2023-12-10, 13:28
Medlem
IvanDF3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bigbadmotherfucker
Dag 3 UPDATE

Morgonvikt 96.0kg (-0.6kg)

Tog 200mg till morgonkaffet och frukosten som vanligt. Trycket över bröstet är borta så det var som jag trodde, sömnbrist.

Skönt med ett litet tapp, är LITE varm på natten och morgonen men hittills känns det inte som om jag tar något. Inväntar dag 5-6 tills nivåerna är steady state samt ”toppade” och hoppas det känns likadant ärligt talat.

Kan jag ta ett preparat i mindre dos och få resultat är det alltid den vägen jag kommer ta. Gäller att inte stressa fram!

MVH

Fortsätter följa dig och din resa!
Citera
2023-12-11, 11:10
Medlem
Bigbadmotherfuckers avatar
Dag 4 UPDATE

Morgonvikt 95.5kg (-1.1kg)

Tog 200mg till morgonkaffet och frukosten som vanligt.

Har absolut noll sides, höll dessutom mig stark på gymmet igår. Jag är dock HELT platt, musklerna har noll rundhet eller volym i sig. Men det är så DNP funkar så tänker inte kalla det en side.

Allt går smidigt som fan helt enkelt! Ska bli EXTREMT intressant att se vad som händer dessa närmsta 10 dagar + någon vecka efter när kroppen hamnat rätt samt musklerna blivit återställda på glykogen så volymen ser ut som det ska.

För just nu ser det ut som om jag krymper och muskler försvinner, trots att jag vet att så inte är fallet är det surt att spegla sig på morgonen!

Mvh
Citera
2023-12-11, 13:42
Medlem
IvanDF3s avatar
Citat:
Dag 4 UPDATE

Har absolut noll sides, höll dessutom mig stark på gymmet igår. Jag är dock HELT platt, musklerna har noll rundhet eller volym i sig. Men det är så DNP funkar så tänker inte kalla det en side.

Allt går smidigt som fan helt enkelt! Ska bli EXTREMT intressant att se vad som händer dessa närmsta 10 dagar + någon vecka efter när kroppen hamnat rätt samt musklerna blivit återställda på glykogen så volymen ser ut som det ska.

För just nu ser det ut som om jag krymper och muskler försvinner, trots att jag vet att så inte är fallet är det surt att spegla sig på morgonen!

Mvh

Uh, jag vet känslan av att vara platt (och i mitt fall också bulldegsmjuk) men det tar du snabbt igen. Din tråd är otroligt intressant. Intressant med frekventa uppdateringar, det uppskattas!
Citera
2023-12-11, 16:21
Bannlyst
Citat:
Dag 4 UPDATE

Mvh
Mig veterligen, så är DNP en androgen, och du borde snarast svälla upp. En av orsakerna till att många höjer dosen för att "inget händer", är just att man lägger på sig vattenvikt, som försvinner efter någon vecka, eller två, som tidigare nämnt.
Citera
2023-12-12, 11:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IvanDF3
Uh, jag vet känslan av att vara platt (och i mitt fall också bulldegsmjuk) men det tar du snabbt igen. Din tråd är otroligt intressant. Intressant med frekventa uppdateringar, det uppskattas!

Gött att man inte är ensam :d Uppskattar att du läser så är ömsesidigt!

Citat:
Ursprungligen postat av ednbjuurolgn
Mig veterligen, så är DNP en androgen, och du borde snarast svälla upp. En av orsakerna till att många höjer dosen för att "inget händer", är just att man lägger på sig vattenvikt, som försvinner efter någon vecka, eller två, som tidigare nämnt.

Möjligt att den är androgen men DNP tömmar också ATP, glykogenlager så man blir ”platt”. Min fysik är rätt rejält förändrad men slutresultatet kommer några dagar efter avslutad kur. Sen är de halveringstid på 36h tror jag också..

Mvh
Citera
2023-12-12, 11:20
Medlem
Dag 5 UPDATE

Morgonvikt 95.2kg (-1.4kg)

Tog 200mg DNP till morgonkaffet och frukosten som vanligt.

Igår var första dagen jag kände mig varm konstant. Satt och svettades på kontoret, även flickvän som kommenterade vid soffmyset till filmen att jag var jävligt varm.

Platt som fan, men den var väntad. Rygg på schemat idag, lär bli tungt då jag känner mig rejält trött.

Vikten går fortsatt neråt vilket är kul!

MVH
Citera
2023-12-12, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ednbjuurolgn

DNP är inte en androgen. Vet inte vad du förväxlar det med, men har inget med androgener att göra. Det pumpar tillbaka protoner så ATP ej bildas utan värme skapas istället.
https://en.wikipedia.org/wiki/2,4-Dinitrophenol
Citera
2023-12-12, 19:14
Medlem
Citat:
Dag 5 UPDATE

Igår var första dagen jag kände mig varm konstant. Satt och svettades på kontoret, även flickvän som kommenterade vid soffmyset till filmen att jag var jävligt varm.

Platt som fan, men den var väntad. Rygg på schemat idag, lär bli tungt då jag känner mig rejält trött.

Vikten går fortsatt neråt vilket är kul!

MVH

När jag kört så har jag tagit det vid läggdags, så om man får bieffekter sover man igenom iaf 8h av de, sen börjar de försvinna ändå.
Citera
2023-12-12, 21:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LowDoseSARM
DNP är inte en androgen. Vet inte vad du förväxlar det med, men har inget med androgener att göra. Det pumpar tillbaka protoner så ATP ej bildas utan värme skapas istället.
https://en.wikipedia.org/wiki/2,4-Dinitrophenol
Jag vet inte vad det ena har med det andra att göra, men studier jag har läst anger att DNP har androgena egenskaper. Jag ska se om jag kan gräva fram den studien.
Citera
2023-12-13, 09:56
Medlem
Dag 6 UPDATE

Platt som fan, plattare än plattast Fysiken ser helt skräp ut. Tur jag får i mig lite mer mast och anavar strax

Vikten stod stilla idag men var extremt stillasittande igår! Blir 45min cardio idag!

MVH
Citera
2023-12-13, 11:25
Bannlyst
Som en samhällsgärning, så delar jag med mid av DOI för Samuel Simkins rapport från 1937. Internet har gett sig fan på att skrubba den från överallt. Mycket intressant läsning. Den går igenom lite historia, bakgrund, metabola effekter, fallstudier, osv.

doi:10.1001/jama.1937.02780250024006

Om någon vill ha tag på den, så går det alltid genom SciHub.
Citera
2023-12-13, 12:46
Medlem
Dag 6 här nu, har noll sides och tror jag är för stor. 200mg på 95kg är helt enkelt inte nog?

2.1mg/kg när man rekommenderar 3-5mg/kg.

Den lägsta dosen någonsin registrerad vid överdos är 4.3mg/kg.

Drar jag upp dosen till 400mg ligger jag på 4.1mg/kg.

Kan vara en strategi att äta morgon/kväll varannan dag fram till dag 10-12. Alltså 300mg/dag.

Sedan öka till 400mg sista 4-6 dagarna..

Mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in