2024-11-29, 14:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av No15
Visa var jag skrivit det, så ska jag visa var du skrivit det du sagt om mig...OK?

Handlar tråden om mig?
Du försöker att vrida bort focus från HB.
Som jag vidhåller är en jävla nolla.
Som du hävdar att vi ljuger om utan att kunna bevisa de!
Kamma till dig din fjant.
Citera
2024-11-29, 15:28
Medlem
Oldgs avatar
Citat:
Tänk lite nu, det är du som sticker ut med att han ljuger mm mm.
Det betyder att du skall ha på fötterna om det

DET ÄR DU SOM SÄGER ATT HAN ÄR SANNINGSJESUS!!! SÅ UPP TILL BEVIS DÅ!!!

Sedan så läser du inte skit av de sanningar/fakta som vi som publicerar! BEVISA ATT DIN "HUSGUD" TALAR SANNING ELLER HÅLL KÄFTEN!

Eller så kan du kontakta Finska/Svenska försvarsmakten/Bergmarks lumparpolare/Bergmarks befäl/Befälen för UV-gruppen/Pliktverket/Röjdykarföreningen m. fl. de säger att BERGMARK ljuger!!!! BEVISA MOTSATSEN!

Bevisbörden ligger på Bergmark och dig! Och hittills har det arslet (LÄS HB!!!) inte presterat ett SKIT av bevis för det han säger utan allt har bevisats, att han LJUGER!! LÄS TRÅDEN!!!! Och ids du inte det? DRA ÅT HELVETE DIN JÄVLA VATNIK OCH LANDSFÖRRÄDARE!!!!

DET ÄR DU SOM SÄGER ATT HAN DYKT PÅ ESTONIA!!!! UPP TILL BEVIS DÅ??? KOM IGEN!!!

Dina idiotsvar är lika bra som småbarn som säger "min pappa har varit på månen!!!"

Du har inte bevis för något!!!! Så vad i helvete gör du i denna tråd??? Man kan nästan undra om det idioten/vatniken/mytomannen själv som skriver!

Du kan börja med att bevisa motsats enligt följande (FB) Håkan Bergmark
Senast redigerad av Oldg 2024-11-29 kl. 16:08.
Citera
2024-11-29, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oldg
DET ÄR DU SOM SÄGER ATT HAN ÄR SANNINGSJESUS!!! SÅ UPP TILL BEVIS DÅ!!!

Sedan så läser du inte skit av de sanningar/fakta som vi som publicerar! BEVISA ATT DIN "HUSGUD" TALAR SANNING ELLER HÅLL KÄFTEN!

Eller så kan du kontakta Finska/Svenska försvarsmakten/Bergmarks lumparpolare/Bergmarks befäl/Befälen för UV-gruppen/Pliktverket/Röjdykarföreningen m. fl. de säger att BERGMARK ljuger!!!! BEVISA MOTSATSEN!

Bevisbörden ligger på Bergmark och dig! Och hittills har det arslet (LÄS HB!!!) inte presterat ett SKIT av bevis för det han säger utan allt har bevisats, att han LJUGER!! LÄS TRÅDEN!!!! Och ids du inte det? DRA ÅT HELVETE DIN JÄVLA VATNIK OCH LANDSFÖRRÄDARE!!!!

DET ÄR DU SOM SÄGER ATT HAN DYKT PÅ ESTONIA!!!! UPP TILL BEVIS DÅ??? KOM IGEN!!!

Dina idiotsvar är lika bra som småbarn som säger "min pappa har varit på månen!!!"

Du har inte bevis för något!!!! Så vad i helvete gör du i denna tråd??? Man kan nästan undra om det idioten/vatniken/mytomannen själv som skriver!

Du kan börja med att bevisa motsats enligt följande (FB) Håkan Bergmark

Det är seriöst bevisat hur många gånger som helst att amiral von öööl ljuger inte bara om Estonia utan massor av andra saker. Han är en patologisk mytoman. Men troligen är "nr15" - som bättre borde heta "55:a" helt enkelt hr tväralkade hr bänkfyllo himself. Ingen kan vara så korkad att man förnekar all bevisning som lagts fram om hans klandervärda beteende under lång tid.
Citera
2024-11-29, 16:32
Medlem
Citat:
Du vet absolut NOLL om mig.

Den som påstår att nån ljuger är i alla normalas värld den som ska besvisa detsamma.
INTE tvärtom...MONGO

Jag reagerar bara det du skriver i tråden
Personangrepp överlåter jag på dig.
Citera
2024-11-29, 17:03
Medlem
Citat:
Det jag påpekat är är din överdrivet negativa inställning till HB samt att du påstår att jag skrivit saker jag inte gjort.

Gissar att du bara hänger på vad andra skriver.

Om tråden handlade om dig, så vore du såklart genomskådad direkt eftersom jag inte skrivit det du påstår. Då är man lögnare, eller hur??

Du har väldigt mycket åsikter om en person du påstår dig nästan alldrig hört talas om?
Du vet mer än alla som skriver i tråden och avfärdar allt som skrivits i tråden som lögner utan att kunna bevisa någonting.
Utan går bara till löjliga personangrepp med en unken härskarteknik.
Om jag uppfattas Negativ till Kapten Rumpas trovärdighet och tillförlitlighet och person så är det korrekt.
Ett jävla rattfyllo tex vad ska en sån ha för respekt?
Senast redigerad av Koktiskit 2024-11-29 kl. 17:32.
Citera
2024-11-29, 18:22
Medlem
Citat:
Du vet absolut NOLL om mig.

Den som påstår att nån ljuger är i alla normalas värld den som ska besvisa detsamma.
INTE tvärtom...MONGO

Jo du påstår ju att jag ljuger och andra i tråden så ska väl du bevisa det?
Vad gäller HBs lögner så finns det att läsa mängder av bevis i tråden.
Om fullblods idioten och Mytomanen Håkan Bergmark.
Inte om dig vilket du vill vända det till på något konstigt sätt.
Tråden handlar varken om dig eller mig vad jag vet?
Citera
2024-11-29, 19:11
Medlem
Oldgs avatar
Citat:
Tänk lite nu, det är du som sticker ut med att han ljuger mm mm.
Det betyder att du skall ha på fötterna om det

Läs tråden FFS!!! Eller har du kognitiva problem p.g.a. för mycket alkohol?

Vi har redan bevisat att HB ljuger som satan själv! SÅ DET ÄR UPP TILL DIG ATT PRESENTERA BEVIS!!!
Citera
2024-11-30, 01:14
Medlem
Tror Mytomanmongot har obegränsade ekonomiska resurser att bemöta allt och alla här, troligtvis köper rödvinsfyllot upp hela Flashback eftersom han offrat ca 440 000 000 millar i skatt 😀
Betyder ju att mongot tjänat i runda slängar bortemot en milliard, höhöhö....
Dessutom har karln investerat sina surt förvärvade slantar i 50 grams guldtackor som väger 5 gram
Ett ekonomiskt snille vi snackar om.
Citera
2024-11-30, 19:34
Medlem
https://youtu.be/dBtZxNlp39k?si=wKIsco9bfffxSskC

Ha ha ha . Ni bara måste se denna videon om agent Stig Bergman . Helt sanslöst skoj . Även hans slokörade vän är med .
Citera
2024-11-30, 22:21
Medlem
Ovralls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xyz123xyz123
https://youtu.be/dBtZxNlp39k?si=wKIsco9bfffxSskC

Ha ha ha . Ni bara måste se denna videon om agent Stig Bergman . Helt sanslöst skoj . Även hans slokörade vän är med .

Jag måste erkänna att taffligheten i produktionen och vad jag gissar är AI-genererade röster (och manus?) bara höjer kvaliteten på denna agent-serie. Det speglar även Håkans produktionskvalitet haha
Citera
2024-12-01, 13:58
Medlem
I Dagens Porrklubben
Är Stig Bergm neej men Fis Håkan Sjärtmark,
Helt stenad av något.
Ibland undrar man om inte ryktens att han röker Heroin stämmer?
Finns filmer han sitter o svettas o rycker.
Verkar som ölen är Grunden sen festar han till det med lite starkare grejer ibland?
Som vi när vi tar nån öl.
Tar HB lite amfetamin o dyl.
Senast redigerad av Koktiskit 2024-12-01 kl. 14:22.
Citera
2024-12-02, 12:02
Medlem
Oldgs avatar
"Snillen spekulerar" så går det när man inte kontrollerar fakta! Fakta hämmar den fria debatten!

Lunchklubben 2 dec Planeras en false flag i London? https://www.youtube.com/watch?v=OHlICLNrZcU

Nä det är inte CCTV (Polisens övervaknings kameror) som har stängts av, utan offentliga webkameror!

https://alexkrainer.substack.com/p/are-they-planning-a-false-flag-event

"Mr. Houston looked through hundreds of Webcams across London and could not find a single one that was live"

Kamerorna funkar fortfarande men allmänheten har inte tillgång enligt uppgift!

Låter nästan som något mytomannen Dammegård har hittat på......
Senast redigerad av Oldg 2024-12-02 kl. 12:07.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in