Citat:
Ursprungligen postat av
Tova.
Julia tog död på storfamiljen. Alla har alltid firat jul ihop för barnens bästa. Alex, Bingo, Katrin, Walde, ja alla. Hela det gänget älskade även Jämtland. Tror t.o.m. att Alex och Katrin med barn var där tidigare än Bingo förra året. Men tyvärr så kom Julia med sitt stora ego och förstörde allt. Julia vill bara ha och ha. Och vill väl att Bingo ska betala. Tanten går i Lerum och väntar på nya soffan Julia köpt till dom. Säkert betalade Bingo. Inte ens en tur till Ikea ville tanten ta och hämta ett tyg utan någon annan okänd gjorde det efter tiggeri på instagram.
Jag såg också det där på Instagram, när hon undrade om någon hade vägarna förbi Ikea. Vem gör så?
Gammeltanten är verkligen pinsam och verkar mer som nån som ’äntligen kommit in i värmen’.
Vid hennes ålder och med vuxna barn vore det klädsamt att hon åtminstone låtsades att hon inte är så imponerad av kändisskap och nattliv.
Jag tycker synd om pappan.
Jag tycker också synd om alla barn som har fått mer splittrade familjeförhållanden sedan Julia dundrade in och till synes har krossat alla traditioner.
Det är lite så att jag hoppas att Katrin kan sparka liv i Bingo så att han hittar tillbaka till sådant han värderade högst förut.