammal bekant gick ut för att ta en cigg.
Trodde inte att dom skulle märka att jag var lite bäng, men jag blev så sjukt stukad så att jag bara ville ligga och blunda.
Alla andra på festen var väldigt anti-knark ska tilläggas.
Det blev oerhört jobbigt, jag ringde en taxi hem vid 22, folk var jättebesvikna på att jag mådde dåligt som jag skyllde på, men tror att dom köpte ursäkten.

Vad mer dumt har man gjort?

Röka på fyllan i storstäder utomlands och sedan vara vilse utan batteri kvar på telefonen.
Också oerhört spännande och idiotiskt med tanke på vart man var.

Även varit pårökt på fester med flera som jobbat som poliser, men ingen som märkt något.
Citera
2023-12-15, 19:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
När man precis har rökt en och så kommer man på, fan ska ju hämta barnen från dagis eller skjutsa farmor till sjukhuset. Har ni haft några stunder?

Själv rökte jag spice innan en begravning. Det var lagomt kul när hjärtat gick i 100 och allt snurrade. Medans prästen talade satt man och försökte att inte svimma, svetades som en gris och svårt att stå upp efteråt. Träffa massa släktingar efteråt på begravningskaffe som undrade vad fan man hade gjort.

Detta var när spice var nytt.

Eran tur!

Det där med begravning fyfan vilken panik, Själv är det en gång innan ett släktkalas, märkte inte att jag hade satt i mig halva gräddtårtan och munchade sönder. där fick man en och annan blick. Det ångrar jag.
Citera
2023-12-15, 20:38
Medlem
HubertOlssons avatar
Det var nog när jag råkade skapa en brand i skogen.
Citera
2023-12-15, 20:56
Medlem
Röka en holk innan man ska övningsköra med farsan det var dumt men gick bra.
Citera
2023-12-15, 22:37
Medlem
På jobbet. Svårt att fokusera efter det. Vet inte vad jag tänkte.
Citera
2023-12-19, 04:32
Medlem
På vintern när jag hade druckit för mycke vatten och ätit för lite mat, detta gör jag aldrig om igen!!!
Citera
2023-12-19, 06:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av SmegmaFri
Blev bjuden på oväntat starkt gräs hos några vänner på en villafest.
Detta var när jag och en gammal bekant gick ut för att ta en cigg.
Trodde inte att dom skulle märka att jag var lite bäng, men jag blev så sjukt stukad så att jag bara ville ligga och blunda.
Alla andra på festen var väldigt anti-knark ska tilläggas.
Det blev oerhört jobbigt, jag ringde en taxi hem vid 22, folk var jättebesvikna på att jag mådde dåligt som jag skyllde på, men tror att dom köpte ursäkten.

Vad mer dumt har man gjort?

Röka på fyllan i storstäder utomlands och sedan vara vilse utan batteri kvar på telefonen.
Också oerhört spännande och idiotiskt med tanke på vart man var.

Även varit pårökt på fester med flera som jobbat som poliser, men ingen som märkt något.

Hahha, jag blir stressad av att läsa detta! Får psykos för mindre.
Citera
2023-12-19, 06:25
Medlem
MrGrinchs avatar
Gick på promenad i större utländsk stad och satte mig till sist på en stor stentrappa och tände en hövding. När jag bränt ner den till 70% inser jag att denna trappan leder upp till en stor polisstation och det står en klick snutar längst upp i trappan och kollar mot mig.
Sagt och gjort, benen på ryggen, lyckas till slut komma undan genom att fly in i ett hostel där jag åker runt i hissarna och sedan hamnar i köket där jag nojigt går runt och lagar mat på låtsas för att inte verka suspekt i övervakningskameror. Suck så jävla tätt man är ibland.

Detta lär nog knappast vara det dummaste man gjort, bara en i mängden men något som kom till minnes.
Citera
2023-12-19, 07:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MrGrinch
Gick på promenad i större utländsk stad och satte mig till sist på en stor stentrappa och tände en hövding. När jag bränt ner den till 70% inser jag att denna trappan leder upp till en stor polisstation och det står en klick snutar längst upp i trappan och kollar mot mig.
Sagt och gjort, benen på ryggen, lyckas till slut komma undan genom att fly in i ett hostel där jag åker runt i hissarna och sedan hamnar i köket där jag nojigt går runt och lagar mat på låtsas för att inte verka suspekt i övervakningskameror. Suck så jävla tätt man är ibland.

Detta lär nog knappast vara det dummaste man gjort, bara en i mängden men något som kom till minnes.

Hahaha jag avlider vilken sköning, rena Trailer Park Boys ju!

EDIT: Garvar fortfarande, hade detta varit ett TPB-avsnitt så hade det varit en topp3-scen!
Senast redigerad av Sodiumklorid 2023-12-19 kl. 07:46.
Citera
2023-12-19, 07:40
Medlem
Bluebeast72s avatar
Innan tingsrätten,ett par stadiga holkar. Det var en jobbig förhandling med svetten ymmnandes nedför pannan o hela ryggen var liksom fastklistrad i sitsen så lät enormt vid paus när man reste sig.

Swooop

Gick bra,böter endast, förnekade fortkörning o vårdslöshet i trafik.
Citera
2023-12-19, 08:13
Medlem
Innan tandläkaren. Det var det värsta jag upplevt. Laga ett hål bäng var riktigt obehagligt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in