2023-12-15, 07:32
Medlem
Von.pigpelts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Undrande1967
Igår verkade hon som om hon var i en psykos, hon verkade vara i en parallell värld, faktiskt mer skrämmande, men kanske bara påtänd då

ja jag såg det, fattar inte hur många som ska behöva slå larm till läkare/kommun/familj för att det ska få fäste.
Men som sagt damen är en kaliber för sig själv och kan inte vara så kul att ha att göra med.

Tror det är en kombo av drogerna och hennes diagnoser som krockar och gör det extra snurrigt ibland.
Men ja nog lär vi nog få bevittna en fullblods psykos innan något händer inom psykiatrin för henne.

Sen lär det bli jobbigt för henne att hålla isär alla lögner och fortsätta med en dåres försvarstal, bara det lär göra det extra skruvat i vardagen för henne.

Var riktigt underhållande igår när det kom lite seriösa frågor, jävlar vad sur hon blev.
Hon kan ju räkna med att folk fortfarande skickar bevis till FK under deras nu pågående utredning.
2023-12-15, 08:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nationalteatern1
Emelie, Förvalare + Läkare har gott ihop mot dig/er för att rädda emelie från de onda.

Nu har vi ju det svart på vitt välkommen Emelie
Det är du själv som måste rädda dig från dem onda det kan ingen annan göra Emelie
2023-12-15, 08:23
Medlem
Sinnesförvirrads avatar
Favoritcitatet från igår var "Det har bara kommit in 19 orosanmälningar, så det är inte så många".
2023-12-15, 08:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Von.pigpelt
Nu har jag letat igenom mina inlägg här för att ÅTERIGEN posta BEVISEN på att idioten trycker i sig piller, är trött på att pundarn sitter och säger att inga bevis finns och att hon inte ens äter en ”Alvedon” när hon har ”ont”.

Hur förklarar ni som tvivlar eller hur förklarar idioten själv detta?
https://imgur.com/a/53rigYj (Gamla inlägget från 7 nov.)
https://imgur.com/a/MUaGGX4 (ny länk ifall den andra dör ut.)

Jättebra att få det svart på vitt. Snyggt letat
2023-12-15, 09:44
Medlem
Haalands avatar
Är ingen expert men ser hon inte lite stenad ut? 👇

https://streamable.com/6i6psn
2023-12-15, 09:45
Medlem
reufvhatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sinnesförvirrad
Favoritcitatet från igår var "Det har bara kommit in 19 orosanmälningar, så det är inte så många".

Hon är live på tiktok nu.
Kan inte göra ett eget inlägg, därav svara jag dig
2023-12-15, 10:14
Medlem
Sinnesförvirrads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av reufvhatt
Hon är live på tiktok nu.
Kan inte göra ett eget inlägg, därav svara jag dig

Vilket av alla hennes konton på TikTok sänder hon live på?
2023-12-15, 10:20
Medlem
reufvhatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sinnesförvirrad
Vilket av alla hennes konton på TikTok sänder hon live på?

Hon bytte till att livea på youtube. Heter Bumbiana
2023-12-15, 10:32
Medlem
NyfikenGul1900s avatar
Hej Emelie, såg att du var live på TikTok. Har några frågor!

Vad är grejen med att ha live med kommentarer avstängda? Vad är grejen med att under långa perioder filma tak och väggar? Är du så ensam att du måste sända live om nonsens?

Eftersom du själv visat att du har konto här, så kan du väl svara på mina frågor här i forumet?

En annan fundering. Jag såg hur smutsig din svarta kavaj var. Tvättar du aldrig dina kläder? Har även sett dig gå omkring i andra smutsiga kläder. Om du inte klarar av att hålla dig ren finns det hjälp att få. Du om någon borde väl ha tid att tvätta och städa, så att du inte gör det tyder på att något inte står rätt till.

Såg att du funderade över varför du får så få likes på dina livesändningar på YouTube. Du har rätt, folk tittar på dig för att de vill se spektaklet, inte för att de gillar dig!

Tacksam för skyndsamt svar på mina frågor. Vet att du är flitig läsare här på forumet.
2023-12-15, 10:59
Medlem
Luzzjes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Von.pigpelt
Nu har jag letat igenom mina inlägg här för att ÅTERIGEN posta BEVISEN på att idioten trycker i sig piller, är trött på att pundarn sitter och säger att inga bevis finns och att hon inte ens äter en ”Alvedon” när hon har ”ont”.

Hur förklarar ni som tvivlar eller hur förklarar idioten själv detta?
https://imgur.com/a/53rigYj (Gamla inlägget från 7 nov.)
https://imgur.com/a/MUaGGX4 (ny länk ifall den andra dör ut.)

Så här är dina ”Naproxen” du påstår att har filmat, lustigt jag visste inte att Naproxen stavas OXYCODONE? Pissluffare.

Har drottningen av dagcenter inte lärt sig öppna länkarna på Flashback ännu så kan ju någon skicka henne bilden och fråga hur hon ska dribbla bort detta?

Man behöver inte sprida påhittade rykten för att hon ska göra bort sig, det räcker med att bevisa hennes egna lögner så lyckas hon kanon på egen hand. PILLERPUNDARE!

Så nu kan alla tvivlare vara tysta. 🫡🖕🏻//🐷

All hail von.pigpelt, emperor of Flashback!

Tack så mycket för att du samlat dessa i ett inlägg. Nu kanske Pundiana kan se det också så hon kan vara tyst att vi inte har några bevis 😂
2023-12-15, 11:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haaland
Är ingen expert men ser hon inte lite stenad ut? 👇

https://streamable.com/6i6psn

Hahaha FAN va fint klipp litterärt sitter och NODDAR sönder och vaknar till
2023-12-15, 11:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NyfikenGul1900
Hej Emelie, såg att du var live på TikTok. Har några frågor!

Vad är grejen med att ha live med kommentarer avstängda? Vad är grejen med att under långa perioder filma tak och väggar? Är du så ensam att du måste sända live om nonsens?

Eftersom du själv visat att du har konto här, så kan du väl svara på mina frågor här i forumet?

En annan fundering. Jag såg hur smutsig din svarta kavaj var. Tvättar du aldrig dina kläder? Har även sett dig gå omkring i andra smutsiga kläder. Om du inte klarar av att hålla dig ren finns det hjälp att få. Du om någon borde väl ha tid att tvätta och städa, så att du inte gör det tyder på att något inte står rätt till.

Såg att du funderade över varför du får så få likes på dina livesändningar på YouTube. Du har rätt, folk tittar på dig för att de vill se spektaklet, inte för att de gillar dig!

Tacksam för skyndsamt svar på mina frågor. Vet att du är flitig läsare här på forumet.

Hon är tyvärr avstängd på sitt konto

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in