2023-12-14, 20:10
Medlem
Drickbacks avatar
Har detta inlägg korrekt information 🤔 jag menar jag vill ju inte upp slänga en felaktig tabell…

1. Liverpool….16 11 4 1 36-15 37
2. Arsenal….…16 11 3 2 33-15 36
3. Aston Villa…16 11 2 3 35-20 35
4. Man City….. 16 10 3 3 38-18 33

En del ska hålla sig kvar i grottan och undvika dagsljus… min citeringsknapp är trasig den funkar bara när den behöver funka…..

Wilcock kan omöjligen sett om bollen var över linjen! Han och ingen annan har den synen. Du kan inte stå ca 70 cm snett bakom bollen och se över kanten i mitthöjd som är närmast kortlinjen.
Tv-bilder visar han ljuger om han ens sagt något.

Titta på bilden och påstå han kan sett att den var ute… sluta göra en Arsenalare..
https://www.dailymail.co.uk/sport/fo...es-ban-FA.html
Senast redigerad av Drickback 2023-12-14 kl. 20:30.
Citera
2023-12-14, 20:18
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schmoove
Som vanligt missar du viktig kontext, men du sitter väl med mobilen så du har det inte lätt. Kan du aldrig skriva ett inlägg med korrekt information?

FA kunde inte annat än att dra till med den här lögnen för att rädda sig själva. FA tog hjälp av Sky Sports och deras ”experter” Neville, Carragher och Owen för att tvätta sin smutsiga buk. Det gick inte så bra…

Mer kontext då:

Frågade FA Joe Willock om bollen var utanför linjen? Svarade Willock att bollen tydligt var ute?

När FA frågade Stuart Attwell erkände han då att han i efterhand ångrar sitt beslut att godkänna målet och att han istället skulle ha beslutat för offside/foul från Joelinton?

Istället för att FA erkänner sina fel så slipper Arteta straff. Det är Arteta och Arsenal som förtjänar en ursäkt.
Vilken information som Drickback skrev anser du vara felaktig?

Det sista du skriver är enbart en konspirationsteori och ingen som helst fakta eller information som backar upp det!
Senast redigerad av Free12 2023-12-14 kl. 20:28.
Citera
2023-12-14, 20:25
Medlem
Drickbacks avatar
Tröttsamt läsa förvrängningar och vad som passar in på sin egen agenda.

FA kommer ha stora bekymmer att utdöma straff i närtid…
Senast redigerad av Drickback 2023-12-14 kl. 20:29.
Citera
2023-12-14, 20:35
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Vilken information som Drickback skrev anser du vara felaktig?

Det sista du skriver är enbart en konspirationsteori och ingen som helst fakta eller information som backar upp det!
En del citerar enbart i uppviglingssyfte… dom kommer aldrig få ett svar, dom inser väl det för eller senare förhoppningsvis…
Och varför skulle FA fråga om det? Ligger inte på deras bord och inte heller det som behandlades i sakfrågan.

Eller menar nån att FA googlat fram ett liknade ord och friat trots de själva skrev anmälan?
Senast redigerad av Drickback 2023-12-14 kl. 20:45.
Citera
2023-12-14, 20:35
Medlem
jontepsgs avatar
Skönt att se att FA/PGMOL ändå har lite vett kvar, att Arteta slipper straff är det enda rätta. Man ska väl inte straffas för att man säger sanningen?

Jag gissar att Howard Webb sitter hemma och gråter av ilska just nu.
Citera
2023-12-14, 20:45
Medlem
Vanstertrollets avatar
Vi kommer ändå fortsätta bli straffade på planen som sagt. Men det är det ingen som vill prata om.
Citera
2023-12-14, 21:06
Medlem
Drickbacks avatar
Här är beslutet från FA… En länk så ni slipper googla..

https://www.thefa.com/news/2023/dec/14/update-on-mikel-arteta-charge
Senast redigerad av Drickback 2023-12-14 kl. 21:10.
Citera
2023-12-14, 21:28
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Ja det är så synd om Arsenal, man verkligen lider med ligans mest sympatiska tränare som absolut inte verkar lida utav en psykos där resten utav ligan och FA är ute efter dom.
Citera
2023-12-14, 21:36
Medlem
Drickbacks avatar
Ännu en ensidig vinkling… Liverpool har verkligen VAR på sin sida… detta ser ut att vara från en tv-bild och då har väl VAR inte haft nån kamera i denna planhöjd.
Tog lång tid att få beslutet och inga linjer visades i tv’n vad jag har sett.
Sen borde Konate ställt offside bättre och tidigare genom ställt sig på mittlinjen..

Detta är onside - ledde till 1-0
https://imgur.com/a/izPpBFr
Senast redigerad av Drickback 2023-12-14 kl. 21:43.
Citera
2023-12-14, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Ja det är så synd om Arsenal, man verkligen lider med ligans mest sympatiska tränare som absolut inte verkar lida utav en psykos där resten utav ligan och FA är ute efter dom.

Exakt. Gnälligare jävla pajas får man fan leta långt efter. Finns det ens någon match Arsenal förlorat där han inte skyllt på domaren? Sjukt osympatisk snubbe som försöker efterlikna Pep i allt men misslyckas stort gång på gång.

Annat med Ange. Där snackar vi en riktig man.
Citera
2023-12-14, 23:09
Medlem
HycklarSveriges avatar
United har alltså redan förlorat 12 av sina första 24 matcher i alla tävlingar. Förra säsongen förlorade de 12 av 62 matcher…

Kommer Ratcliffe ge Ten Hag kicken? Enligt mig så tror jag inte det hade ändrat på mycket, då problemen i United är mycket djupare än bara tränaren. Sen kan det ju ta lång tid att bygga upp från början igen med en ny tränare, kolla bara på Chelsea som bytt så många gånger.

Nu när United är ute ur Europa helt så är det mycket pengar som man går miste om. Har de ens råd med att betala ut Ten Hag från hans resterande kontrakt?

Old Trafford är slitet och behöver renoveras, och på toppen av allt kan flera spelare lämna gratis nästa är också. Det ser minst sagt dyster ut för United.
Citera
2023-12-14, 23:34
Moderator
zanteras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HycklarSverige
United har alltså redan förlorat 12 av sina första 24 matcher i alla tävlingar. Förra säsongen förlorade de 12 av 62 matcher…

Kommer Ratcliffe ge Ten Hag kicken? Enligt mig så tror jag inte det hade ändrat på mycket, då problemen i United är mycket djupare än bara tränaren. Sen kan det ju ta lång tid att bygga upp från början igen med en ny tränare, kolla bara på Chelsea som bytt så många gånger.

Nu när United är ute ur Europa helt så är det mycket pengar som man går miste om. Har de ens råd med att betala ut Ten Hag från hans resterande kontrakt?

Old Trafford är slitet och behöver renoveras, och på toppen av allt kan flera spelare lämna gratis nästa är också. Det ser minst sagt dyster ut för United.

Finns väl några paralleler man kan dra med Arsenal tidigare under Arteta. 2 säsonger där man slutade 8a i rad, uträknade, "närmare mittenlag än topplag". I Arsenal's fall har det än så länge lönat sig att backa tränaren. Vem vet med ETH? Han förtjänar såklart en del av kritiken (med värvningar som inte lyckats osv) samtidigt känns det inte i dagsläget som det finns några starka alternativ, eller att en förändring på posten skulle göra speciellt mycket. Ta ryktet med Potter t.ex, en bra tränare som dock hade problem med pressen i Chelsea och det hade varit dubbla pressen om han kom till Man Utd. Är det verkligen någon som tänker "fan, honom ska vi ha!"?

Sen har ju inte skadorna hjälpt heller, dock säger jag inte det som en ursäkt (alla lag har skador) men det påverkar såklart.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in