2023-12-12, 15:45
Medlem
Punklivs avatar
Edit: felpost
Citera
2023-12-12, 15:51
Medlem
Punklivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
Vilken pinsam jävla tönt. Och återigen; hur har dessa vuxna individer med ett heltidsjobb (?) tid att chatta så mycket med ett barn? I det här fallet delar de dock intressena "ekonomi" och "foto". Men hallå??? Jag jobbar till vardags med ett specifikt ämnesområde som är skapligt brett men är det nåt jag vill diskutera med högstadiebarn som tror att de har en framtid i yrket? Svar: nej. Jag vill knappt ens diskutera det med folk som genomgått gymnasiet och sedermera 4+ år på universitetet i mitt ämnesområde. Men här hittar vi ett revisorsäckel som i skrift uttrycker sig som en högstadieelev på glid samtidigt som han och barnet diskuterar aktier, fonder och kameror. Och ännu en gäddpajas som tror att hans klent byggda degkropp är upphetsande för NÅGON. Sluta, bara sluta. #326

Hans ständiga "Vi är så lika!" och "vill du veta en sak? 🙈" retar mig något enormt. Visst finns det många mer explicita och äckliga chattar, men något med hans sätt att göra till sig när han skriver med de här småflickorna är så otroligt äckligt. Tycker det känns så tydligt att han har groomat läääääääänge och övat in dessa uttryck över tid. Precis som med hans "felskrivningar" av "vaken".
Citera
2023-12-12, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
Vilken pinsam jävla tönt. Och återigen; hur har dessa vuxna individer med ett heltidsjobb (?) tid att chatta så mycket med ett barn? I det här fallet delar de dock intressena "ekonomi" och "foto". Men hallå??? Jag jobbar till vardags med ett specifikt ämnesområde som är skapligt brett men är det nåt jag vill diskutera med högstadiebarn som tror att de har en framtid i yrket? Svar: nej. Jag vill knappt ens diskutera det med folk som genomgått gymnasiet och sedermera 4+ år på universitetet i mitt ämnesområde. Men här hittar vi ett revisorsäckel som i skrift uttrycker sig som en högstadieelev på glid samtidigt som han och barnet diskuterar aktier, fonder och kameror. Och ännu en gäddpajas som tror att hans klent byggda degkropp är upphetsande för NÅGON. Sluta, bara sluta. #326

Har märkt att många gäddor använder sina degklumpar till kroppar på bild, som "utpressning " för att det ska bli "barnets tur" att i gengäld skicka nudes. Har för mig att även denna revisor höll på så. Väldigt fult "knep".
Citera
2023-12-12, 15:57
Medlem
Korv-Bajss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sommargay
Haha vilket härligt rabbithole det var att fördjupa sig i Torstens brev till alla myndigheter och kungahus och att självaste säpo hade bokat en tid på psykiatrisk mottagning åt honom 😅 Oavsett hans eventuella koppling till gäddfrun.

Det finns också MP3 filer som han har spelat in när han har blivit utslängd
från diverse kyrkliga tillställningar lite här och var runt hela jordklotet.

Och verkligen imponerande uthållighet att fortsätta med samma katastrofalt misslyckade
raggningsmetodik i över 20 år, utan minsta tillstymmelse till att ompröva den.
Men det kanske är lika gott så.

Han verkar ha samma besatthet som dumpen-gäddorna.
Så man får ju hoppas bara att han inte gör en katolikpräst och övergår till att ragga barn.
Senast redigerad av Korv-Bajs 2023-12-12 kl. 16:02.
Citera
2023-12-12, 16:18
Medlem
intedinkilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av realJohnMcCain
Det funkar jättebra utan konto!
Se bara till att du väljer rätt mellan encrypt och decrypt. Om du skall kolla en krypt som någon skrivit här, så måste du välja Decrypt! Annars blir det fel... Lycka till

Tack det funkade bra nu!
Citera
2023-12-12, 16:43
Medlem
Lesslers avatar
#326 är ett praktexemplar, plockat direkt från gäddhyllan. Den långlånga dialogen med den första ”fjortisen” är typisk för den uthållige, bedrägligt omtänksamme groomaren: sexbabbel lyser länge med sin frånvaro, istället ”Jag bryr mig om dig”, ”var rädd om dig” osv. Därtill det klyschiga tricket att spela på gemensamma intressen, här om foto och aktier.

326:an placerar sig i den kategori gäddor som skryter om sin socioekonomiska status när de tror sig ha lammkött på gaffeln, i hopp om större chans att få förtära den åtrådda ungmön. Revisorn utmärker sig i det avseendet; det är namndroppande av märkeskläder, det är iPhone Pro, det är initierat prat om fotoutrustning, det är bastubadande hemma. Och givetvis måste han skicka solglasögonbild från Springsteen-äventyret i Köpenhamn.

Men ändå, intet nytt på gäddhy… jag menar gräddhyllan. Blott ännu en patetisk, medelålders, socialt stadgad man som på riktigt tror att han är sååå ”heeet” i en tonårings ögon.

Långt senare i loggen presenteras en chatt med ett annat ”barn”. Då är det mera pang på - väldigt rimligt att fråga om en 13-14-åring har fått fontänorgasm. NOT! Egentligen säger väl den enda frågan det mesta om vad som försiggår i hjärnan på denna gräddgädda, allt medan han styr upp siffror, kundmöten och fakturering.
Senast redigerad av Lessler 2023-12-12 kl. 17:33.
Citera
2023-12-12, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Har märkt att många gäddor använder sina degklumpar till kroppar på bild, som "utpressning " för att det ska bli "barnets tur" att i gengäld skicka nudes. Har för mig att även denna revisor höll på så. Väldigt fult "knep".

Tacka vetja #307 Fittan först!! Klart o tydligt o Inga konstigheter! 🤣
Citera
2023-12-12, 17:39
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av 1891-019
Tacka vetja #307 Fittan först!! Klart o tydligt o Inga konstigheter! 🤣

Egentligen rätt feministiskt - Fittan först!

Och katter är ju gulliga.
Citera
2023-12-12, 17:46
Medlem
Sommargays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DannyButterman
Hur gick det för denna Vetlanda-tränare?
https://dumpen.se/2022/04/06/9144/

Hans fallhöjd var så stor pga allt runt honom förstördes, blev nästan orolig för honom när det skedde. Ungdomstränare, tonårspappa, förolämpade frun i chatten, lärare. Hade nästan varit synd om honom om inte…. Ja ni vet.

Behöver ingen rebus eller så, han får gott vara ifred. Men undrar bara hur det gick.
Snubben flyttade till norrliden i Kalmar. Sen ner till Lyckeby i Karlskrona. Så en vända hos farsan och nu hos morsan. Skilsmässa och bytte efternamn omgående. Var den första gäddan som verkligen engagerade mig. Han var den STORA snackisen i Vetlanda då han hade en så central roll i både skola och idrottsliv. Hans stora räddning som tillslut flyttade ortens fokus till någonting annat blev Tovemordet.
Citera
2023-12-12, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VarmaVindar
Egentligen rätt feministiskt - Fittan först!

Och katter är ju gulliga.

Det skulle ju skona många barn från livslångt trauma om dom slapp se Gert-Oves blekfeta hängiga sorgliga uppenbarelse till kropp. Kukbild o pussmun förtjänar avrättning men det är ju underförstått!

Näää fan Gäddor!! Mer fittan först o kattungar!! Mindre avklädd gubbkropp!
Senast redigerad av 1891-019 2023-12-12 kl. 17:50.
Citera
2023-12-12, 17:51
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Fattar inte rebusen. Efternamn: Samma som Sara.

????

Vad ska det betyda?

Edit: ah, dumpen-sara?
Pippi Långstrump och hennes vänner hästen Lilla Gubben och apan Herr ******* = Saras efternamn.
Citera
2023-12-12, 18:00
Medlem
Lyxpotatissallads avatar
Ett lite roligt sammanträffande:
Dick Lång #326 publicerades på en annan ekonomigäddas namnsdag (#288)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in