2023-12-13, 00:49
Medlem
goseigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
MU är verkligen på dekis, de får gärna vara långt ner i källaren på söndag. Om Klopp inte skruvat på spelarnas uppvridningsknapp till Max (sån på figurer) då vete tusan vad han håller på med. Har det funnits bättre tillfälle att välkomna ärkefienderna?

MU sluta sist i sin grupp med 15 insläppta, sämst någonsin i England.

Överlever Ten Hag en förlust 🤔

Liverpool spelar på torsdag, men har redan vunnit sin grupp. Det blir nog många byten jämfört med hur de startade i ligan senast.
Citera
2023-12-13, 01:02
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goseigen
Liverpool spelar på torsdag, men har redan vunnit sin grupp. Det blir nog många byten jämfört med hur de startade i ligan senast.
Räknar med 10 ev 11 byten. Det sista beror på om Quansah startar mot MU.

Även man byter så många är det ett namnmässigt skapligt lag. Givetvis struligt man inte spelat ihop. Ett oavgjort resultat förväntar jag mig. Blev 2-0 hemma med ett ganska starkt lag.
Citera
2023-12-13, 01:41
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
MU är verkligen på dekis, de får gärna vara långt ner i källaren på söndag. Om Klopp inte skruvat på spelarnas uppvridningsknapp till Max (sån på figurer) då vete tusan vad han håller på med. Har det funnits bättre tillfälle att välkomna ärkefienderna?

MU sluta sist i sin grupp med 15 insläppta, sämst någonsin i England.

Överlever Ten Hag en förlust 🤔
Kan ni upprepa förra årets bedrift mot United?
Citera
2023-12-13, 03:41
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12

Klart dom kan United är verkligen en klubb i fritt fall…

Vem ska rädda dom? Tror faktiskt Roy Keane är vad United behöver. Någon som kan klubben.
Citera
2023-12-13, 05:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Klart dom kan United är verkligen en klubb i fritt fall…

Vem ska rädda dom? Tror faktiskt Roy Keane är vad United behöver. Någon som kan klubben.
Tror allt Ferguson gjorde i omklädningsrummet (hårtork,skor som flög i folks ansikte)kommer va minne blott,Keane hade fått dessa ungar veta vad barnaga är till för.
Knytnäve hade smakat ansikte ofta..
Citera
2023-12-13, 06:31
Medlem
Neroxxs avatar
Citat:

Med tanke på läget i de båda klubbarna så känns det inte omöjligt att liverpool kan vi med 7-0 igen.
Citera
2023-12-13, 07:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Jag vet alltid vad jag säger, så är det bara. Och kan du vänligen visa till ett enda tillfälle där jag ska ha skrivt att AFC kommer vinna CL? Dock så är vi helt klart en av de hetaste favoriterna till att vinna Europacupen.

Arsenal kommer garanterat att vinna minst en stor titel denna säsong, men vi har potential till att vinna absolut allt.
Arsenal har större potential att tappa allt än chansen vinna en stor titel.

Behöver du få mer bevis du sagt Arsenal ska vinna både PL och CL än vad andra personer dragit fram.
Du beter sig som min morsa gjorde i början av sin demens/alkis sjukdom..just saying
Citera
2023-12-13, 08:09
Medlem
Alex P. Keatons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neroxx
Med tanke på läget i de båda klubbarna så känns det inte omöjligt att liverpool kan vi med 7-0 igen.
Det känns absolut inte omöjligt. Man bör dock ha i åtanke att Liverpool knappast imponerat på sistone heller. Är lagen på liknande nivå inställningsmässigt är Liverpool favoriter. Har Liverpool rätt inställning och intensitet och Manchester United ser ut som de gjort på sistone kan det definitivt rinna iväg. Om det motsatta gäller kan United vinna även om få ser det hända i nuläget.
Citera
2023-12-13, 08:26
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Att sitta på bänken och dricka 7up?

Liverpool är favoriter pga hemmaplan, visst Liverpool är i bättre skick men också ett lag som kan ställa till det när man minst förväntar sig det.

Tycker man ska sätta in en platta 7 up hos MU med lapp: vi bjuder på sportdrycken…
Citera
2023-12-13, 09:49
Medlem
EnLitenFryss avatar
Det känns nästan oförskämt bra inför Liverpools match mot United i helgen. De är nere i skiten vad gäller momentum, de har skador på många nyckelspelare, Liverpool leder ligan och har hemmaplan.

Alltså blir det tokstryk i helgen.

Eller inte. Matchen ska spelas också, men som läget ser ut just nu får Liverpool gälla som stor favorit. Minst 1p, gärna 3p, och skulle man fullkomligt köra över United kan EtH ha satt sin sista potatis. EtH out, Poch in? Låg chans för det, men vore en kul switcheroo, även om Poch inte fått ut mycket sista åren.

Vad tror Unitedfansen på för elva?
Onana, AWB, Vigge, Varane, Dalot, McT, Amrabat.. Mainoo? Eriksen?, Garnacho, Antony, Höjlund?

Sportsligt borde Liverpool skicka u18 till Belgien och lämna helgens trupp hemma. Men så kommer det ju inte riktigt funka. Ägarna vill ha segerpengarna, Union har saker att spela för och knappast rättvist att skicka ett u18-lag då... men jag hoppas ingen som startar i helgen gör det i Belgien.
Senast redigerad av EnLitenFrys 2023-12-13 kl. 09:52.
Citera
2023-12-13, 10:29
Moderator
zanteras avatar
Det tråkiga som Man Utd supporter är att skulle vi mot all förmodan gräva upp en vinst på Anfield så är det givet att det blir en platt förlust mot West Ham veckan efter. Ingen konsistens med spelare som underpresterar, en växande skadelista och värvningar som inte klickat än.

Liverpool är såklart storfavoriter och borde vinna men det kändes lite samma förra säsongen inför mötet på Old Trafford. Dock är det borta nu så blir ju inte lättare direkt. Förlusten igår ser jag egentligen inte som ett problem, det var mot Galatasaray och Köpenhamn som CL rök, inte mot Bayern. Bournemouth är dock oacceptabelt och det var den lätta matchen denna månaden.
Citera
2023-12-13, 11:09
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zantera
Det tråkiga som Man Utd supporter är att skulle vi mot all förmodan gräva upp en vinst på Anfield så är det givet att det blir en platt förlust mot West Ham veckan efter. Ingen konsistens med spelare som underpresterar, en växande skadelista och värvningar som inte klickat än.

Liverpool är såklart storfavoriter och borde vinna men det kändes lite samma förra säsongen inför mötet på Old Trafford. Dock är det borta nu så blir ju inte lättare direkt. Förlusten igår ser jag egentligen inte som ett problem, det var mot Galatasaray och Köpenhamn som CL rök, inte mot Bayern. Bournemouth är dock oacceptabelt och det var den lätta matchen denna månaden.

Sådär har det alltid varit att vara supporter till spurs

Vinna eller ta poäng mot City eller Pool sen nästa omgång torska med 5-0 mot Watford.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in