Flashback bygger pepparkakshus!
2024-01-17, 10:04
Medlem
Någon som vet varför inte Jullan och kusinen Camilla umgås längre?
De var ju oskiljaktiga förut, och gjorde ALLT ihop,utom bröstförstoringen 😁

Inga gemensamma inlägg,när hon var i Marbella heller....
Citera
2024-01-17, 11:34
Medlem
Agent.Jonesys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raubtier666
Någon som vet varför inte Jullan och kusinen Camilla umgås längre?
De var ju oskiljaktiga förut, och gjorde ALLT ihop,utom bröstförstoringen 😁

Inga gemensamma inlägg,när hon var i Marbella heller....

De körde väl egentligen bara horgrejen tillsammans? Skådespel som allt annat. Nu är J lite för gammal även för araberna skulle jag tro. Finns betydligt bättre utbud bland de yngre tjejerna antar jag. Hennes fokus nu är att drenera Beta Bingo.
Citera
2024-01-17, 13:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Agent.Jonesy
De körde väl egentligen bara horgrejen tillsammans? Skådespel som allt annat. Nu är J lite för gammal även för araberna skulle jag tro. Finns betydligt bättre utbud bland de yngre tjejerna antar jag. Hennes fokus nu är att drenera Beta Bingo.

Nu berättar Lerumsborna info om Haymarket, undrar vem som betalade den notan, alltså hur dom säljer sig hela släkten. Är det verkligen ingen som kan tala om för J hur hemska hennes läppar är? Vad är det för ställe hon går till??? Katrins ställe talar iallafall om att ”nu räcker det” o så får hon inte mer insprutat, kanske J skulle lyssnat på henne innan det sket sig.
Citera
2024-01-17, 14:48
Medlem
Agent.Jonesys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trixenmix
Nu berättar Lerumsborna info om Haymarket, undrar vem som betalade den notan, alltså hur dom säljer sig hela släkten. Är det verkligen ingen som kan tala om för J hur hemska hennes läppar är? Vad är det för ställe hon går till??? Katrins ställe talar iallafall om att ”nu räcker det” o så får hon inte mer insprutat, kanske J skulle lyssnat på henne innan det sket sig.

Du får tänka på vem de lurar. Bingo är inte speciellt smart. Han attraheras av blonda bimbos och freak. Det har han alltid gjort om du kollar tillbaka. Han skiter väl i om han får betala lite middagar, resor, boende etc... Tror Julia är de bästa han kan få nu enligt standarden han gillar.
Citera
2024-01-17, 15:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Agent.Jonesy
Du får tänka på vem de lurar. Bingo är inte speciellt smart. Han attraheras av blonda bimbos och freak. Det har han alltid gjort om du kollar tillbaka. Han skiter väl i om han får betala lite middagar, resor, boende etc... Tror Julia är de bästa han kan få nu enligt standarden han gillar.

Jo så är det ju. Han får nog bara lite avdankade Marbellabrudar som gjort sitt där nere. Samma lika för henne, tror inte många är så villiga att ha henne som tilltänkt, dessutom att få med hela släkten att försörja borde avskräcka någon med lite innanför pannbenet.
Citera
2024-01-17, 22:54
Medlem
picapicans avatar
Såg lite av SVT:s dokumentär "Anal extas" om stimulering av analen på män. Där sitter Bingo och Julia och pratar om det bojkottade, berömda, tabubelagda rövhålet som Bingo njuter av. Nu vet vi att Julia sätter på Bingo med strap on i brunögat.
Citera
2024-01-17, 22:59
Medlem
Kuyogas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Såg lite av SVT:s dokumentär "Anal extas" om stimulering av analen på män. Där sitter Bingo och Julia och pratar om det bojkottade, berömda, tabubelagda rövhålet som Bingo njuter av. Nu vet vi att Julia sätter på Bingo med strap on i brunögat.
Julia och Bingo är ljuvliga. Två människor som gör världen lite roligare. Och de har nog ett himla härligt (sex)liv tillsammans.
Citera
2024-01-17, 23:26
Medlem
Jag fick en chock när jag såg Julia helt utan smink nu!! Hon är ju jättesöt!! På riktigt tycker jag det. Till o med hennes läppar ser inte groteska ut även om dom utmärker sig något. Men gud vilken skillnad!
Citera
2024-01-17, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kuyoga
Julia och Bingo är ljuvliga. Två människor som gör världen lite roligare. Och de har nog ett himla härligt (sex)liv tillsammans.

Var sitter det ljuvliga😤😤. Å vad har sexlivet med det här att göra. Dom e ohärliga i allt skulle jag säga.
Citera
2024-01-18, 00:09
Medlem
Klickiss avatar
Citat:

Ja jösses skrattar högt när jag ser synen framför mig, transvestiten kör strap on på trasan.
Citera
2024-01-18, 14:00
Medlem
Citat:

Det vet vi väl inte alls, du borde se hela dokumentären innan du uttalar dig. Dessutom: so what?
Citera
2024-01-18, 16:18
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MoaMaria
Det vet vi väl inte alls, du borde se hela dokumentären innan du uttalar dig. Dessutom: so what?

Jag hörde vad Julia och Bingo sa och det räckte för att inse att Bingo är smygbög.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in