Citat:
Ursprungligen postat av
EagleOwl
Jag har läst genom delar av tråden och till min stora fasa så verkar sanningen vara någonting helt annat. Här häckar säkert runt 100 snubbar som följer en "alkohliserad mytoman" där ni granskar varenda ord som han säger. Ni lägger ner mycket tid och energi på att följa hans videor på tuben. sedan så träffas ni här där ni kan tävla i vem av er som är den mest graciösa.
Ett "ljugande fyllo" eller hans över hundra trogna följeslagare här på flashback, vem är mest patetisk?
När män, små män går ihop i större grupper för att ge sig på en annan man, det visar på en stor ynkedom. Riktiga män beter sig inte så. Män har förståelse över andras tillkortakommanden. Små män måste exempelvis mobba och snacka skit om någon för att han är skelögd.
Ibland så vore det bättre att byta ut dataskärmen mot en spegel.
Din "sanning" eller verkligheten? Bergmark har suttit och tjänat pengar på 852 människor död genom att påstå Sverige i maskopi med Mossad/CIA m. fl. sänkte Estonia! Han har ljugit ihop en historia om en mörkläggning som inte finns, därför har många i denna tråd dissekerat hans famösa uttalanden, bravader och gärningar. Han är en alkoholiserad mytoman som är dömd för flera brott.
Jag har själv träffat honom och sett hans s.k. bevis, sett hans tjänstgörningspapper! Han har inga bevis för många av de saker som han säger alltifrån varit röjdykare till att han dykt på Estonia.
Man kan vara kritisk emot Sverige och dess olika regeringar men att ljuga ihop en konspiration för att få Sverige och dess styre att framstå sämre dager än verkligheten är tecken på att man antingen är en "nyttig idiot" för främmande makt eller så vill man få in pengar på sin lögn.
Ja sedan finns de folk på flashback som "hackar" på intrikata delar som Bergmarks sexliv i tråden, men det har du överallt på flashback där man kommenterar/dissekerar personers liv och göranden. Det finns människor i tråden som tagit avstånd ifrån det, inkluderande mig själv. Så tala inte om MÄN för du vet inte vilka vi är som sitter här kommenterar och varför!
När Bergmark gör en offentlig avbön, ber om ursäkt för sitt famösa ljugande och försök att tjäna pengar på 852 människors död skall jag gärna hjälpa honom att bli med sitt alkoholproblem. Han har fått sådana erbjudanden av mig tidigare! Vad har du gjort för honom?