2023-12-09, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Torsus
Jag utesluter ingen. Blir folk besvärliga så kallar jag på polisen så att dom svalnar av sig. Men dom är välkomna en annan gång om dom har lugnat ner sig

Ok, så du bjuder in t.ex. gängkriminella, nazister, amfetaminmissbrukare, islamister som våldtar i Gaza, tjuvar och t.o.m. dömda pedofiler till din familjemiddag, tillsammans med dina barn, du utesluter ingen?

Varför har jag så svårt att tro på det?
Citera
2023-12-09, 12:45
Medlem
Torsuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ttsp
Ok, så du bjuder in t.ex. gängkriminella, nazister, amfetaminmissbrukare, islamister som våldtar i Gaza, tjuvar och t.o.m. dömda pedofiler till din familjemiddag, tillsammans med dina barn, du utesluter ingen?

Varför har jag så svårt att tro på det?
Du får tro vad du vill. Over and out
Citera
2023-12-09, 12:46
Medlem
Citat:
Jag utesluter ingen. Blir folk besvärliga så kallar jag på polisen

Så du använder dig av polisen för att kunna utesluta människor?

Eller välkomnar du och bjuder du på en gång in den besvärliga personen?
Citera
2023-12-09, 12:47
Medlem
Citat:
Du får tro vad du vill. Over and out

Ok, som jag trodde, du har inga argument.
Citera
2023-12-09, 12:52
Medlem
Citat:
Förlåt, nu blev det fel.

Jag tar det bit för bit:

Svar: neutral

Svar:nej. Så länge de uppför sig

Samma svar. Inget problem så länge de uppför sig

svar:nej

svar:ja

Ursäkta mig för att jag kliver in i er diskussion. Så du menar på fullaste allvar att du aldrig skulle avisa eller avsluta en vänskap pga tex dessa skäl:

Om din vän eller partner ständigt bryter ditt förtroende genom lögner, bedrägeri eller andra allvarliga överträdelser. Om personen har en konstant negativ påverkan på ditt liv, skapar ständiga konflikter. Om personen ifråga utövar fysiskt eller emotionellt övergrepp, eller uppvisar andra former av oacceptabelt beteende. Om ni tex har fundamentala olikheter i värderingar och livsmål som är svåra att kompromissa kring. Om personen inte visar respekt för dig, dina gränser eller dina känslor.
Citera
2023-12-09, 12:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnthonyMorrisIII
Ursäkta mig för att jag kliver in i er diskussion. Så du menar på fullaste allvar att du aldrig skulle avisa eller avsluta en vänskap pga tex dessa skäl:

Om din vän eller partner ständigt bryter ditt förtroende genom lögner, bedrägeri eller andra allvarliga överträdelser. Om personen har en konstant negativ påverkan på ditt liv, skapar ständiga konflikter. Om personen ifråga utövar fysiskt eller emotionellt övergrepp, eller uppvisar andra former av oacceptabelt beteende. Om ni tex har fundamentala olikheter i värderingar och livsmål som är svåra att kompromissa kring. Om personen inte visar respekt för dig, dina gränser eller dina känslor.

Tack för att du försvarar sanningen.
Citera
2023-12-09, 12:57
Medlem
Torsuss avatar
Citat:
Ok, som jag trodde, du har inga argument.
Jo, men nu har jag inte lust att ta det ett tredje varv
Citera
2023-12-09, 12:59
Medlem
Citat:
Jo, men nu har jag inte lust att ta det ett tredje varv

Du menar ett tredje varv att inte svara på frågan?
Citera
2023-12-09, 13:01
Medlem
Torsuss avatar
Citat:
Du menar ett tredje varv att inte svara på frågan?
Nej, ett tredje varv ATT svara på frågan där du inte lyssnar
Citera
2023-12-09, 13:02
Medlem
Torsuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnthonyMorrisIII

Jag kan bara svara dig samma sak

Sådana personer har jag alltid haft att göra med. Men jag lever ännu
Citera
2023-12-09, 13:05
Medlem
Citat:
Jag kan bara svara dig samma sak

Sådana personer har jag alltid haft att göra med. Men jag lever ännu

Nja, jag tror det handlar mer om att sätta gränser. Av det jag läser från dig så låter det på dig som att du kanske saknar gränser eller är gränslös gentemot andra.
Citera
2023-12-09, 13:05
Medlem
Citat:
Tack för att du försvarar sanningen.

Jo men bibelns synsätt väljer jag främst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in