2023-12-10, 21:30
Avstängd
Storanglarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doan182
Travgäddan i Boden A.H

Han A.H lär inte bli utstött från travvärlden då denna travsport är full av 13 14 15 åriga tjejer som frekvent varit med äldre travtränare och kuskar.
Tror nog att han har samma kunder och umgänge som tidigare i Boden .

Flertalet tjejer I 20 års åldern(vilket är helt legalt)är tillsammans med kuskar och tränare som är 65-70 år,sjukt.

Citat:
Ursprungligen postat av vraalaak
Ja, tänkte kommentera på just detta när den Gäddan var färsk - har för mig att jag hört att detta är "legio" inom hästkretsar. Var ju en radiodokumentär om detta också härom året, kanske inte just trav men någon form av hästsport. Den aktuella ryttaren menade på att (de manliga) tävlingsutövarna hade rockstjärnestatus och att det i princip var kutym att dessa vänslades med de mycket unga stalltjejerna. Så är det någon sport som bör synas i tömm... förlåt, sömmarna så verkar det vara just häst- och travsporten.

Han har blivit avstängd i ett år.
https://www.travronden.se/travsport/tavlingsregler/bestraffning/avstangning-1/a/kusk-avstangd-ett-ar

Jag tänkte ett tag att han kanske skulle återvända hem till Finland och köra där ifall avstängningen bara gäller i Sverige men han verkar inte köra något där heller.
Citera
2023-12-10, 21:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Han verkade försöka dra försvaret att han pratat med en vuxen. Sen blev frågorna om varför han låtsas vara tonåring för jobbiga.

Men märklig reaktion ändå. Som om han var beredd på det. Han måste ha dumpen i åtanke medans han sexchattar.

Ja han verkade mycket dryg i sin reaktion.
Citera
2023-12-10, 21:35
Avstängd
Storanglarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AllHailBoognish
Spårlöst försvunnet nu, han måste ha tagit bort sitt konto? Det enda jag hittar är ett gammalt konto där han har sin Snapchat-QR som profilbild

Det är det som ÄR hans nuvarande konto. Där hans vän-antal på någon timme har sjunkit från 98 till 95.
Det var det kontot som han använde sig av när han skrev om tomte i FB-gruppen.
Citera
2023-12-10, 21:36
Medlem
AllHailBoognishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av timpani
Tomte-inlägget har han tagit bort nu, men kontot är hans riktiga och ligger uppe i skrivande stund.

Citat:
Ursprungligen postat av Storanglaren
Det är det som ÄR hans nuvarande konto. Där hans vän-antal på någon timme har sjunkit från 98 till 95.
Det var det kontot som han använde sig av när han skrev om tomte i FB-gruppen.
Tack! Tyckte det såg för oseriöst ut för att vara ”main”, men detta är ju uppenbarligen en udda fågel vi har att göra med.

Kanske inget jättesmart beslut att använda Snapchatkontot registrerat i ens eget namn när man vill sexchatta med barn. Helskägg på Bitmojin (men inte på de stulna bilderna) samt namnet Anders klingar kanske inte helt med det påstådda födelseåret 2006.
Senast redigerad av AllHailBoognish 2023-12-10 kl. 21:44.
Citera
2023-12-10, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Han verkade försöka dra försvaret att han pratat med en vuxen. Sen blev frågorna om varför han låtsas vara tonåring för jobbiga.

Men märklig reaktion ändå. Som om han var beredd på det. Han måste ha dumpen i åtanke medans han sexchattar.

Vilket lysande "försvar". Som att säga till trafikpolisen efter att de stoppat en för fortkörning -"Jag skulle bara kolla så ni var med" . Snabelgäddan försökte sig väl på något liknande i sin andra konfrontation, har jag för mig.
Citera
2023-12-10, 23:24
Medlem
Otto Flicks avatar
Citat:
Min pappa är ledig.
43 är han.

Det måste väl vara premiär för en sån här speciell typ av gädda.
Citera
2023-12-10, 23:29
Medlem
Senaste förekommer i Lexbases databas. Någon som har möjlighet att kolla upp vad det gäller?
Citera
2023-12-10, 23:30
Medlem
AllHailBoognishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Otto Flick
Det måste väl vara premiär för en sån här speciell typ av gädda.
Att han tror att en unge som delar sitt love interest med pappan är ett trovärdigt scenario säger väl det mesta.
Citera
2023-12-11, 00:34
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kar10and
Nej knappt ett år tidigare tack o lov.
Brevbäraren vet jag oxå vem de är....
Har två flickor, varav en som ät minderårig. Enl ryktena så har han varit på dem oxå.... sjukt
Va?! har han varit på dina flickor och du har bara hört det ryktesvägen? Har du inte talat med dem?
Citera
2023-12-11, 00:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lagopussy
Va?! har han varit på dina flickor och du har bara hört det ryktesvägen? Har du inte talat med dem?

Han menade väl att Gäddan har två flickor som ryktet säger att han varit på?!?!
Citera
2023-12-11, 00:42
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1891-019
Han menade väl att Gäddan har två flickor som ryktet säger att han varit på?!?!
Sorry, har svårt att genomskåda syftningsambivalenser. Hoppas det inte stämmer hur det än är.
Citera
2023-12-11, 00:59
Medlem
Leibachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AllHailBoognish
Tack! Tyckte det såg för oseriöst ut för att vara ”main”, men detta är ju uppenbarligen en udda fågel vi har att göra med.

Kanske inget jättesmart beslut att använda Snapchatkontot registrerat i ens eget namn när man vill sexchatta med barn. Helskägg på Bitmojin (men inte på de stulna bilderna) samt namnet Anders klingar kanske inte helt med det påstådda födelseåret 2006.

Hans Facebook är skum, nästan 100 riktiga personer som "Vänner" varav ett par med samma efternamn som honom. Sen är alla hans intressen antingen militärsidor eller scam-sidor med amerikaner som påstår sig vara "Federal Agents" som delar ut "grants" dvs pengar. Jag anar pedofilring, men kan bero på att jag sett The Long Shadow, The Reckoning, Red Riding, Sound of Freedom och några Jeffrey Epstein-dokumentärer på kort tid...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in