2023-12-09, 15:51
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Ytterligare ett styrkebesked av Liverpool! Luktar guld hela vägen..
Jag ser hellre bra fotboll, visst bra för moralen men tråkigt i längden att få slita mentalt.

Våga vägra fler lunchmöten
Citera
2023-12-09, 15:55
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Nej, det visste jag verkligen inte. När var det egentligen som Europacupen bytte namn till UCL? Var det förra året, eller?

Liverpool hade enbart tur i dag, Palace hade garanterat vunnit matchen om det inte vore för det röda kortet. Men Liverpool har, precis som vanligt, domaren som deras "12th man" ute på gräset. Liverpools usla prestation i dag bäddar dock gott inför våran match mot de.
Javisst! Arsenal var farligt ute mot CP med en man mer!
Citera
2023-12-09, 15:56
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
Jag ser hellre bra fotboll, visst bra för moralen men tråkigt i längden att få slita mentalt.

Våga vägra fler lunchmöten
Tre poäng är tre poäng och dom fortsätter rulla in för Englands just nu bästa lag
Citera
2023-12-09, 15:57
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Tre poäng är tre poäng och dom fortsätter rulla in för Englands just nu bästa lag
SERIELEDARE!
Citera
2023-12-09, 16:00
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Javisst! Arsenal var farligt ute mot CP med en man mer!
Nu såg visserligen inte jag hela matchen. Men jag tycker absolut inte att Liverpool imponerade under de första 60-70 minuterna, tvärtom så var Crystal Palace det klart bättre laget. Och med 11 vs 11 så hade Palace säkerligen rodd segern i land.
Citera
2023-12-09, 16:02
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
SERIELEDARE!
Se så, lilla gubben. Det kommer att bli kortvarigt.
Citera
2023-12-09, 16:02
Medlem
EnLitenFryss avatar
En match att glömma för Liverpool. Man är rätt ut sagt ganska dåliga idag mot ett formsvagt motstånd, och utan Ayews hjärnsläpp på andra gula hade man troligen kammat noll idag.

Nu har man flytet och får med sig full pott. Tycker Klopp har skäl att vara självkritisk, Liverpool måste vara bättre än så här och våga mer än så här mot ett sämre lag. Inte hoppas det löser sig genom ett rött.

Men ruskigt sköna 3p och det tar vi med oss. Plus att Alisson är magisk. Börjar få slut på superlativ för den mannen.
Citera
2023-12-09, 16:06
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Nu såg visserligen inte jag hela matchen. Men jag tycker absolut inte att Liverpool imponerade under de första 60-70 minuterna, tvärtom så var Crystal Palace det klart bättre laget. Och med 11 vs 11 så hade Palace säkerligen rodd segern i land.
Ändå imponerade att vinna utan att imponera. Finns det något som inte rör Arsenal som imponerar på dig?
Citera
2023-12-09, 16:11
Medlem
Free12s avatar
Citat:
SERIELEDARE!
Hoppas du på kryss mellan Villa och Arsenal nu ?
Citera
2023-12-09, 16:14
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Hoppas du på kryss mellan Villa och Arsenal nu ?
Kryss? Nä en ETTA… femetta.. 😋 gör mig är AV favoriter dels hemmaplan och prestationen mot City, de som ororar är om de orkar liknade prestation eller svävar iväg.

Ja det går att förlora på andra sätt.. sååå nu kan ingen använda mitt inlägg på negativt sätt haha
Citera
2023-12-09, 16:15
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Kryss? Nä en ETTA… femetta.. 😋 gör mig är AV favoriter dels hemmaplan och prestationen mot City, de som ororar är om de orkar liknade prestation eller svävar iväg.

Ja det går att förlora på andra sätt.. sååå nu kan ingen använda mitt inlägg på negativt sätt haha
Jo, men tänker att Villa kan bli ett rejält hot i guldstriden vid vinst. Arsenal är ändå bara en tidsfråga innan dom rasar ihop
Citera
2023-12-09, 16:18
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Jo, men tänker att Villa kan bli ett rejält hot i guldstriden vid vinst. Arsenal är ändå bara en tidsfråga innan dom rasar ihop
Tror inte AV har trupp för hela vägen, skador och slitningar väntar runt hörnet eller när EL drar igång slutspelet. Måste då toppa varje match och mentalt måste man härdas även om Emery har massor av rutin av just sånt.
Senast redigerad av Drickback 2023-12-09 kl. 16:22.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in