Citat:
Citerar din länk så den finns i text här också:
"Gävle Bridgeklubb har den senaste veckan påverkats negativt av en av våra medlemmars, som privatperson, agerande.
Styrelsen vill därför informera om vad vi gjort och vad vi planerar att göra samt att ge våra medlemmar möjligheten att ställa frågor.
Vi bjuder därför in våra medlemmar till ett informationsmöte tisdagen den 19/12 klockan 12.00 i våra lokaler."
Med tanke på ditt användarnamn, har du lite insyn i detta?
Har gäddan blivit årets snackis i bridgevärlden? Pensionärer älskar väl att sitta och skvallra till höger och vänster, och jag kan inte tänka mig nåt högre skvallervärde än att en högt uppsatt medlem tänkte knulla ett barn i självaste bridgelokalen.
"Gävle Bridgeklubb har den senaste veckan påverkats negativt av en av våra medlemmars, som privatperson, agerande.
Styrelsen vill därför informera om vad vi gjort och vad vi planerar att göra samt att ge våra medlemmar möjligheten att ställa frågor.
Vi bjuder därför in våra medlemmar till ett informationsmöte tisdagen den 19/12 klockan 12.00 i våra lokaler."
Med tanke på ditt användarnamn, har du lite insyn i detta?
Har gäddan blivit årets snackis i bridgevärlden? Pensionärer älskar väl att sitta och skvallra till höger och vänster, och jag kan inte tänka mig nåt högre skvallervärde än att en högt uppsatt medlem tänkte knulla ett barn i självaste bridgelokalen.
Jag har rätt mycket insyn i svenska bridgevärlden, ja

De flesta som spelar på klubbar utanför Gävle/Gävleborgs distrikt är antagligen lyckligt ovetande om vad som hänt. Men alla inom eliten vet, från norr till söder. T.o.m. spelare som är analfabeter när det gäller datorer och teknik har koll... Bridgegäddan har ju varit anställd på SBFs kansli, även om det var en 15 år sen och när kansliet låg i Gävle.
Men jag vet också att det är många i Gävletrakten som öppet deklarerat att om den grisen kommer till klubblokalen så lämnar dom.
Såvitt jag förstår skedde konfrontationen någon gång i början eller mitten av november. Bridgegäddan var alltså på en bridgesemester på Teneriffa med bl.a. sin (f.d. får man förmoda) sambo efter mötet med Sara/Patrik. Någon av de han spelade med på Teneriffa har uttryckt sin avsky när det framkommit vad han pysslat med de senaste åren.
Som du säkert förstår av mitt regdatum och postcount är detta inte mitt originalkonto. Vill inte använda det då det vore lätt för andra bridgespelare att outta mig.