Citat:
Ursprungligen postat av
mangionita
Forskning visar att fascister, nationalister, rasister och homofober med konservativa idéer har lågt IQ. Korrelationen är universell såvitt man undersökt. Högerfolk och nationalister har lägre intelligens och är ofta hundägare.
Bortsett från invandrarkillars mindervärdighetskomplex med kamphundar som bara tänker med testosteron så brukar även nationalister, rasister, sverigedemokrater, skinnskallar och konservativa traditionalister också vara just storhundsägare - inte sällan ha schäfrar och dylika vakthundar. Hur kommer det sig?
Varför är nationalister, fascister, sverigedemokrater, midgårdare och vitmaktmusiker ofta hundägare med låg intelligens? Hur är och ser i övrigt rasister och nazister ut? Vad kännetecknar typiskt sett sverigedemokrater, högerfolk, nationalister och andra fascister?
Forskning visar snarare tvärtom eftersom nationalism spelar ur tangenten konservatism, vilket är en direkt kausalt samband mellan contentiousness i Big 5. Och människor med hög Contentiousness, som röstar konservativt, är ofta mer materialiserade i sina liv och därmed uppnår högre IQ.
Min åsikt bygger på psykometriska fältets metastudier.
Eftersom jag känner till det här ämnet till sin tand vet jag att du inte har några källor eller relevanta belägg för dina påståenden.