2023-12-14, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 139
Citerar din länk så den finns i text här också:

"Gävle Bridgeklubb har den senaste veckan påverkats negativt av en av våra medlemmars, som privatperson, agerande.

Styrelsen vill därför informera om vad vi gjort och vad vi planerar att göra samt att ge våra medlemmar möjligheten att ställa frågor.

Vi bjuder därför in våra medlemmar till ett informationsmöte tisdagen den 19/12 klockan 12.00 i våra lokaler."

Med tanke på ditt användarnamn, har du lite insyn i detta?
Har gäddan blivit årets snackis i bridgevärlden? Pensionärer älskar väl att sitta och skvallra till höger och vänster, och jag kan inte tänka mig nåt högre skvallervärde än att en högt uppsatt medlem tänkte knulla ett barn i självaste bridgelokalen.

Jag har rätt mycket insyn i svenska bridgevärlden, ja

De flesta som spelar på klubbar utanför Gävle/Gävleborgs distrikt är antagligen lyckligt ovetande om vad som hänt. Men alla inom eliten vet, från norr till söder. T.o.m. spelare som är analfabeter när det gäller datorer och teknik har koll... Bridgegäddan har ju varit anställd på SBFs kansli, även om det var en 15 år sen och när kansliet låg i Gävle.

Men jag vet också att det är många i Gävletrakten som öppet deklarerat att om den grisen kommer till klubblokalen så lämnar dom.

Såvitt jag förstår skedde konfrontationen någon gång i början eller mitten av november. Bridgegäddan var alltså på en bridgesemester på Teneriffa med bl.a. sin (f.d. får man förmoda) sambo efter mötet med Sara/Patrik. Någon av de han spelade med på Teneriffa har uttryckt sin avsky när det framkommit vad han pysslat med de senaste åren.

Som du säkert förstår av mitt regdatum och postcount är detta inte mitt originalkonto. Vill inte använda det då det vore lätt för andra bridgespelare att outta mig.
Citera
2023-12-14, 21:22
Medlem
Jodasaatt70s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sommargay
haha gud, tack swenne1 för du har koll! Inlägget för de som inte orkar googla. Hoff!

Kortfattat: trauma i barndomen är anledningen till att han vill göra barn(barly legal) till kvinnor. Hålet har han inte grävt utan fallit i. Bortse från mina felsteg då mor nyligen gått bort. Hoff.
Vilken offerkofta!
Citera
2023-12-14, 21:55
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Jodasaatt70
Vilken offerkofta!

Hofferkoftan är PÅ!
Citera
2023-12-14, 22:26
Medlem
Lyxpotatissallads avatar
Groomingautomaten #329: https://dumpen.se/2023/12/14/groomingautomaten-napp-329-boras/
Citera
2023-12-14, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Text

Svarade dig tidigare men det försvann. Stella in action kan du se i "En avsugning för ett paket cigg" Stockholm/Eskilstuna. Lågmäld och verkar vara proffsig på sitt jobb som terapeut. Ett riktigt kap för Dumpen men buffeln Patrik avbröt henne i Humlegården mitt under en konfrontation. Jag tror hon blev förnärmad faktiskt. Stella kör en del kiss ass med Sara. Vet inte varför egentligen för så jävla fet kan väl inte Dumpen-lönen vara liksom. Kanske vill bli B-kändis eller något sånt.

Dumpens andra medarbetare Lotta och Thea/Therese är det mer krut i och dom tar inte sån skit av Patrik. Sara satte Patrik på plats vid konfrontationen "Heta Bengt". Papegojan tog upp pissprov med gäddan som uppenbart var påverkad av narki så gäddan stack naturligtvis. Då såg Sara rött och Patrik fick sig en känga inför publik. En liten utskällning i bilen också kanske.
Citera
2023-12-14, 22:35
Medlem
Lyxpotatissallads avatar
Rebus Groomingautomaten #329
Förnamn: Namnet Ernst men byt ut "st" med "es"
Efternamn: Djup - p + d + långhårigt oxdjur + u

Födelseår: Året då Gudrun Schyman väljs till ny partiledare för Vänsterpartiet efter Lars Werner

Edit: Devglan
https://www.devglan.com/online-tools/text-encryption-decryption

Krypterad text:

Edit 2: Kolla annars domarna som finns på sidan
Senast redigerad av Lyxpotatissallad 2023-12-14 kl. 22:55.
Citera
2023-12-14, 22:38
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lyxpotatissallad
Groomingautomaten #329: https://dumpen.se/2023/12/14/groomingautomaten-napp-329-boras/
Se där, ja. Den tickande våldtäktsbomben Ernes hängs äntligen ut till allmän beskådan. Inte en dag försent. Vilka jävla loggar. Helt slut i huvet, bara barnfitta i tankarna. Han är en aggressiv, obehaglig varelse som förr eller senare hade begått en överfallsvåldtäkt. Honom behöver samhället hålla mycket kontinuerlig koll på.

Hela namnet finns på Dumpens hemsida i form av ett flertal domar.

Från sin bästa sida: https://dumpen.se/wp-content/uploads/2023/12/Screenshot_20231214-210229_Drive.jpg

https://dumpen.se/wp-content/uploads/2023/12/Screenshot_20231214-205833_Drive.jpg
Senast redigerad av HassanVonEssen 2023-12-14 kl. 22:42.
Citera
2023-12-14, 22:43
Medlem
mr.demons avatar
Vad har han för ursprung den senaste? Aldrig hört nåt efternamn som låter som hans.
Citera
2023-12-14, 22:43
Medlem
Lyxpotatissallads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Se där, ja. Den tickande våldtäktsbomben Ernes hängs äntligen ut till allmän beskådan. Inte en dag försent. Vilka jävla loggar. Helt slut i huvet, bara barnfitta i tankarna. Han är en aggressiv, obehaglig varelse som förr eller senare hade begått en överfallsvåldtäkt. Honom behöver samhället hålla mycket kontinuerlig koll på.

Hela namnet finns på Dumpens hemsida i form av ett flertal domar.
Ja, en riktigt obehaglig jävel.
Bra att du hittade domarna. Hade scrollat förbi det i all hast.
Citera
2023-12-14, 22:45
Medlem
Lyxpotatissallads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Vad har han för ursprung den senaste? Aldrig hört nåt efternamn som låter som hans.
Han är från Kosovo om man ska tro hans Fejsbok
Citera
2023-12-14, 22:45
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lyxpotatissallad
Han är från Kosovo om man ska tro hans Fejsbok

Okej.
Citera
2023-12-14, 22:46
Medlem
nullbytes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Jag skulle gissa på rumän men kanske serb?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in