Citat:
Ursprungligen postat av
psycho77
Hissen är inte monterad i tisdags, den höjdes då enligt Abc! Då vill du påstå att den monterades i tisdags och höjdes i fredags!!
Jag har koll, men tråden är rätt tröttsam att läsa pga dig!
Och enligt ett tidigare inlägg av dig så höjdes den i fredags. Jo, jag har läst tråden så jag har koll, till skillnad från dig.
Enligt regionchefen så monterades hissen på arbetsplatsen i augusti, det stämmer säkert då, sedan finns det olika uppgifter, regionchefen säger att den höjdes i tisdags i förra veckan, men också att den skall ha gått fullt sedan dess, och i tråden har det skrivits, bland annat av dig, att den höjdes i fredags.
Jag noterade också tidigt att du mycket bestämt påstod att Alimak inte har något ansvar här, så jag förstår att du tycker att det är tröttsamt när det kommer folk som jag med kompetens och påtalar att Alimak har ett långtgående ansvar här för produktsäkerheten. Rejält otrevlig var du då också trots din okunskap i frågan. Eller kanske var, och är, det därför du är så otrevlig. Du kan ingenting så därför måste du gå till personangrepp hela tiden.