Liverpool tog precis som väntat en enkel vinst mot Crystal Palace. En hel del märkliga beslut som gick emot Liverpool och domaren var emot oss från start till slut, men vi tog 3 otroligt viktiga poäng och toppar tabellen. Straffen är ett skämt och de engelska domarna visar återigen att de hatar Liverpool och är emot oss. Vi var bättre laget från start till slut och egentligen borde vi vunnit med ännu större marginal.
Arsenal hade garanterat åkt på en stjärnsmäll mot Palace igår.
Det enda laget som kan stoppa oss från att ta hem bucklan denna säsong är City, jag fruktar inget annat lag. Arsenal kommer aldrig ens komma i närheten av vår nivå.
Liverpool har varit en toppklubb i England sen 1900-talets början och ingen annan engelsk klubb är ens i närheten av det LFC har. VARsenal lever på gamla meriter och har inte varit bra på 20 år, att de gör en bra säsong när alla andra är dåliga förändrar inte det.
Men sa inte de små trollen härinne att VARsenal skulle toppa tabellen efter helgens omgång? Haha. Liverpool kommer garanterat komma före VARsenal, den saken är klar. Känner mig näst intill säker att Liverpool kommer vinna titeln den här säsongen, tycker vi har the edge över City. Vilken tidig julklapp Villa kom med igår
Tänk om det är detta som avgör titelfighten till Liverpool?
Jag bara älskar att se avundsjukan emot Liverpool pga vår enorma succé - Klopp har vunnit allt och vi är solklara favoriter att vinna ligan och CL i år igen. Finns inga starkare lag än Liverpool, jag fruktar ingen motståndare. Hade det inte varit för covid är jag säker på att Liverpool blivit obesegrade och slagit poängrekord genom alla tider.
Helt säker på att Liverpool kommer vinna titeln. YNWA!
Arsenal hade garanterat åkt på en stjärnsmäll mot Palace igår.
Det enda laget som kan stoppa oss från att ta hem bucklan denna säsong är City, jag fruktar inget annat lag. Arsenal kommer aldrig ens komma i närheten av vår nivå.
Liverpool har varit en toppklubb i England sen 1900-talets början och ingen annan engelsk klubb är ens i närheten av det LFC har. VARsenal lever på gamla meriter och har inte varit bra på 20 år, att de gör en bra säsong när alla andra är dåliga förändrar inte det.
Men sa inte de små trollen härinne att VARsenal skulle toppa tabellen efter helgens omgång? Haha. Liverpool kommer garanterat komma före VARsenal, den saken är klar. Känner mig näst intill säker att Liverpool kommer vinna titeln den här säsongen, tycker vi har the edge över City. Vilken tidig julklapp Villa kom med igår
Tänk om det är detta som avgör titelfighten till Liverpool?Jag bara älskar att se avundsjukan emot Liverpool pga vår enorma succé - Klopp har vunnit allt och vi är solklara favoriter att vinna ligan och CL i år igen. Finns inga starkare lag än Liverpool, jag fruktar ingen motståndare. Hade det inte varit för covid är jag säker på att Liverpool blivit obesegrade och slagit poängrekord genom alla tider.
Helt säker på att Liverpool kommer vinna titeln. YNWA!