2023-12-11, 02:06
Medlem
Bertil.1987s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av insikter
Så är det men i slutändan så är nog i stort sett alla som är för ett starkt rättssamhälle på samma blad i frågan om huruvida en organisation med Dumpens metoder bör existera och det tror jag också gör att utfallet blir att Dumpen inte kommer kunna bedriva uthängningsverksamhet i framtiden.

Personligen så anser jag inte att personer som sexchattar med barn eller vad dom tror är barn (än mindre dom som åker iväg för o träffa dom) ska kunna skyddas från att man varnar allmänheten

Sen om det visar sig att en person som inte har gjort det denna påståtts ha gjort så bör naturligtvis dom kunna få skadestånd

Dessa gäddor hade själva kunnat bedriva en förtalsprocess om dom är så säkra på att det dumpen gör är olagligt men uppenbarligen så vet dom nog innerst inne att de e dom som gjort fel
Citera
2023-12-11, 08:49
Medlem
insikters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lagopussy
Jag tror du inte vill inse att du själv är precis det basic får du anklagar de som ser mer fördelar med Dumpen för att vara. Men det är min tolkning av vad du skriver.

Basic? Förstår inte din poäng öht.
Citera
2023-12-11, 21:26
Medlem
Ankan-mannens avatar
Dumpenförespråkarna har inte sällan en mörk personlighet.
Psykopatens humorstil har, enligt studien, det starkaste sambandet till en hånande typ av humor som innefattar satir, sarkasm och cynism. En psykopat kan använda illvillig humor för att sänka andras status och tar inte hänsyn till andras känslor.
https://www.aftonbladet.se/relationer/a/xgA4VR/psykopater-och-narcissister-har-olika-slags-humor
Citera
2023-12-11, 21:30
Medlem
Borde det inte finnas en Dumpen-spotting? Inte för att hjälpa pedofilerna så klart utan bara ha lite koll t ex på macken när det tankas Diesel utav helvete eller en pannbiff som avnjuts på vägkrogen osv.

Har givetvis sett dessa i Göteborg. Dock ej in action. Sara sover ofta över hos Patrik vilket inte betyder det något. Sara är för gammal och det har redan avhandlats. Patriks exflickvän Ida var 35 år yngre, halvsnyggt hos en pedofiljägare. Sara är knäpptyst kring detta men bakfulle-Patrik var det bästa hon kunde få med på resan liksom. Kändis, boken mm. En liten raket liksom.

Saras arbete har jag 100% respekt för. Keep going!
Senast redigerad av Gipsy-tears 2023-12-11 kl. 22:08.
Citera
2023-12-12, 17:24
Medlem
Forsokskanins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mowglino
Männen som hängs ut, blir oftast uppvaktade och kontaktade av Dumpens fiktiva barn, och nästan alltid använder dom en bild på en relativt ung attraktiv tjej, som ser ut att vara runt 18-20 års sträcket (Det är alltså inte frågan om några barn).
[/url]

Jag tycker snarare att det fiktiva barnet oftast ser yngre ut , som en tolvåring nästan
Citera
2023-12-13, 00:21
Medlem
Lyssnade på Lilleman aka Sonebys rättegång. Han målade upp sig som en Stureplans-profil som gillar killar, inget fel med det men han tar gärna offerkoftan. Skålar i Champagne, flörtar med sexiga killar i tights och gråter ut i kommunistiska ETC.

Vilken skit. Han kan gott ersätta Patrik ned 45.000 kr. Dumpen vann rond 1.

Inte att förglömma när Soneby gjorde huvudrollen i "Ballar av stål". Killen gjorde våghalsiga stunts på stan (dock ej i förorterna). Det var coola killen som prankade lite men det var fejk, allt var riggat. Måste känts coolt att vara den mannen.

Nu kör han en kiss ass-podd Gästerna brukar skratta plikttroget. Vilken sopa
Senast redigerad av Gipsy-tears 2023-12-13 kl. 00:56.
Citera
2023-12-13, 01:51
Bannlyst
Är det inte märkligt att de kan fortsätta?

Höjdhopparen hade ju en t-shirt där det uppmanades t mord på andra människor.

Borde vara simpelt för en åklagare att få ett sånt fall lagt, att få dem på andra tankar
Citera
2023-12-13, 02:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loveletter666
Är det inte märkligt att de kan fortsätta?

Höjdhopparen hade ju en t-shirt där det uppmanades t mord på andra människor.

Borde vara simpelt för en åklagare att få ett sånt fall lagt, att få dem på andra tankar

Pajas. Sara kanske tittar bort vid pump när det blixtrar men ingen av Dumplingarna har uppmuntrat till brott, uppviglat.

KYLP-tröja , det kan finnas en KYLP Patriks i garderob (Jag tror det) men Dumpen har aldrig marknadsfört något sånt.

Underbara Sara sköter ruljangsen snyggt och fint. Dumpen är det bästa som hänt på länge.
Citera
2023-12-13, 02:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Pajas. Sara kanske tittar bort vid pump när det blixtrar men ingen av Dumplingarna har uppmuntrat till brott, uppviglat.

KYLP-tröja , det kan finnas en KYLP Patriks i garderob (Jag tror det) men Dumpen har aldrig marknadsfört något sånt.

Underbara Sara sköter ruljangsen snyggt och fint. Dumpen är det bästa som hänt på länge.

Dumpen är ingen levande person. Sjöberg är det

https://www.aftonbladet.se/tagg/patrik-sjoberg?pageId=1
Patrik Sjöberg säljer kläder med budskapet ”kill your local pedophile”.
Citera
2023-12-13, 02:52
Medlem
Citat:

Ingen tycker om Sjöberg, jag gör det absolut inte. Skulle man förhöra fiskarna efter 5 glas vin så får du samma svar.

Nej Dumpen säljer inte dessa t-shirts/tröjor med det budskapet. Fult av dig att antyda det. "Inte slumpen att man hamnar på Dumpen" står det på tröjorna.

Dumpen med Putte i spetsen är en katastrof som inte Childhood vill veta av men Sara kämpar så in i helvete och det ska hon ha cred för. Givetvis en del pajas på dumpen.se men fan vad bra Dumpen är.
Citera
2023-12-13, 12:44
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:

Inte alla gillar Patrik. https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/K398xG/10-basta-och-varsta-ogonblicken-i-mastarnas-mastare

Sjöberg retade även gallfeber på trefaldiga OS-guldmedaljören Agneta Andersson (som senare kallade Sjöberg för en ”översittare” och ”en riktig skitstövel”) samt skridskolegendaren Tomas Gustafson:– Jag gillar inte den stilen. Oavsett om det är på skämt eller inte så har han ju inga gränser. Jag har precis fyllt 50 och det var ju nere på juniornivå, sa Gustafson apropå Sjöbergs ”trash talk”.
Citera
2023-12-13, 21:13
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:

Jag har en Alice Cooper t-shirt med texten:
"I love the dead" .
Vad betyder det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in