2023-12-11, 09:43
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
#325 Som så många andra gäddor fattar denna gädda noll om hur mänskligheten fungerar.

Totalt obegripligt. Jag menar, även om man själv inte har barn så har man ju föräldrar. När man själv gick på gymnasiet, ville man då fixa sexkontakter med högstadiebarn till sina föräldrar? Svar: NEJ! Och även om man själv i den åldern hade dålig eller till och med obefintlig kontakt med sina föräldrar så borde man kunna räkna ut att det inte år nåt barn i den åldern gör. Inget barn sexmäklar till sina föräldrar. Oavsett ålder på iblandade parter.

#325 - vilken jävla världsfrånvänd tomte.
Citera
2023-12-11, 10:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
Men tror du själv att en tonårsson vill leka sexmäklare åt sin far? Förmedla kontakt med en högstadietjej som pappan kan få sexa med i utbyte mot cigg. Verkar det troligt?

Jag utgår från att gädda 325 kör en skruvad rollspelschatt som en del i sin sjuka sexualitet.

Har han en verklig son, då känns det ännu äckligare och mer skruvat.

Därav min fråga om gäddan har en son.
Citera
2023-12-11, 10:19
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Jag utgår från att gädda 325 kör en skruvad rollspelschatt som en del i sin sjuka sexualitet.

Har han en verklig son, då känns det ännu äckligare och mer skruvat.

Därav min fråga om gäddan har en son.

Jag tror inte att det är en rollspelschatt, jag tror att det var det första gäddan kom på när fiskaren inte vill chatta med 17-åringen. Istället för att skapa ett nytt konto och återigen ta kontakt med fiskaren och låtsas vara nån helt annan så hittar hans muppiga hjärna på att pappan är intresserad av kontakt med barnet med pappakontot.

Och ja, har han en son så är det ännu sjukare.

Citera
2023-12-11, 10:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klaustrofobin
Att spela kaxig, och sedan lägga på, var det absolut sämsta den nya gäddan kunde göra.

Människor i allmänhet lägger ingen vikt vid samtalet efteråt. Det är handlingarna som avgör straffet här.
Citera
2023-12-11, 10:32
Medlem
Solferinos avatar
Gädda #325 har en dom på ett inkassokrav från Alektum Group AB på 1.344:- + ränta och rättegångskostnad (Juli 2022).
Hans nya "sambo" har också en dom för att ha bränt sprit med grannarna på nr. "samma år som du blir byxmyndig".
Dessa grannar åkte samtidigt även dit för att ha odlat och innehaft cannabis.
Citera
2023-12-11, 10:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Solferino
Gädda #325 har en dom på ett inkassokrav från Alektum Group AB på 1.344:- + ränta och rättegångskostnad (Juli 2022).
Hans nya "sambo" har också en dom för att ha bränt sprit med grannarna på nr. "samma år som du blir byxmyndig".
Dessa grannar åkte samtidigt även dit för att ha odlat och innehaft cannabis.

Har galningen låtit en förfallen faktura gå till rättegång?
Citera
2023-12-11, 10:46
Medlem
Solferinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Har galningen låtit en förfallen faktura gå till rättegång?

Yup!
Och tydligen har han barn då det ursprungliga kravet avsåg: "Kapitalfordran avser skolfotografier från Exakta Foto AB"
Citera
2023-12-11, 11:01
Medlem
LisochLoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Människor i allmänhet lägger ingen vikt vid samtalet efteråt. Det är handlingarna som avgör straffet här.

Det är samtalet efteråt som avslöjar hur förövaren själv ser på sina handlingar. Väldigt tacksamt att döma för, eftersom det i princip är omöjligt att ta ett bra samtal om en handling man ej kan stå för. Människor brukar ofta ta värre upp av efterpratet än handlingen, så jag tror du har fel.
Citera
2023-12-11, 11:16
Medlem
intedinkilles avatar

Jag undrar vad gäddans ursprungliga plan var då han använde snodda bilder och utgav sig för att själv vara tonåring..

Tänkte han:

1. Bara chatta och hoppades på bilder från unga tjejer
2. Lura dom hela vägen till en träff och då dyka upp som den vuxna pedofil han är och överfalla/fortsätta grooma/övertala flickan? Får mig att tänka på filmen trust som handlar just om det (https://youtu.be/RlXj9VGHDaM?si=gNnuIbKYCI16PszJ)
3. Erkänna efter ett tag att han är äldre? Då kunna utpressa med bilderna han mottagit till att ha fortsatt kontakt med flickorna.
Citera
2023-12-11, 11:37
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intedinkille

Jag undrar vad gäddans ursprungliga plan var då han använde snodda bilder och utgav sig för att själv vara tonåring..

Tänkte han:

1. Bara chatta och hoppades på bilder från unga tjejer
2. Lura dom hela vägen till en träff och då dyka upp som den vuxna pedofil han är och överfalla/fortsätta grooma/övertala flickan? Får mig att tänka på filmen trust som handlar just om det (https://youtu.be/RlXj9VGHDaM?si=gNnuIbKYCI16PszJ)
3. Erkänna efter ett tag att han är äldre? Då kunna utpressa med bilderna han mottagit till att ha fortsatt kontakt med flickorna.

Jag undrar också hur tomten tänkte. Jag antar att det var scenario 1 han hoppades på? Ev scenario 3. Eller kanske 2.

Väldigt märkligt tillvägagångssätt. Och ja, alla gäddor är ju verklighetsfrånvända men det här är ju på ett helt annat sätt. Tonårsson fixar barnsex till pappa.
Citera
2023-12-11, 11:43
Medlem
DannyButtermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
Jag undrar också hur tomten tänkte. Jag antar att det var scenario 1 han hoppades på? Ev scenario 3. Eller kanske 2.

Väldigt märkligt tillvägagångssätt. Och ja, alla gäddor är ju verklighetsfrånvända men det här är ju på ett helt annat sätt. Tonårsson fixar barnsex till pappa.

Det är ett beprövat rovdjursknep. Minns att nån på To Catch A Predator gjorde ungefär samma sak runt kanske 2005. Låtsades vara ung sen presenterade sin äldre, coolare kompis som var jättebra på sex.
Citera
2023-12-11, 11:48
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DannyButterman
Det är ett beprövat rovdjursknep. Minns att nån på To Catch A Predator gjorde ungefär samma sak runt kanske 2005. Låtsades vara ung sen presenterade sin äldre, coolare kompis som var jättebra på sex.

Jodå, jag vet att det är ett vanligt modus operandi. Men att mäkla barnsex till sin pappa när man går på gymnasiet? Äldre kompis, visst. Men farsan?
Senast redigerad av PROLIFIC 2023-12-11 kl. 11:52.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in