2023-12-11, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chran508
Herregud hur många diagnoser har människan.

Stand upp Comidian...
Haha ja, det är inte jättesvårt att förstå varför han är omtyckt här på flashback!
Citera
2023-12-11, 16:51
Medlem
SalthavsStjaerts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-conny
Hade det varit för tio år sedan hade tanten med dom fula brösten slappnat av, litat på att Wahlbeck navigerade rätt och delat skrattet med övriga publiken. Men nu när alla sitter på helspänn för att leta anledningar att gå i baklås så fungerar det inte. Så på ett sätt har du ju rätt i att Wahlbeck inte upplevs kul, men det är ju inte Wahlbecks fel.
Skulle du själv ha njutit av att bli hånad av Wahlbeck eller nån liknande tölp?
Citera
2023-12-11, 16:52
Medlem
Brajebrasomfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av byggare bob
Ha ha ha!

Va fan ...

Inte undra på att det blev knas för arrangörerna. Det var alltså ett VEGETARISKT julbord som det bjöds på.

Knappast samma målgrupp som njuter av vegetariskt julbord som uppskattar Peter Wahlbecks skämt.
https://www.facebook.com/photo/?fbid=787751753365768&set=a.467161912091422

Han är ju själv vegetarian så det borde ju passa målgruppen perfekt egentligen. Fast å andra sidan... Hitler...
Senast redigerad av Brajebrasomfan 2023-12-11 kl. 17:19.
Citera
2023-12-11, 16:54
Medlem
Han är en legend!
Citera
2023-12-11, 17:06
Medlem
Lonlines avatar
Peter Wahlbeck var stor på 90-talet. Sen har det sakta gått utför. Allt med anivaxx och "judarna styr hela världen".

Fan vad jag har skrattat åt denna standup, han var ett geni!!
https://youtu.be/E5TuBRfdZ9Q?si=rcRQdzpoxemP4g6d
Citera
2023-12-11, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av byggare bob
Ha ha ha!

Va fan ...

Inte undra på att det blev knas för arrangörerna. Det var alltså ett VEGETARISKT julbord som det bjöds på.

Knappast samma målgrupp som njuter av vegetariskt julbord som uppskattar Peter Wahlbecks skämt.
https://www.facebook.com/photo/?fbid=787751753365768&set=a.467161912091422

Wahlbeck har varit vegetarian sen 17 års ålder nånting, så arrangören kanske kopplade ihop det på det sättet. Vego-fest och vego-stå-upp, som inte levde upp till förväntningarna.
Han skulle släppa boken nu till jul (en biografi).
Pr-trick ...eller dålig tajming, rasar försäljningssiffrorna?
Citera
2023-12-11, 17:08
Medlem
SilkyJohnsons avatar
Roligt det där med Özz
Men annars är han en riktigt tråkig komiker

Man kan tro att han är lite smått efter
Citera
2023-12-11, 17:11
Avstängd
UnitedKingdoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-conny
När inte ens konstärer tillåts vara frispråkiga är det farligt.

Konsten är fri så länge den passar in i pk-etablissemanget!
Citera
2023-12-11, 17:52
Medlem
Snurrat genom tråden, men inte kunnat finna exempel på något av de skämt som dragits (någon här måste ju varit där kan jag tycka).

Jag tänker så här, om det stämmer att det är ett vegetariskt julbord (oförenligt att använda dessa ord i samma mening) så hade jag och många med mig skippat det julbordet. De som ändå gick är nog de som är känsligast och mest PK. Och där vägs varje ord på silvervåg.

Annars (rent generellt) så har jag en känsla av att han tappat "det" sedan länge. Det var väl nyligen antivax exempelvis.

Men oavsett vilket, ett exempel på skämt så man skulle kunna få en bättre förståelse för om det var publiken som var överkänslig eller om det var han som gick helt bananas vore på sin plats.
Citera
2023-12-11, 17:53
Medlem
Vegetariskt julbord = en jäkla massa psykotiska kärringar, hade varit underbart att se kärringarna få panik och sätt soja"julskinkan" i halsen 🤣
Wahlbeck är helt underbar för människor som är vuxna, för veka misslyckade fånar är han fruktansvärd.
Citera
2023-12-11, 17:54
Medlem
Haha! Vad fan trodde dom? Att det skulle bli myspys-skämt sockervadd som barnen alltid kladdar med på tivoli?

Peter Wahlbeck är rolig att följa på instagram. Han lägger ut mycket konspirationteorier. Håller inte med om särskilt mycket. Men jag brukar wallraffa i hans kommentarsfält. Finns många härliga profiler som följer honom, minst sagt. Det är roligt att gå igenom deras profiler.

Sen verkar Peter få lysande idéer som han genomför ibland. Väldigt ofta blir det inte så lysande vid genomförandet. Men det är rolig underhållning.
Citera
2023-12-11, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raggarslira
Vegetariskt julbord = en jäkla massa psykotiska kärringar, hade varit underbart att se kärringarna få panik och sätt soja"julskinkan" i halsen 🤣
Vet vi att det var ett vegetariskt julbord, eller är det bara någon som trott att det var så?

Vegetariskt julbord blir lite som vegetarisk kebab, det går inte riktigt ihop.
Citat:
Ursprungligen postat av Raggarslira
Wahlbeck är helt underbar för människor som är vuxna, för veka misslyckade fånar är han fruktansvärd.
Det är snarare barn som kan skratta åt hans skämt och hans närvaro. Lite som att asgarva när någon sätter sig på en pruttkudde, och skriker negrer är svarta för de är så smutsiga, hahahaha.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in