2023-12-14, 14:37
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swenne1
Fortfarande kvar på LinkedIn gädda 327 men nu har sopan lagt in Opentowork i sin profilbild och skrivit nått tyck synd om mig inlägg.
Hahaha! Underbart förhastat beslut av idioten. Solklar paradox att ha både "Open to work" och "Paus i karriären" samtidigt. Inte mycket som går hans väg just ju. Du är inte öppen för arbete nu Krille. Ta tre steg tillbaka först och landa i det. Lägg ner karriären. Gå i behandling. Försök komma på fötter om några år. Det här blåser inte över på ett par månader.

"Paus i karriären - 1 mån"

Alla vi som kommer ihåg den här dagen när det står...

"Paus i karriären - 12 år"

Lilla rara kravallpolis... förlåt, jag menar kravallpedofil, det finns ingen annan utväg än sjukpension.

HOFF! Sjukpension! HOFF HOFF! Bara sjukpension! HOFF HOFF!
Senast redigerad av HassanVonEssen 2023-12-14 kl. 14:59.
Citera
2023-12-14, 15:11
Medlem
Något nytt om Carlos "Ursäkta vill du sitta på min näsa?". Svårslagen 1:a på min lista. Då gjorde Dumpens Gula Blend-terapeut entré och som hon gjorde det. Rivjärnet bjöd på 30 min ögongodis. Har inte sett henne sen hon tjafsade med nån gubbe utan för tågstationen i Lund.

Det behövs mer av hennes wisemind.
Citera
2023-12-14, 15:14
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Något nytt om Carlos "Ursäkta vill du sitta på min näsa?". Svårslagen 1:a på min lista. Då gjorde Dumpens Gula Blend-terapeut entré och som hon gjorde det. Rivjärnet bjöd på 30 min ögongodis. Har inte sett henne sen hon tjafsade med nån gubbe utan för tågstationen i Lund.

Det behövs mer av hennes wisemind.
Har du varit avstängd Gipsy?

Det var väl Lotta som var med och träffade Carlos? Hon var ju också med och tog 302 (KarlT och Tystnaden) samt 261 (Mannen med kebabsåsen).

Senast redigerad av HassanVonEssen 2023-12-14 kl. 15:33.
Citera
2023-12-14, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Har du varit avstängd Gipsy?

Det var väl Lotta som var med och träffade Carlos? Hon var ju också med och tog 302 (KarlT och Tystnaden) samt 261 (Mannen med kebabsåsen).

Nej Lotta var inte med i Kristianstad och träffade Carlos utan det var Thea. Hon hade även med sig sin son som rattade raggarbilen. Bilen är för övrigt skriven på en person i Södertälje men den är hemmahörande i Skåne. Som sagt det ska vara lite slafsigt kring Dumpen det är ju lite charmigt också.

Nej har inte varit avstängd på länge.
Citera
2023-12-14, 15:29
Medlem
Lenny Xs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swenne1
Fortfarande kvar på LinkedIn gädda 327 men nu har sopan lagt in Opentowork i sin profilbild och skrivit nått tyck synd om mig inlägg.

Skulle du kunna vara en kompis och kopiera hans senaste inlägg?
Kan inte se då jag inte är medlem på Linkedin.
Citera
2023-12-14, 15:30
Medlem
Sommargays avatar
haha gud, tack swenne1 för du har koll! Inlägget för de som inte orkar googla. Hoff!

Kortfattat: trauma i barndomen är anledningen till att han vill göra barn(barly legal) till kvinnor. Hålet har han inte grävt utan fallit i. Bortse från mina felsteg då mor nyligen gått bort. Hoff.
Senast redigerad av Sommargay 2023-12-14 kl. 15:32.
Citera
2023-12-14, 15:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Metainabox
Han har förvisso inte fastnat hos dumpen, men dom har ju en lokförare som blev dömd för våldtäkt mot barn, han är nån ledare inom kampsport i Helsingborg

Rätt ska vara rätt, det var han som fick tillbaka sitt gamla jobb under nytt namn.
Citera
2023-12-14, 16:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av badasskickers
Någon som vet hur det gick för "Det går åt helvete med frugan"

Han och frugan bytte bostad. Så frugan är kvar.
Citera
2023-12-14, 16:32
Medlem
139s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sommargay
haha gud, tack swenne1 för du har koll! Inlägget för de som inte orkar googla. Hoff!

Kortfattat: trauma i barndomen är anledningen till att han vill göra barn(barly legal) till kvinnor. Hålet har han inte grävt utan fallit i. Bortse från mina felsteg då mor nyligen gått bort. Hoff.

Har Krillekravall aka Hoffmaestro måhända en väldigt specifik typ av Tourettes där han måste bräka ur sig "hoff!" med jämna intervaller? Jag såg att han droppade det ett antal gånger i chattloggen, trodde det var nåt gulligt nickname han gett flickebarnet, men nu skrev han det alltså i ett Linkedin-inlägg också.

Vad är det för uttryck egentligen? Kanske är tämligen vedertaget bland allmänheten, och det bara är jag som inte känner till det? Ska man börja säga det lite då och då? HOFF!
Citera
2023-12-14, 16:48
Medlem
Ingen som råkar ha arkiverat Kanelkakan? Sara har lagt in en felkod så den inte går att komma åt på hemsidan. Nån rackare lyckades trolla Dumpen deluxe och Dumpen gick på det samt publicerade den bisarra storyn. På sätt och vis kul med humor i allt elände.

Dumpen har en policy att aldrig avpublicera men den här kunde inte få vara kvar.
Citera
2023-12-14, 16:53
Medlem
Lyxpotatissallads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sommargay

Känns ju onekligen som han skyller sitt handlade på psykisk ohälsa.
Visst, psykisk ohälsa gör mycket skada, men i det här fallet känns det som att han använder det för att rättfärdiga sitt agerande.
Citera
2023-12-14, 17:07
Medlem
Lyxpotatissallads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 139
Har Krillekravall aka Hoffmaestro måhända en väldigt specifik typ av Tourettes där han måste bräka ur sig "hoff!" med jämna intervaller? Jag såg att han droppade det ett antal gånger i chattloggen, trodde det var nåt gulligt nickname han gett flickebarnet, men nu skrev han det alltså i ett Linkedin-inlägg också.

Vad är det för uttryck egentligen? Kanske är tämligen vedertaget bland allmänheten, och det bara är jag som inte känner till det? Ska man börja säga det lite då och då? HOFF!
"Hoff!" kanske är något slags kodord som bara Krille och ett fåtal andra individer i hans bekantskapskrets känner till.
I och med att han hoffade till i LinkedIn-inlägget så har han varnat/hälsat till sitt gäddcrew eller vad det nu är för folk.
Senast redigerad av Lyxpotatissallad 2023-12-14 kl. 17:37.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in