2023-12-13, 22:19
Medlem
Vart vad issy live?
Citera
2023-12-14, 05:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Janneochjag
Vart vad issy live?
På internet.
Citera
2023-12-14, 06:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Janneochjag
Vart vad issy live?

Isabelle Turesson på youtube
Citera
2023-12-14, 12:34
Medlem
Acevixens avatar
Nu tigger hon Ipren till morfar och en porslinsblomma som påminner om hennes rawmodel mamma som alltid skänkte och va med inom välgörenhet.
Kanske du ska fixa dina skulder och sluta köpa alkohol Jewels så kan du bli som henne och faktiskt skänka tillbaka efter allt tiggande du gjort. Är det inte det du säger? Du vill ge? Gör det då.
Citera
2023-12-14, 14:06
Medlem
Litwicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Acevixen
Nu tigger hon Ipren till morfar och en porslinsblomma som påminner om hennes rawmodel mamma som alltid skänkte och va med inom välgörenhet.
Kanske du ska fixa dina skulder och sluta köpa alkohol Jewels så kan du bli som henne och faktiskt skänka tillbaka efter allt tiggande du gjort. Är det inte det du säger? Du vill ge? Gör det då.

FFS! ”6 tabletter räcker”. Farbrorn är gammal och har ont och hon ser inte ens till att ha fkn Ipren hemma. Vidrigt.
Citera
2023-12-14, 18:07
Medlem
Acevixens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Litwick
FFS! ”6 tabletter räcker”. Farbrorn är gammal och har ont och hon ser inte ens till att ha fkn Ipren hemma. Vidrigt.

Man borde nästan orosanmäla.
Gubben får inte ens stumpor, får fotsvamp och inte inte ens ipred från han.
Citera
2023-12-14, 18:11
Bannlyst
Hur orkar man se på en sån här sjuk kärring? Det är inte helt friskt Att spendera sin tid på hennes
usla content. Värst av ALLA-. Kollade 3minuter och la ner.
Citera
2023-12-16, 22:39
Medlem
Isabelle är en slarver. Sover tills eftermiddagen, ligger hos kronkalle pga en bortslarvad dator, och hjälper inte Kevins mor hemma eftersom hon inte ber om det. Men nog fan hoppas jag stenhårt på att isabelle ska get sitt shit together snart.
Citera
2023-12-16, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaffekropp
Isabelle är en slarver. Sover tills eftermiddagen, ligger hos kronkalle pga en bortslarvad dator, och hjälper inte Kevins mor hemma eftersom hon inte ber om det. Men nog fan hoppas jag stenhårt på att isabelle ska get sitt shit together snart.

Var fick du veta att hon inte hjälper kevins mamma hemma?
Citera
2023-12-17, 00:07
Medlem
SevenStarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jevl
Var fick du veta att hon inte hjälper kevins mamma hemma?

Hon var live på Youtube och TikTok.

Citat:

Det låter sjukt både att lämna en skoldator i skåpet när man slutar (man lämnar väl ändå in den?) och att inte hjälpa när man får bo hos någon.
Vad har Isabelle ens gjort sedan hon tog sig ifrån Jewels? Har hon pluggat alls?
Arbetsförmedlingen bör väl ha kunnat fixa något anpassat arbete under denna tid?
Det snackades ju om hennes rygg i liven vilket då gör det svårare att få jobb,
är det verkligen så svårt att få något anpassat undrar jag då?
Hon sade att hon inte kan ansöka om aktivitetsersättning för att hon "inte har någon aktivitet".
Kanske lika bra att hon ansöker om Daglig verksamhet "Individuella placeringar".
Nej, hon är nog inte för "normalbegåvad" för att gå på det ett tag på något ställe som intresserar henne.
Det blir ju likt en praktikplats men med mer frihet och mindre press.
(https://www.karlshamn.se/kontaktkort/individuella-placeringar/)
Så kan hon ansöka om aktivitetsersättning istället för att bo hos andra som inte lever loppan ekonomiskt heller.
Någon nämnde att hon kanske kan kolla om hon kan bli nanny eller hundrastare och ja, det vore väl bra för henne att kolla på småjobb för att få in några slantar alls? Den personen fick dock inget svar.
Någon eller några andra nämnde att studera vilket ju vore bra. Hon vill inte ta lån från CSN, men det kan väl ändå bli en bra summa per månad.
Citera
2023-12-17, 15:42
Medlem
Men snälla människor. Jag söker jobb varje dag. Dedär med aktivitetsersättning pratar jag med arbetsförmedlingen angående. Har nyss fått tid till psykolog ÄNTLIGEN efter 1års väntan så jag kan bearbeta allt. Det var arbetsförmedlingen som sa att jag behöver något form av aktivitet för att kunna ansöka!. Sen såklart så hjälper jag och kevin till här om det behövs. Han syftade nog på att det inte dammsugas eftersom det finns en robotdammsugare . Ska nu på onsdag till arbetsmarknaden för att prata och se vad dom kan hjälpa med. Sen va de ju såhär va. Sista dagen i skolan pratade jag med mina lärare om vart jag skulle lägga Datorn och alla papper osv då var det LÄRAREN. Son sa "lägg allt i skåpet bara som du ej ska ha med hem" då gjorde jag det. Men nä jag gör absolut INGENTING för att förbättra mig situation. Sluta va så jävla domnade hela tiden ni här. Ni vet absolut INGENTING! undrar ni något kontakta mig privat istället för å sitta här dag ut å dag in å spekulera. Idioter
Citera
2023-12-17, 15:47
Medlem
Citat:
Vill gärna se dig "get your shit togheter" efter att nyss tagit sig ut ur ett hushåll som gett en trauma efter 18 år . Tycker jag e ganska duktig allt jag gör nu för att försöka komma på fötter. För första gången e jag lite stolt över mig själv. Men du vet säkert bättre, ellehur? Man ska inte sitta å spekulera utan å veta vad man snackar om. Kanske du ska get your shit togheter och sluta skriva på flashback om saker som du inte har ej jävla aning om😊 puss på dig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in