2023-12-12, 13:02
Medlem
Lesslers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VarmaVindar
Som alla andra här orkar jag inte läsa Dick Långs evighetschatt, men jag snappade upp att han hade "varit och tränat". Jag såg även spaghettiarmsbilderna. Vad är det egentligen han "tränar"? Gemlyft?

Tog mig igenom hela chatten igår. Det var ansträngande, kan man säga. Han nämner att han inte har något gymkort och skriver vid ett tillfälle att han har tränat på en crosstrainer. Utan gymkort är det väl närmast att crosstrainern är på jobbet.

Någon byggd figur var det ju inte tal om, men skyltande med pannkaksrumpan kunde han kosta på sig; han fick väl för sig att liggande på mage och försök till lätt putande skulle sätta den i en fördelaktig, visuell position. Helkroppsbilden där pannkakan var inbakad i jeans gav dock en mer realistisk bild.

Alltså, dessa gäddors överskattning av sin egen estetik är så kopiöst fascinerande, rent psykologiskt.

Senast redigerad av Lessler 2023-12-12 kl. 13:14.
Citera
2023-12-12, 13:06
Medlem
eldrattans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VarmaVindar
Som alla andra här orkar jag inte läsa Dick Långs evighetschatt, men jag snappade upp att han hade "varit och tränat". Jag såg även spaghettiarmsbilderna. Vad är det egentligen han "tränar"? Gemlyft?

Det är väl någon liknande träning som den andra revisorn körde på kontoret. Var en blandning av yoga och skinnflöjt.
Citera
2023-12-12, 13:12
Medlem
eldrattans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 139
Vet inte om det nämnts, men såg nu att bridgeklubben kort kommenterat deras gädda.

Styrelseinfo

2023-12-09 09:20

Styrelsen har tillsammans med ***** ******** (gäddan) beslutat att hans engagemang och arbetsuppgifter på Gävle Bridgeklubb avslutas av personliga skäl.
Frågor i anslutning till detta besvaras av ***** eller *****.

Blir ju lägligt att titta på "A bridge too far" för gäddisen som brukar spelas på SVt nu under juldagarna.
Citera
2023-12-12, 13:18
Medlem
Apanluktardiesels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lyxpotatissallad
Gör en mer detaljerad rebus med tillhörande krypterad text för Devglan:

Rebus Dick Lång #326
Förnamn: Samma som Ladulås
Efternamn: Samma som Sara

Födelseår: Året då Bob Dylan släpper albumet "Blonde on Blonde"

Devglan:
https://www.devglan.com/online-tools/text-encryption-decryption

Krypterad text:

Outstanding! Varför kan vi inte alla använda devglan i denna tråden och för alltid bli av med rebushelvetena, någon som vet?
Citera
2023-12-12, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lessler
Tog mig igenom hela chatten igår. Det var ansträngande, kan man säga. Han nämner att han inte har något gymkort och skriver vid ett tillfälle att han har tränat på en crosstrainer. Utan gymkort är det väl närmast att crosstrainern är på jobbet.

Någon byggd figur var det ju inte tal om, men skyltande med pannkaksrumpan kunde han kosta på sig; han fick väl för sig att liggande på mage och försök till lätt putande skulle sätta den i en fördelaktig, visuell position. Helkroppsbilden där pannkakan var inbakad i jeans gav dock en mer realistisk bild.

Alltså, dessa gäddors överskattning av sin egen estetik är så kopiöst fascinerande, rent psykologiskt.

Han måste gilla den platta gubbrumpan väldigt mycket, då den var så viktig att få med på bild.
Citera
2023-12-12, 14:19
Medlem
#326 har ju en fru som är betydligt snyggare än vad gäddan själv är, så man undrar ju vad han sysslar med. Troligtvis är hon trevlig också. Vad är det som gör att han säker bekräftelse hos barn. Ja, många barn är enkla att imponera på, men detta är ju löjligt. Sitta och skryta om dyra prylar blandat med "är du naken". Patetiskt. Jag gissar att han även hänger på Bodycontact, men där ratas av vuxna kvinnor och därför chattar han med barn.

Sjukt att han fortsatt chatta efter konfrontationen

Tror ni Dumpen slutat kontakta anhöriga och arbetsgivare, då de aldrig tar upp det numera?
Citera
2023-12-12, 14:31
Medlem
DannyButtermans avatar
Hur gick det för denna Vetlanda-tränare?
https://dumpen.se/2022/04/06/9144/

Hans fallhöjd var så stor pga allt runt honom förstördes, blev nästan orolig för honom när det skedde. Ungdomstränare, tonårspappa, förolämpade frun i chatten, lärare. Hade nästan varit synd om honom om inte…. Ja ni vet.

Behöver ingen rebus eller så, han får gott vara ifred. Men undrar bara hur det gick.
Citera
2023-12-12, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DannyButterman
Hur gick det för denna Vetlanda-tränare?
https://dumpen.se/2022/04/06/9144/

Hans fallhöjd var så stor pga allt runt honom förstördes, blev nästan orolig för honom när det skedde. Ungdomstränare, tonårspappa, förolämpade frun i chatten, lärare. Hade nästan varit synd om honom om inte…. Ja ni vet.

Behöver ingen rebus eller så, han får gott vara ifred. Men undrar bara hur det gick.
Han bor hemma hos mamma förmodar jag. En kvinna som är 78 år är han i alla fall skriven hos. 14 mil från där han bodde tidigare.
Citera
2023-12-12, 14:45
Medlem
intedinkilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lessler

han fick väl för sig att liggande på mage och försök till lätt putande skulle sätta den i en fördelaktig, visuell position.

Bilden när han ligger naken på mage påminner mig om en nygräddad thanks giving-kalkon 😂

Han är väl i rätt bra form för sin ålder men bilderna och dess vinklar är otroligt osensuella.
Citera
2023-12-12, 14:45
Medlem
intedinkilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Apanluktardiesel
Outstanding! Varför kan vi inte alla använda devglan i denna tråden och för alltid bli av med rebushelvetena, någon som vet?

Måste man ha ett konto för att det ska funka? Testar varje gång det läggs ut men funkar aldrig för mig.
Citera
2023-12-12, 15:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intedinkille
Måste man ha ett konto för att det ska funka? Testar varje gång det läggs ut men funkar aldrig för mig.

Det funkar jättebra utan konto!
Se bara till att du väljer rätt mellan encrypt och decrypt. Om du skall kolla en krypt som någon skrivit här, så måste du välja Decrypt! Annars blir det fel... Lycka till
Citera
2023-12-12, 15:32
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Tror att han är ännu en gädda som blir "kär" i barnet. Han flashar med dyra kläder, att han ska köpa en maffig IPhone, har en dyr kamera, aktier och så vidare. Eller är det typiskt grooming att hålla på så kanske? 🤔

Vilken pinsam jävla tönt. Och återigen; hur har dessa vuxna individer med ett heltidsjobb (?) tid att chatta så mycket med ett barn? I det här fallet delar de dock intressena "ekonomi" och "foto". Men hallå??? Jag jobbar till vardags med ett specifikt ämnesområde som är skapligt brett men är det nåt jag vill diskutera med högstadiebarn som tror att de har en framtid i yrket? Svar: nej. Jag vill knappt ens diskutera det med folk som genomgått gymnasiet och sedermera 4+ år på universitetet i mitt ämnesområde. Men här hittar vi ett revisorsäckel som i skrift uttrycker sig som en högstadieelev på glid samtidigt som han och barnet diskuterar aktier, fonder och kameror. Och ännu en gäddpajas som tror att hans klent byggda degkropp är upphetsande för NÅGON. Sluta, bara sluta. #326
Senast redigerad av PROLIFIC 2023-12-12 kl. 15:34.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in