2023-12-10, 21:31
Moderator
Kraftkarls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av codemed
Vart får man tag på bra efedrin? Testade mrmuscleshop i april/maj men fick aldrig någon leverans.
Hört att medincs effe är skit.

Någon som vet?

Bra Efedrin är mycket svårt att få tag på i dagens samhälle, har inte funnits på den svenska marknaden sen 2005-2006 detta efter påtryckningar ifrån DEA då kristalliserat metamfetamin (ICE) framställs från efedrin genom en process som ger en mycket hög renhetsgrad.
2023-12-10, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av codemed
Vart får man tag på bra efedrin? Testade mrmuscleshop i april/maj men fick aldrig någon leverans.
Hört att medincs effe är skit.

Någon som vet?
Ye precis som kraftkarln ovanför skriver så finns efedrin inte riktigt på marknaden längre. Det som kan tänkas syntetiseras i labb går raka vägen till drogproduktion där det är mycket mer värdefullt än som doping. Så du får nog överge idén på tex ECA stack eller vad du tänkt ha det till
2023-12-10, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Gustavsson
Mshop och VG har det du söker och är legitima shoppar, det är ett preparat som är rätt elakt så skulle avråda dig från att köpa det då du verkar vara en färsking när det kommer till steroider. Sköt kosten bättre och börja logga det du äter istället för att köpa reductil.

Efterfrågade inte ett utlägg om hurvida jag är en färsking eller ej. Ändamålet har du ingen vetskap om så för att återgå till min faktiska fråga; tack för svar
2023-12-11, 20:57
Bannlyst
Växtgaranten.org och mrmuscleshop.org är stabila och gröna handlar bara av dom.
2023-12-11, 22:25
Medlem
-Gustavssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DementedGo
Växtgaranten.org och mrmuscleshop.org är stabila och gröna handlar bara av dom.

Välkommen tillbaka efter 7års inaktivtet.
2023-12-12, 19:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av -Gustavsson
Välkommen tillbaka efter 7års inaktivtet.

Vad menar du med 7års inaktivtet?
2023-12-13, 21:38
Medlem
lajders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Hur gick det? Fann du vad du sökte?
Mshop levererade, snabbt och smidigt 😎
2023-12-14, 13:23
Medlem
Jagozars avatar
Sett att Växtgaranten köpt upp SC-Pharmas lager med SARMs, ifall nån undrar varför SC inte finns längre och vill ha tag i deras grejer.
2023-12-15, 14:21
Medlem
CommanderShepards avatar
Väntat på en beställning från mrmuscle i 2 veckor utan att det dykt upp något, dom är inte grön från mig iallafall. Hoppas det dyker upp något..
2023-12-29, 09:04
Bannlyst
Vem säljer bra melanotan nu förtiden?
2023-12-29, 16:15
Medlem
Jagozars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av X2theZ
Vem säljer bra melanotan nu förtiden?

Växtgaranten säljer bra Mello från Avex Pharma. Har provat både Avex och ST Bio som dom säljer med bra resultat. Dom säljer tydligen SC-Pharmas gamla lager av produkter nu också som inkluderar mello, men kan inte uttala mig om dess kvalitet då jag aldrig provat deras mello.
2023-12-29, 16:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jagozar
Växtgaranten säljer bra Mello från Avex Pharma. Har provat både Avex och ST Bio som dom säljer med bra resultat. Dom säljer tydligen SC-Pharmas gamla lager av produkter nu också som inkluderar mello, men kan inte uttala mig om dess kvalitet då jag aldrig provat deras mello.
Tack för svaret blir därifrån då !

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in