2023-12-11, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tv-pejling
Alltså Bergmark 65år gammal, ingen pension.
Läste i tråden årsinkomst runt 50K ?

Inte undra på HB super bort sista tiden av livet.
Tjusigt bibliotek på båten i alla fall….
Citera
2023-12-11, 18:34
Medlem
Oldgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loveletter666
Sade han så eller kan du citera exakt? Helst några meningar (enligt punkterna som du lägger t) före samt efter

Han la in en rättelse på sin egen video;https://www.youtube.com/watch?v=gf-e81I1kWU&ab_channel=H%C3%A5kanBergmarkTV

@hakanbergmarktv6938
för 20 timmar sedan
Rättelse Estonidykningarna var naturligtvis1994
Citera
2023-12-11, 18:36
Medlem
Oldgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Postino
Tjusigt bibliotek på båten i alla fall….

Han har ingen båt som det verkar längre, verkar som om revisorn som egentligen äger båten och båtklubben m. fl inte ville ha honom där. Han har lagt in båtens interiör som bakgrund via green screen också.
Senast redigerad av Oldg 2023-12-11 kl. 19:02.
Citera
2023-12-11, 19:15
Medlem
HVIT.s avatar
Vilket jävla odugligt vrak (sic) mytomanen är! Sitter skuldsatt och lever för sin patetiska Youtube-kanal (Youtube som han f ö hatar). Den slitna mytomangubben sitter och svamlar i fyllan och vill påvisa att han är på något sätt betydelsefull. Stryk betydelse. Han får sitta i 65-årsåldern (!) urfattig i ett pojkrum och drömma om sina shemales! 😁😂🤣
Senast redigerad av HVIT. 2023-12-11 kl. 19:24.
Citera
2023-12-11, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjenaretjenare
Inte illa att han dykt på Estonia 10 år innan det förliste.

Ja jävlar, Håkan Bergmarks alzheimers 2.0

Klippet: 08.30 (dök på estonia 1984)
https://swebbtube.se/videos/watch/301df062-bc45-4ebe-a823-9220471b8205
Citera
2023-12-13, 00:07
Avslutad
Så Håkan Bergmark och Öystein Rönne har en privat relation? Det hade man inte kunnat förutspå om det är så Men grattis till kärleken Håkan och Öystein! Kul om dom är lyckliga på ålderns höst!
Citera
2023-12-13, 01:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av -HoneyBadger-
Tackar 👍

Jag tror de finns på Rumble också.

Jag har inte direkt jättekoll och dessutom blir Persson blockad på ganska många ställen. Det är som en härva att följa alla dessa galna gubbarna.
Martin Gustavson brukar också ha en del videor där Persson förekommer och även Bergmark.
Det är lättast tror jag att googla namnen och se var man hamnar någonstans.
Citera
2023-12-13, 04:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetsskygg
Det enda som sannolikt är sant i affären Bergmark är att han vill ha anal stimulans när han runkar i segelbåten. Allt övrigt är rena påhitt.

Hur blir man såhär? Var nånstans tar "äh, skitsamma"-känslan över och man slutar bry sig om att ljuga trovärdigt? Alla kan ju nämligen överdriva och bättra på sanningen en aning men denna gravt alkoholiserade tandlöse semi-uteliggare ljuger så rejält om så mycket att hade ens hälften varit sant hade han varit en superhjälte i en äventyrsroman. Samtidigt kan alla se hur förfallen, tand- och hemlös han är. Otvättad, långhårig och nergången men med ett överlägset tonläge som vore han Jan Guillou in persona. Hur blir någon såhär? Frontallobsdemens á la Lennart Bladh? Är det spriten som utlöser de hejdlösa fantasierna? Inser han inte själv att till och med hans kumpaner skrattar åt honom?

Spriten utan tvekan. Han är ju packad i mer eller mindre varje video. Tror inte ens hans lojala följare tror på honom. Dom hänger sig kvar för att dom känner en tillhörighet "vi mot systemet blabla"
Citera
2023-12-13, 14:20
Medlem
Hegamons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetsskygg
Det enda som sannolikt är sant i affären Bergmark är att han vill ha anal stimulans när han runkar i segelbåten. Allt övrigt är rena påhitt.

Hur blir man såhär? Var nånstans tar "äh, skitsamma"-känslan över och man slutar bry sig om att ljuga trovärdigt? Alla kan ju nämligen överdriva och bättra på sanningen en aning men denna gravt alkoholiserade tandlöse semi-uteliggare ljuger så rejält om så mycket att hade ens hälften varit sant hade han varit en superhjälte i en äventyrsroman. Samtidigt kan alla se hur förfallen, tand- och hemlös han är. Otvättad, långhårig och nergången men med ett överlägset tonläge som vore han Jan Guillou in persona. Hur blir någon såhär? Frontallobsdemens á la Lennart Bladh? Är det spriten som utlöser de hejdlösa fantasierna? Inser han inte själv att till och med hans kumpaner skrattar åt honom?

Bryr sig inte om sin hygien, klädsel eller orkar städa = bryr sig inte längre om sociala regler = kan ibland vara symptom på prepsykotiska problem, vilka kan leda till psykos i full blom. Han är talför och uppåt på sina klipp, tecken på förhöjd självkänsla = vissa sådana ser sig som Jesus personifierad, vilket också är psykosvarning på ett sådant beteende. Den mentala hälsan är väl inte på topp efter åratal av allt drickande, det är vad jag tror en huvudsaklig orsak.
Senast redigerad av Hegamon 2023-12-13 kl. 14:30.
Citera
2023-12-13, 21:54
Medlem
Han lider av pseudologia phantastica dvs. mytomani.
Citera
2023-12-14, 08:49
Medlem
Jag har läst genom delar av tråden och till min stora fasa så verkar sanningen vara någonting helt annat. Här häckar säkert runt 100 snubbar som följer en "alkohliserad mytoman" där ni granskar varenda ord som han säger. Ni lägger ner mycket tid och energi på att följa hans videor på tuben. sedan så träffas ni här där ni kan tävla i vem av er som är den mest graciösa.
Ett "ljugande fyllo" eller hans över hundra trogna följeslagare här på flashback, vem är mest patetisk?

När män, små män går ihop i större grupper för att ge sig på en annan man, det visar på en stor ynkedom. Riktiga män beter sig inte så. Män har förståelse över andras tillkortakommanden. Små män måste exempelvis mobba och snacka skit om någon för att han är skelögd.
Ibland så vore det bättre att byta ut dataskärmen mot en spegel.
Citera
2023-12-14, 09:18
Medlem
Oldgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EagleOwl
Jag har läst genom delar av tråden och till min stora fasa så verkar sanningen vara någonting helt annat. Här häckar säkert runt 100 snubbar som följer en "alkohliserad mytoman" där ni granskar varenda ord som han säger. Ni lägger ner mycket tid och energi på att följa hans videor på tuben. sedan så träffas ni här där ni kan tävla i vem av er som är den mest graciösa.
Ett "ljugande fyllo" eller hans över hundra trogna följeslagare här på flashback, vem är mest patetisk?

När män, små män går ihop i större grupper för att ge sig på en annan man, det visar på en stor ynkedom. Riktiga män beter sig inte så. Män har förståelse över andras tillkortakommanden. Små män måste exempelvis mobba och snacka skit om någon för att han är skelögd.
Ibland så vore det bättre att byta ut dataskärmen mot en spegel.

Din "sanning" eller verkligheten? Bergmark har suttit och tjänat pengar på 852 människor död genom att påstå Sverige i maskopi med Mossad/CIA m. fl. sänkte Estonia! Han har ljugit ihop en historia om en mörkläggning som inte finns, därför har många i denna tråd dissekerat hans famösa uttalanden, bravader och gärningar. Han är en alkoholiserad mytoman som är dömd för flera brott.

Jag har själv träffat honom och sett hans s.k. bevis, sett hans tjänstgörningspapper! Han har inga bevis för många av de saker som han säger alltifrån varit röjdykare till att han dykt på Estonia.

Man kan vara kritisk emot Sverige och dess olika regeringar men att ljuga ihop en konspiration för att få Sverige och dess styre att framstå sämre dager än verkligheten är tecken på att man antingen är en "nyttig idiot" för främmande makt eller så vill man få in pengar på sin lögn.

Ja sedan finns de folk på flashback som "hackar" på intrikata delar som Bergmarks sexliv i tråden, men det har du överallt på flashback där man kommenterar/dissekerar personers liv och göranden. Det finns människor i tråden som tagit avstånd ifrån det, inkluderande mig själv. Så tala inte om MÄN för du vet inte vilka vi är som sitter här kommenterar och varför!

När Bergmark gör en offentlig avbön, ber om ursäkt för sitt famösa ljugande och försök att tjäna pengar på 852 människors död skall jag gärna hjälpa honom att bli med sitt alkoholproblem. Han har fått sådana erbjudanden av mig tidigare! Vad har du gjort för honom?
Senast redigerad av Oldg 2023-12-14 kl. 09:58. Anledning: För feta fingrar på en gammal man som mig......och dåliga ögon
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in