Jag tror han har men ont än vad som sägs men om det hade varit nån final hade han spelat.
Min tolkning av Artetas ord är att han är med på resan för det är mentalt viktigt för gruppen att alla är med men han sitter säkert på bänken men lägger in brasklapp för läktaren.
Inte alltför många som inte ska spela kan sitta på bänken om 5 byten behövs göras.
Det + att dom har en del skador, då äre viktigt att dom mest erfarna och bästa spelarna joinar. Jag är ändå nöjd med dagens elva, ska bli spännande att se hur dom spelar)
Niva sa ju i studion i söndags att det högst troligtvis kommer att vara 5 engelska lag i CL nästa säsong. Sen om det handlar om det femte placerade laget eller om Uefa väljer fritt låter jag vara osagt.
Turneringen utökas ju tyvärr och UEFA pratade ju tidigare om att ge lag en plats på tidigare meriter men som har det tufft just nu, då borde ju framförallt Manchester United kanske även Tottenham på senare år ligga bra till även om dom inte fixar en fjärdeplats, som sagt rena spekulationer eftersom det är omöjligt att veta UEFA tänker.
Niva sa ju i studion i söndags att det högst troligtvis kommer att vara 5 engelska lag i CL nästa säsong. Sen om det handlar om det femte placerade laget eller om Uefa väljer fritt låter jag vara osagt.
Turneringen utökas ju tyvärr och UEFA pratade ju tidigare om att ge lag en plats på tidigare meriter men som har det tufft just nu, då borde ju framförallt Manchester United kanske även Tottenham på senare år ligga bra till även om dom inte fixar en fjärdeplats, som sagt rena spekulationer eftersom det är omöjligt att veta UEFA tänker.
Får MU ihop ett fullt lag i helgen? Ännu en borta, Maguire pga ljumskskada. Fernandes avstängd sen Lindelöf inte med i dagens trupp av okänd anledning.
Får MU ihop ett fullt lag i helgen? Ännu en borta, Maguire pga ljumskskada. Fernandes avstängd sen Lindelöf inte med i dagens trupp av okänd anledning.
Om jag vore Liverpoolfan så hade jag velat se Maguire starta, vet aldrig vad han kan ställa till med för Onana
MU är verkligen på dekis, de får gärna vara långt ner i källaren på söndag. Om Klopp inte skruvat på spelarnas uppvridningsknapp till Max (sån på figurer) då vete tusan vad han håller på med. Har det funnits bättre tillfälle att välkomna ärkefienderna?
MU sluta sist i sin grupp med 15 insläppta, sämst någonsin i England.