Vad i helvitte är detta???
Vem kommer ens på tanken att låtsas vara 17 med en Snapbild där man ser ut som 40? Och med ett förnamn som för tankarna till en 60-åring?
Och så det fullständigt bisarra i att en tonårsson vill leka sexmäklare åt sin pappa?
"Pappa gillar sex mycket"
"Ge pappa tid så får du många paket cigaretter"
Och pappas chatgame:
"Var vill du ha min kuk
Snipa
Mun
Häck
?"
"Vill du att jag tar med vaselin"
"Kan nog behövas jag går till apoteket"
"Hade jag fått se din snipa förut innan duschen hade det gått lite svårt i mataffären"
"För att min stora kuk ska glida in lättare"
"Har filten, cigg och vaselin i bilen"
Sedan börjar en konvo med sonen.
"Pappa sa han ska åka till Kungsbacka om en timme"
Så då har alltså pappan berättat för sin sexmäklande tonårsson att han ska åka och träffa högstadietjejen sonen först hade kontakt med. Men så plötsligt messar sonen och säger att pappa har varit med om en bilolycka och är på väg till sjukan. Vet inte hur ni andra funkar, men om man får info om att en nära anhörig har varit med om en trafikolycka, tänker man då på att kontakta personens sexdate och berätta om olyckan? Nej, givetvis inte eftersom man inte känner till sina anhörigas sexdater. Man skulle ens inte känna till en vanlig första date antar jag. Men det är ju knappt ens så att man i det läget skulle kontakta vederbörandes bästa kompis som ev står och väntar nånstans. Prio ett är ju att ta reda på hur det är ställt med den anhöriga.
Och det här med att tjejen verkar sitta och boka in parallella träffar med sonen och pappan? När pappan inte kan ses så vill hon träffa sonen. Inget konstigt alls tycker gäddan.
Vad är det här för svängd jävla tomte (pun intended

)? Nästan konstigare än #304 som fantiserade om att gruppvåldta tillsammans med chefen. Schizorunkfantasier de luxe. Jag låtsas vara både son och pappa! Som en har en väldigt förtrolig relation där vi verkligen kan snacka om allt.