2022-04-14, 00:34
Medlem
Bandida.locas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Biggedy
Nåt nytt om Krille och Lecki?

Krille har bytt namn till CLYDE

både namnbytet och panntatueringen bådar gott.

Är det inte på gränsen till beklagligt att inte fler långtidsdömda tar sitt liv?
Olönsamma avskräden.
Citera
2022-04-15, 12:04
Medlem
Biggedys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bandida.loca
Krille har bytt namn till CLYDE

både namnbytet och panntatueringen bådar gott.

Är det inte på gränsen till beklagligt att inte fler långtidsdömda tar sitt liv?
Olönsamma avskräden.

Vart får du din info ifrån?
CLYDE.. Kunde han inte bytt namn till Ricky eller Tony.

Tänk om han kunde ha växt upp och blivit en redig man i finkan. Men klart som fan han ska byta namn till CLYDE och göra en tatuering i pannan.
Senast redigerad av Biggedy 2022-04-15 kl. 12:08.
Citera
2022-04-16, 01:58
Medlem
Bandida.locas avatar
Citat:
Vart får du din info ifrån?
CLYDE.. Kunde han inte bytt namn till Ricky eller Tony.

Tänk om han kunde ha växt upp och blivit en redig man i finkan. Men klart som fan han ska byta namn till CLYDE och göra en tatuering i pannan.

Mrkoll
Citera
2022-04-16, 07:56
Medlem
Biggedys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bandida.loca
Mrkoll

Men fy fan snubben är fortfarande boende på zon. Vem bor i hans lgh egentligen?

Vilket jävla liv...
Citera
2022-05-15, 16:30
Avslutad
Citat:
Men fy fan snubben är fortfarande boende på zon. Vem bor i hans lgh egentligen?

Vilket jävla liv...

Usch! Kan ingen bara ta bort Clyde från jorden? Så fruktansvärt onödig människa. Hurves!
Citera
2023-01-06, 11:06
Medlem
Clyde Hansson varnad 260 gånger i fängelset. Kan vara fri inom några år.

https://pt.se/nyheter/pitea/artikel/dokument-knivmordaren-misskoter-sig-fangelse-tiden-innan-mordet-mordkvallen-brakiga-tiden-i-fangelse t-/j8wo81pj
Citera
2023-01-06, 11:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ttsenastenytt
Clyde Hansson varnad 260 gånger i fängelset. Kan vara fri inom några år.

https://pt.se/nyheter/pitea/artikel/dokument-knivmordaren-misskoter-sig-fangelse-tiden-innan-mordet-mordkvallen-brakiga-tiden-i-fangelse t-/j8wo81pj

Låter som en väldigt sjuk person den här Krille Hansson.

Har träffat den andra dömda Lecki vid ett antal tillfällen. Han var Luleå Hockey supporter och med i LuleåFans.

Blev lite förvånad när man hörde att han dömdes för ett brutalt mord. Han framstod inte som en psykopat även om han hade ADHD och säkert kunde hamna i våldsamma situationer av den anledningen. Annars var han en trevlig person.

Har därför alltid tänkt att det var den andra som gjorde allt själv på egen hand och Rasmus sa aldrig någonting. Han var med vid händelsen och de tog smällen tillsammans. Det stöds lite av hur Krille beter sig inne på kåken. Våldsamma situationer och problem, svårt att hantera impulser. Precis en sån person som skär av halsen av ett drygt fyllo med en mattkniv om han råkar ha en i fickan. Jag fick inte såna vibbar av Lecki men jag kan ju ha fel.
Citera
2023-01-06, 11:59
Medlem
Biggedys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av luisfigo

Har träffat den andra dömda Lecki vid ett antal tillfällen. Han var Luleå Hockey supporter och med i LuleåFans.

Blev lite förvånad när man hörde att han dömdes för ett brutalt mord. Han framstod inte som en psykopat även om han hade ADHD och säkert kunde hamna i våldsamma situationer av den anledningen. Annars var han en trevlig person.

Har därför alltid tänkt att det var den andra som gjorde allt själv på egen hand och Rasmus sa aldrig någonting. Han var med vid händelsen och de tog smällen tillsammans. Det stöds lite av hur Krille beter sig inne på kåken. Våldsamma situationer och problem, svårt att hantera impulser. Precis en sån person som skär av halsen av ett drygt fyllo med en mattkniv om han råkar ha en i fickan. Jag fick inte såna vibbar av Lecki men jag kan ju ha fel.
Är av samma åsikt. Hansson har alltid, ända sedan högstadiet varit en jävla idiot. Gick runt och lekte tuff med alla andra white trash. Hängde bland annat med en snubbe som kallades KPK. Katt-piss-kekke och luktade surkuk och urin. Alltid varit aggressiv och sökt bråk. Minns en gång när han och hans polare fick rejält med däng av ett annat gäng i Piteå som kallades för Flödderligan..

Att han arbetsvägrar förvånar mig inte. Han kommer komma ut till Piteå och vara lika jävla white trash som vanligt.
Citera
2023-01-06, 12:18
Medlem
Citat:
Är av samma åsikt. Hansson har alltid, ända sedan högstadiet varit en jävla idiot. Gick runt och lekte tuff med alla andra white trash. Hängde bland annat med en snubbe som kallades KPK. Katt-piss-kekke och luktade surkuk och urin. Alltid varit aggressiv och sökt bråk. Minns en gång när han och hans polare fick rejält med däng av ett annat gäng i Piteå som kallades för Flödderligan..

Att han arbetsvägrar förvånar mig inte. Han kommer komma ut till Piteå och vara lika jävla white trash som vanligt.

Vet att Lecki vid ett tillfälle hoppade in och bröt en ful misshandel som några ökända våldsverkare i Luleå begick mot en ensam kille. Det var sparkar i huvudet och Lecki stoppade den för att de höll på att döda killen. Det slutade med att han blev söndersparkad själv. Det var inte ens en polare till honom som fick stryk. Alla andra bara tittade på av rädsla för att komma till skada själva medan Lecki visade civilkurage. Lite idiot kanske, men ändå hedervärt.

Så det är faktiskt svårt för mig att se att han är en kille som mördar någon kallblodigt bara sådär. Men nu är han dömd så det är det vi får förhålla oss till.
Citera
2023-01-06, 15:11
Medlem
Biggedys avatar
Citat:
Vet att Lecki vid ett tillfälle hoppade in och bröt en ful misshandel som några ökända våldsverkare i Luleå begick mot en ensam kille. Det var sparkar i huvudet och Lecki stoppade den för att de höll på att döda killen. Det slutade med att han blev söndersparkad själv. Det var inte ens en polare till honom som fick stryk. Alla andra bara tittade på av rädsla för att komma till skada själva medan Lecki visade civilkurage. Lite idiot kanske, men ändå hedervärt.

Så det är faktiskt svårt för mig att se att han är en kille som mördar någon kallblodigt bara sådär. Men nu är han dömd så det är det vi får förhålla oss till.

Ja, Lecki har alltid varit reko. Känns som han haft en rätt tuff uppväxt och hängt runt bland fel folk, men har alltid varit schysst. 2014 hade jag inte sett honom på många år så alla kan ju förändras. Med lite benzo och alkohol i kroppen så kan man göra mycket skit man inte alls skulle göra nykter.

Men oavsett så dog en oskyldig snubbe genom att få halspulsådern avskuren och dom båda förtjänar att sitta ett decennium på kåken minst. Krille är en sån som borde sitta hela livet.
Citera
2023-02-16, 13:25
Medlem
Citat:

Ja, du är inne på något tror jag också men jag är väl lite partisk. Känner dock folk som faktiskt blivit misshandlade av denna duo och personen vittnar om att Hansson var drivande.
Citera
2023-12-12, 21:43
Medlem
Biggedys avatar
Krille "Clyde" borde väl vara ut nästa år?
15 år omvandlat till villkorligt efter 10 år = 2024
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in