2023-06-17, 10:06
Medlem
Skvistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harrywinston
Var de åtminstone snygga i alla fall? Bor utomlands och har varit på en del bilmässor. Åtminstone fram till ett par år sedan var det inte direkt motorkunskap som avgjorde vilken dam som fick representera vilken bil he he.

Tyvärr inte en enda snygg tjej vid något av vrålåken
Citera
2023-06-19, 00:11
Medlem
Tips på jobb inom IT som ger en connoisseur-lön mottages!

Vill inte skryta med inkomster eller tidning, vill bara ha den för att jag har en polare som är en riktigt skitnödig överklass-wannabe (med betoning på wannabe) som skulle bli helt förstörd om han kom hem till mig och hittade tidningen.

Givetvis skulle jag inte visa honom tidningen utan jag skulle låta honom hitta den själv.

Jag skulle förbereda för en lång kväll med mat och dryck och se till att han upptäckte den tidigt på kvällen.

Sedan skulle jag njuta av att se hur han blir alldeles blek och hur hans blick skulle utstråla hat och avundsjuka.

Blir alldeles varm inombords bara att tänka på det…
Citera
2023-06-19, 00:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Perfecthairline

Vill inte skryta med inkomster eller tidning, vill bara ha den för att jag har en polare som är en riktigt skitnödig överklass-wannabe (med betoning på wannabe) som skulle bli helt förstörd om han kom hem till mig och hittade tidningen.

Givetvis skulle jag inte visa honom tidningen utan jag skulle låta honom hitta den själv.

Jag skulle förbereda för en lång kväll med mat och dryck och se till att han upptäckte den tidigt på kvällen.

Sedan skulle jag njuta av att se hur han blir alldeles blek och hur hans blick skulle utstråla hat och avundsjuka.

Är det här din dröm?
Är han verkligen din Polare ens?

Hur många gånger hade du Covid ?
Citera
2023-06-25, 23:35
Medlem
Atamons avatar
Citat:

Du kan ju skaffa ett nummer av tidningen utan att ha lönen, så svår är den väl inte att komma över?
Din kompis lär ju bli lika impad ändå?
Citera
2023-12-11, 18:51
Medlem
Mimurs avatar
Citat:

Usch, den där typen tycker jag också genuint illa om. Jag kan skicka det senaste numret till dig om du vill så att du kan bräcka honom
Citera
2023-12-12, 00:48
Medlem
Finns den kvar?
Citera
2023-12-12, 09:27
Medlem
Stygotiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Battreanmig.
Finns den kvar?

Ja. Man får den om man har deklarerad inkomst över 2,5 miljoner och de räknar både tjänst och kapital.
Citera
2023-12-13, 16:48
Medlem
Klas-Vegass avatar
Tradera har nr2 2022:
https://www.tradera.com/item/341244/...seur-nr-2-2022
Citera
2023-12-13, 19:47
Medlem
I Finkelbranchen...
Citera
2023-12-13, 23:50
Medlem
kato85s avatar
Citat:
Jobba med programmering som konsult, du borde kunna fakturera runt 1000/timmen efter ett par år med erfarenhet. Lönen kommer kanske inte upp till mer än 1,5 mil efter skatt, men resten kan du få in om du lägger all din lön på amerikanska tech-aktier.
Citera
2023-12-14, 11:10
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kato85
Jobba med programmering som konsult, du borde kunna fakturera runt 1000/timmen efter ett par år med erfarenhet. Lönen kommer kanske inte upp till mer än 1,5 mil efter skatt, men resten kan du få in om du lägger all din lön på amerikanska tech-aktier.

1000/timmen är ju förfan en juniorkonsult? Finns inte en duktig programmerare under 2k.
Citera
2023-12-14, 11:27
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
1000/timmen är ju förfan en juniorkonsult? Finns inte en duktig programmerare under 2k.

Visst! Men sedan ska man ju komma upp i en inkomst på 2,5 miljoner kronor privat, de 2k i timmen lär väl åka in i ett bolag och inte redovisas som privat inkomst?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in