2023-12-11, 19:17
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
JAG?! Sätter mitt liv på Liverpool och VAR ju
Ja Liverpool har verkligen VAR på sin sida, Liverpool drabbades av det mest felaktiga beslutet VAR har tagit under sin historia och med stor sannolikhet orsakade att man inte har nolla i förlustkolumnen men dagen efter tyckte folk Liverpool skulle släppa det och gå vidare men mot CP kommer folk dragande med VAR två dagar efter match
Citera
2023-12-11, 19:18
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
Ja Liverpool har verkligen VAR på sin sida, Liverpool drabbades av det mest felaktiga beslutet VAR har tagit under sin historia och med stor sannolikhet orsakade att man inte har nolla i förlustkolumnen men dagen efter tyckte folk Liverpool skulle släppa det och gå vidare men mot CP kommer folk dragande med VAR två dagar efter match
Liverpool är ju laget som vinner titlar mest av alla lag i England, är det då konstigt att folk är avundsjuka?
Citera
2023-12-11, 19:21
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Liverpool är ju laget som vinner titlar mest av alla lag i England, är det då konstigt att folk är avundsjuka?
Vinner bara pga domare & VAR. Hur svårt ska det vara 🤭

Ps
Får bli lite PM så alla andra får plats att uttrycka sig.
Citera
2023-12-11, 19:36
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
Du får gå en sannolikthets kurs.
Finns en anledning varför motståndare och deras tränare fruktar Anfield men va? Det är ju baserat på historia…
Gör en undersökning viken arena dehelst inte åker till pga motstånd så lär Liverpool ligga etta på listan.
Det mesta som Liverpool har vunnit över oss på Anfield, är 5-0, dock så var det för några veckor sen eftersom att det hände i 1893/94 - samt en gång i 1964/65. AFCs rekord mot Liverpool på våran egen grund är en 8-1 vinst (1934/35).

Visst, Anfield är en intim arena. Men jag har dock väldigt, väldigt många finnen minnen därifrån.

EDIT: Kan du gissa vilken klubb av Arsenal, Man Utd, Tottenham, Chelsea, Aston Villa och Man City det är som har bäst statistik mot Liverpool på Anfield....?
Senast redigerad av Generalandersson 2023-12-11 kl. 19:46.
Citera
2023-12-11, 19:41
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Är jag en del av deras klan fastän jag inte hejar på pool?

Visst spelade spurs vackert idag?
Tror inte du får vara med där, ska vi skapa en egen kabal? Londons Stoltheter?

Missade matchen, var dom så bra som resultatet säger?
Citera
2023-12-11, 20:20
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Du får det till att låta som att Liverpool är helt oslagbara på Anfield.. och att vi är ett skämt av ett blåbärsgäng ifrån Kazakhstan. Men till uppgift, så har jag flera goda minnen från Anfield.

Men till uppgift så är du förjävla taskig på det svenska språket samt du har fler fel än rätt.

Hoppas innerligt Liverpool vinner med 4-5 bollar se om du håller truten då.
Citera
2023-12-11, 20:24
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Men till uppgift så är du förjävla taskig på det svenska språket samt du har fler fel än rätt.

Hoppas innerligt Liverpool vinner med 4-5 bollar se om du håller truten då.
Jag tror 5000 nya gaphalsar på nya läktarsektionen kan hjälpa till att heja på Liverpool men först ska de värma upp mot Urk…
Citera
2023-12-11, 20:33
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Det mesta som Liverpool har vunnit över oss på Anfield, är 5-0, dock så var det för några veckor sen eftersom att det hände i 1893/94 - samt en gång i 1964/65. AFCs rekord mot Liverpool på våran egen grund är en 8-1 vinst (1934/35).

Visst, Anfield är en intim arena. Men jag har dock väldigt, väldigt många finnen minnen därifrån.

EDIT: Kan du gissa vilken klubb av Arsenal, Man Utd, Tottenham, Chelsea, Aston Villa och Man City det är som har bäst statistik mot Liverpool på Anfield....?
historia spelar ju absolut ingen roll? Fruktar du inte en 7-0:a eller vad ska den statistiken säga inför kommande möte?

Har du intima minnen ifrån Anfield eller vaa? Vad för fina minnen som du inte behöver googla fram?

West Ham!
Citera
2023-12-11, 20:53
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
historia spelar ju absolut ingen roll? Fruktar du inte en 7-0:a eller vad ska den statistiken säga inför kommande möte?

Har du intima minnen ifrån Anfield eller vaa? Vad för fina minnen som du inte behöver googla fram?

West Ham!

Du ska skriva COYH inte bara West Ham begriper du väl!
Citera
2023-12-11, 21:00
Medlem
jontepsgs avatar
Härliga diskussioner ikväll. 🥰
Citera
2023-12-11, 21:02
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Du ska skriva COYH inte bara West Ham begriper du väl!
På en fråga om vilket lag som presterat bäst på Anfield? Skriver du COYS när frågan är vilket lag som är enklast att ta poäng emot ?
Citera
2023-12-11, 21:05
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jontepsg
Härliga diskussioner ikväll. 🥰
Then Brian comes in...

Hur tror du Arsenal ställer upp i CL, rena b-laget eller ge Saka några gratispoäng till?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in