2023-12-11, 01:14
Medlem
Lyxpotatissallads avatar
Lite humoristiskt ändå när det där standardmeddelandet "du har just blivit konfronterad och filmad av Dumpen.se" osv. skickas på Snapchat.

Den imaginära sonen svarar med "så bra och pappa är på sjukhuset"
Citera
2023-12-11, 01:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av timpani
Tomte-inlägget har han tagit bort nu, men kontot är hans riktiga och ligger uppe i skrivande stund.
Namnet i rebus. Tack !
Hittar inga inlägg.
Allt är borta.
Citera
2023-12-11, 01:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leibach
Hans Facebook är skum, nästan 100 riktiga personer som "Vänner" varav ett par med samma efternamn som honom. Sen är alla hans intressen antingen militärsidor eller scam-sidor med amerikaner som påstår sig vara "Federal Agents" som delar ut "grants" dvs pengar. Jag anar pedofilring, men kan bero på att jag sett The Long Shadow, The Reckoning, Red Riding, Sound of Freedom och några Jeffrey Epstein-dokumentärer på kort tid...
Namnet i rebus, vem e det.
Hittar inget på honom.
Har inte snap.
Citera
2023-12-11, 02:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BestiVest
Namnet i rebus. Tack !
Hittar inga inlägg.
Allt är borta.

Rebus finns i flera inlägg några sidor tillbaka!!!
Citera
2023-12-11, 07:06
Medlem
Crankyshake2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1891-019
Han menade väl att Gäddan har två flickor som ryktet säger att han varit på?!?!

Menar vi brevbäraren med chipstuttarna nu? Han hade bara en vuxen dotter om jag minns rätt
Citera
2023-12-11, 07:44
Medlem
StigEngstroms avatar
Vilken reaktion.
"VAD TREVLIGT VAD TREVLIGT!!"
Göteborgare...
Citera
2023-12-11, 08:22
Medlem
Avengerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sommargay
10:38 in i samtalet trycker gäddan(164) till Sara ordentligt med ett "Tycker du ja" när hon säger att gäddan ska söka hjälp. Vilket får Sara att tappa det fullständigt och intensivt förklara vad Sveriges föräldrakår har att säga i frågan. Så underbart 😅
Hmm, tänker att det vore på sin plats att man tog med polis direkt så man kan ta dessa Gäddor direkt vid konfrontationen, nu drog ju denna 164:e Gädda så snart som denne fick se Patrik genom bilfönstret. Bildörren snabbt igen och sedan iväg. Sara ropar "Hejdå"...
Hade polis varit på plats direkt hade Gädda #164 nog stannat kvar, eller även blivit fast för smitning från ordningsmakten. Kanske skulle taktiken ändras? Jag menar, har de inte "Gäddpolis" runt hörnet när de konfronterar dessa Gäddor?
Citera
2023-12-11, 08:53
Medlem
PROLIFICs avatar
Vad i helvitte är detta???

Vem kommer ens på tanken att låtsas vara 17 med en Snapbild där man ser ut som 40? Och med ett förnamn som för tankarna till en 60-åring?

Och så det fullständigt bisarra i att en tonårsson vill leka sexmäklare åt sin pappa?

"Pappa gillar sex mycket"
"Ge pappa tid så får du många paket cigaretter"

Och pappas chatgame:

"Var vill du ha min kuk

Snipa
Mun
Häck
?"

"Vill du att jag tar med vaselin"
"Kan nog behövas jag går till apoteket"
"Hade jag fått se din snipa förut innan duschen hade det gått lite svårt i mataffären"
"För att min stora kuk ska glida in lättare"
"Har filten, cigg och vaselin i bilen"

Sedan börjar en konvo med sonen.

"Pappa sa han ska åka till Kungsbacka om en timme"

Så då har alltså pappan berättat för sin sexmäklande tonårsson att han ska åka och träffa högstadietjejen sonen först hade kontakt med. Men så plötsligt messar sonen och säger att pappa har varit med om en bilolycka och är på väg till sjukan. Vet inte hur ni andra funkar, men om man får info om att en nära anhörig har varit med om en trafikolycka, tänker man då på att kontakta personens sexdate och berätta om olyckan? Nej, givetvis inte eftersom man inte känner till sina anhörigas sexdater. Man skulle ens inte känna till en vanlig första date antar jag. Men det är ju knappt ens så att man i det läget skulle kontakta vederbörandes bästa kompis som ev står och väntar nånstans. Prio ett är ju att ta reda på hur det är ställt med den anhöriga.

Och det här med att tjejen verkar sitta och boka in parallella träffar med sonen och pappan? När pappan inte kan ses så vill hon träffa sonen. Inget konstigt alls tycker gäddan.

Vad är det här för svängd jävla tomte (pun intended )? Nästan konstigare än #304 som fantiserade om att gruppvåldta tillsammans med chefen. Schizorunkfantasier de luxe. Jag låtsas vara både son och pappa! Som en har en väldigt förtrolig relation där vi verkligen kan snacka om allt. #325
Senast redigerad av PROLIFIC 2023-12-11 kl. 09:06.
Citera
2023-12-11, 08:54
Medlem
Aningen rörigt.

Är det säkertställt att gädda 325 inte har en son i den åldern som dyker upp i chatten?
Senast redigerad av Spritsson 2023-12-11 kl. 08:56.
Citera
2023-12-11, 08:58
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Aningen rörigt.

Är det säkertställt att gädda 325 inte har en son i den åldern som dyker upp i chatten?

Men tror du själv att en tonårsson vill leka sexmäklare åt sin far? Förmedla kontakt med en högstadietjej som pappan kan få sexa med i utbyte mot cigg. Verkar det troligt?
Citera
2023-12-11, 09:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
Vad i helvitte är detta???

Vem kommer ens på tanken att låtsas vara 17 med en Snapbild där man ser ut som 40? Och med ett förnamn som för tankarna till en 60-åring?

Och så det fullständigt bisarra i att en tonårsson vill leka sexmäklare åt sin pappa?

"Pappa gillar sex mycket"
"Ge pappa tid så får du många paket cigaretter"

Och pappas chatgame:

"Var vill du ha min kuk

Snipa
Mun
Häck
?"

"Vill du att jag tar med vaselin"
"Kan nog behövas jag går till apoteket"
"Hade jag fått se din snipa förut innan duschen hade det gått lite svårt i mataffären"
"För att min stora kuk ska glida in lättare"
"Har filten, cigg och vaselin i bilen"

Sedan börjar en konvo med sonen.

"Pappa sa han ska åka till Kungsbacka om en timme"

Så då har alltså pappan berättat för sin sexmäklande tonårsson att han ska åka och träffa högstadietjejen sonen först hade kontakt med. Men så plötsligt messar sonen och säger att pappa har varit med om en bilolycka och är på väg till sjukan. Vet inte hur ni andra funkar, men om man får info om att en nära anhörig har varit med om en trafikolycka, tänker man då på att kontakta personens sexdate och berätta om olyckan? Nej, givetvis inte eftersom man inte känner till sina anhörigas sexdater. Man skulle ens inte känna till en vanlig första date antar jag. Men det är ju knappt ens så att man i det läget skulle kontakta vederbörandes bästa kompis som ev står och väntar nånstans. Prio ett är ju att ta reda på hur det är ställt med den anhöriga.

Och det här med att tjejen verkar sitta och boka in parallella träffar med sonen och pappan? När pappan inte kan ses så vill hon träffa sonen. Inget konstigt alls tycker gäddan.

Vad är det här för svängd jävla tomte (pun intended )? Nästan konstigare än #304 som fantiserade om att gruppvåldta tillsammans med chefen. Schizorunkfantasier de luxe. Jag låtsas vara både son och pappa! Som en har en väldigt förtrolig relation där vi verkligen kan snacka om allt. #325

#325 Som så många andra gäddor fattar denna gädda noll om hur mänskligheten fungerar.
Citera
2023-12-11, 09:39
Medlem
#325 ska ha cred för att han åtminstone låtsas dö i en bilolycka, inget ghostande eller små vita lögner här inte 😀
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in