2023-12-21, 15:57
Medlem
HycklarSveriges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Säger väl allt om hur magisk den SK stämningen på mäktiga Anfield är när deras egen manager kritiserar Liverpool-fansen för deras tysthet

Det att stämningen är så magisk på Anfield är en av de allra största myerna i hela fotbollsvärlden. Liverpool-fansen sjunger en viss sång före/efter match, annars så är de knäpptysta 98% av tiden. Men som jag har poängterat för er flera ggr tidigare, så är Everton den mest populara klubben bland lokalbefolkningen i Liverpool.

Förövrigt, kan ni gissa vilket lag det är som har haft mest bollinnehav, och som dessutom har pressat motståndarlagen mest ner på deras egen halva i EPL under den här säsongen? (Nej, det är inte snack om Man City).

Klopp säger nog så för att elda igång publiken inför lördag. Vi minns ju vad som hände senast…

Leder med 0-2, sen eldar Xhaka upp hemmapubliken och Liverpool gör comeback. De var nära på att vinna matchen t.o.m. om det inte vore för Ramsdales hjälteinsats där.
Citera
2023-12-21, 16:06
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HycklarSverige
Klopp säger nog så för att elda igång publiken inför lördag. Vi minns ju vad som hände senast…

Leder med 0-2, sen eldar Xhaka upp hemmapubliken och Liverpool gör comeback. De var nära på att vinna matchen t.o.m. om det inte vore för Ramsdales hjälteinsats där.
Nej, här så tror jag faktiskt att Klopp bara var rak o ärlig - även om han har tidigare visat sig att vara lite av en mastermind när det gäller mindgames.

https://www.youtube.com/watch?v=AxTscisvZeY&ab_channel=HaytersTV
Citera
2023-12-21, 16:29
Medlem
Drickbacks avatar
Hur svårt är det att fatta Klopp? Inte alls!

Han vill ha en 12:e spelare (läs läktaren) och se till att spelarna får den energi de behöver för självaste Arsenal kommer på besök. Vilka kommer springa livet ur sig för att åka hem med en fin julklapp och lägga sorti på julfirandet i Liverpool.

Nån hyllar dom så hårt så om de inte leder med 0-4 i paus och har 20-80 i bollinnehav efter matchen skulle jag vara ruskigt besviken efter upphaussandet..

Tomten! Jag önskar mig 6 månaders julefrid, det enda som står på önskelistan. Uppfyll min önskan och lägg den under julgranen. 🙏🏻
Senast redigerad av Drickback 2023-12-21 kl. 16:32.
Citera
2023-12-21, 17:34
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
Hur svårt är det att fatta Klopp? Inte alls!

Han vill ha en 12:e spelare (läs läktaren) och se till att spelarna får den energi de behöver för självaste Arsenal kommer på besök. Vilka kommer springa livet ur sig för att åka hem med en fin julklapp och lägga sorti på julfirandet i Liverpool.

Nån hyllar dom så hårt så om de inte leder med 0-4 i paus och har 20-80 i bollinnehav efter matchen skulle jag vara ruskigt besviken efter upphaussandet..

Tomten! Jag önskar mig 6 månaders julefrid, det enda som står på önskelistan. Uppfyll min önskan och lägg den under julgranen. 🙏🏻
Försöker du säga att atmosfären på Anfield har varit magisk i Liverpools sista matcher, och att Klopp sa som han sa bara för att han vill ha en 12:e spelare i ryggen mot AFC till helgen? Nah.

Och igen, WHU är inte Arsenal. Det kommer nämligen att bli a whole different ballgame för Liverpools del mot oss till lördag. COYG
Citera
2023-12-21, 17:52
Medlem
Drickbacks avatar
Sjukt!!!

Bortamatchen mot Brentford flyttats från 16:00 till 13:30. Det är femte gången den här säsongen som det blir lunchmöte.
Måste införas begränsning i antal hur många 13:30 matcher man ha få/säsong..

Klopp borde vägra åka dit..

I övrigt borde en gå i skolan och vägras julledigt, dags att författa ett långt brev till tomten..
Får vara slut på dumheter som man måste stå ut med, önskar förresten också funktionen kunna blurra nåns svammelinlägg.

Vad är det jag försöker säga? Jo att nån är för korkad för att jag ska lägga tid på meningslösa svar. Nog om det, julen är runt hörnet..
Senast redigerad av Drickback 2023-12-21 kl. 18:00.
Citera
2023-12-21, 20:11
Medlem
thebandit777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luvven
Trams. Raya är en riktigt bra målvakt som definitivt har potential att vara en bidragande faktor till att laget tillhör den absoluta toppen av Premier League.
Det är inte en tillfällighet att Ramsdale inte är #1 i landslaget, även om han är en bra målvakt.

Synd bara att han sett darrig ut hela säsongen. Om vi ska räkna potential ska kanske vi ska värva Freddy Adu...
Citera
2023-12-21, 20:24
Medlem
Skarparattarns avatar
Jag hoppas Kubo lämnar Sociedad för oss!

Han ryktas även till bla Arsenal Newcastle och United.
Citera
2023-12-21, 20:27
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Jag hoppas Kubo lämnar Sociedad för oss!

Han ryktas även till bla Arsenal Newcastle och United.
Ja, han är grym! Ryktas väl till alla storklubbar i världen i stort sett och vad kan Spurs erbjuda som lockar?
Citera
2023-12-21, 20:44
Medlem
Bartman777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Ja, han är grym! Ryktas väl till alla storklubbar i världen i stort sett och vad kan Spurs erbjuda som lockar?
Komma till en klubb som har något positivt på gång kanske
Det kan locka att vara med på en sådan resa.

Eller svamlar jag nu?
Citera
2023-12-21, 20:47
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bartman777
Komma till en klubb som har något positivt på gång kanske
Det kan locka att vara med på en sådan resa.

Eller svamlar jag nu?
Har inte Sociedad något positivt på gång? Det är ju nästan ett steg ner eller max i sidled att gå till Spurs.
Citera
2023-12-21, 20:48
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:

Ange? Bra tränare som kommer få klubben på rätt köl bara ge honom tid och inte panik sparka honom.
Citera
2023-12-21, 20:49
Medlem
Bartman777s avatar
Citat:
Har inte Sociedad något positivt på gång? Det är ju nästan ett steg ner eller max i sidled att gå till Spurs.
Jag vet inte, jag följer inte spansk fotboll.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in