2023-12-09, 10:45
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Kårad? Snälla, be mamma hjälpa dig med inläggen i fortsättningen.

Så City ville alltså ersätta Silva med Ödegaard sommaren 2020 men avstod från det eftersom...Foden betydligt senare etablerade sig i startelvan? Är det så ditt påstående ser ut?

Nej, jag tänker inte leta upp en källa som styrker ditt påstående, det är inte så det fungerar. Faktum kvarstår: Det finns noll belägg för att City någonsin har velat ha Ödegaard.
1. Yep. Kårad, det är så som vi säger det här i Värmland.

2. Vem har egentligen påstått att Man City försökte, eller önskade, att värva Ødegaard i 2020 eller i 19? Och igen, det finns säkert 100tals skriverier och så vidare där ute som säger att Man City var intresserade av Ødegaard (som ersättare för Silva) under 2020/21. Är ju bara helt fantastiskt att du inte klarar av att fatta vad jag syftar på, eller att du inte klarar av att hitta några "trovärdiga" källor ang Ødegaard/Man City från 20/21.. bor du på ett ålderdomshem, eller vad?
Senast redigerad av Generalandersson 2023-12-09 kl. 10:49.
Citera
2023-12-09, 10:54
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
1. Yep. Kårad, det är så som vi säger det här i Värmland.

2. Vem har egentligen påstått att Man City försökte, eller önskade, att värva Ødegaard i 2020 eller i 19? Och igen, det finns säkert 100tals skriverier och så vidare där ute som säger att Man City var intresserade av Ødegaard (som ersättare för Silva) under 2020/21. Är ju bara helt fantastiskt att du inte klarar av att fatta vad jag syftar på, eller att du inte klarar av att hitta några "trovärdiga" källor ang Ødegaard/Man City från 20/21.. bor du på ett ålderdomshem, eller vad?

Vi rundar av med 2 frågor:

1. När ville City ha Ödegaard?

2. Kan du länka till en trovärdig källa som uppger att City ville köpa Ödegaard?

Jag vet naturligtvis att du bara trollar, ditt lilla äckel. Men det är viktigt att exponera att du är ett troll för nya besökare i det här delforumet.
Citera
2023-12-09, 11:10
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jontepsg
Ja jo, jag har svårt att inte se det larviga i att beträda planen med en halv fot. 😅 Men regler är regler.
Som du vet ska gränsen dras någonstans och med att bara lämna sitt tekniska är varningsberättigat. Nu klev han över 2 gränser. Lite som när spelare firar för vilt och ”upp” på läktaren.

Men Arteta verkar inte vilja ta till sig det då han säger att han kommer fortsätta fira så (fritt tolkat).

Sugen på kvällens match? Hoppas du är i matchform efter välbehövlig vila
Citera
2023-12-09, 11:21
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Vi rundar av med 2 frågor:

1. När ville City ha Ödegaard?

2. Kan du länka till en trovärdig källa som uppger att City ville köpa Ödegaard?

Jag vet naturligtvis att du bara trollar, ditt lilla äckel. Men det är viktigt att exponera att du är ett troll för nya besökare i det här delforumet.
1. Rykterna svirrade som sagt under 20/21 säsongen, dvs att Man City var intresserade i att värva Ødegaard under sommaren 2021.

2. Nix. Jag delar av, principiella skäl, inte ut några länkar öht härinne längre. Det slutade jag med för ca 2 år sen, efter att alla tomtar kom med kommentarer som löd typ: "Kom med länka, annars så ljuger du!". Men som sagt, du hittar flera källor ang ämnet på div sökfunktioner som Google, samt på youtube.

Och kan du, vänligen, ta och ge mig en logisk förklaring till varför i hela friden jag skulle ta och ljuga om en grej som detta för? Jösses.....
Citera
2023-12-09, 11:45
Medlem
Drickbacks avatar
Om City var intresserade av Ødegaard och Ødegaard ville gå till City men City avstod affären innebär ju att Arsenal var högst ett andrahandsval och att Arsenal lånade/köpte någon som inte såg Arsenal som ett förstaval…

Nu kommer jag kanske i framtiden mena något annat egentligen… om ni inte förstår är det er det är fel på och inte jag som är otydlig 🙃
Senast redigerad av Drickback 2023-12-09 kl. 11:52.
Citera
2023-12-09, 11:49
Medlem
Citat:
Jag har redan förklarat för dig ett X-antal ggr när Man City var intresserade i Ødegaard. Men attt det inte går in i ditt toplock är inte mitt problem.

Jag är en rak o ärlig man, som aldrig ljuger om ngt öht. Och det är knappast jag som smutsar ner trådar härinne

Haha. Dagens garv. Du har blivit exponerad flertalet gånger när du ljuger. Din trovärdighet är lika med noll. Ingen, absolut ingen tar dig på allvar.

Du har nog flertalet diagnoser, kvinntjusarn. Lite självinsikt hade inte skadat, du kan inte erkänna när du har fel. Jävligt oskön egenskap.

Hur var det nu. Ångrar du dig att ni inte fick Maddison istället för Ödegaard så här i efterhand? Eller hade du helt enkelt fel i ditt tidigare inlägg?
Citera
2023-12-09, 11:57
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
Om City var intresserade av Ødegaard och Ødegaard ville gå till City men City avstod affären innebär ju att Arsenal var högst ett andrahandsval och att Arsenal lånade/köpte någon som inte såg Arsenal som ett förstaval…
Mkt möjligt. Men vad jag vet, så var AFC inte ens intresserade i Ødegaard på den tiden.
Citat:
Ursprungligen postat av Crucial
Haha. Dagens garv. Du har blivit exponerad flertalet gånger när du ljuger. Din trovärdighet är lika med noll. Ingen, absolut ingen tar dig på allvar.

Du har nog flertalet diagnoser, kvinntjusarn. Lite självinsikt hade inte skadat, du kan inte erkänna när du har fel. Jävligt oskön egenskap.

Hur var det nu. Ångrar du dig att ni inte fick Maddison istället för Ödegaard så här i efterhand? Eller hade du helt enkelt fel i ditt tidigare inlägg?
Jaha..? På vilket sätt ska jag liksom ha blivit exponerad härinne, och kan du ta och visa till ett enda tillfälle där jag ska ha ljugit? Jag är alltid den första till att stå för egna fel och eventuella misstag.

Om du orkar att läsa inlägget som jag skrev i morse ang Ødegaard, Maddison, Buendia & Arsenal så hittar du nyckeln som du är på utkik efter.
Citera
2023-12-09, 12:06
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
Som du vet ska gränsen dras någonstans och med att bara lämna sitt tekniska är varningsberättigat. Nu klev han över 2 gränser. Lite som när spelare firar för vilt och ”upp” på läktaren.

Men Arteta verkar inte vilja ta till sig det då han säger att han kommer fortsätta fira så (fritt tolkat).

Sugen på kvällens match? Hoppas du är i matchform efter välbehövlig vila

Ja just det ja, det var därför assisterande sprang ifatt honom och tog tag i honom. Jag trodde det enbart var att foten var 15cm ur på planen som gav det gula. ☺️

Nä det gör mig glad att höra. Som Thomas Frank sa "there are some players and coaches who doesn't celebrate when scoring goals, what is that!?". Gillar den killen.

Jag är jävligt nervös kan jag ju säga. Arteta hade verkligen behövts vid sidlinjen idag. Misstänker att FA väntar med hans ev. kommande straff tills dom möter City
Citera
2023-12-09, 12:08
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
1. Rykterna svirrade som sagt under 20/21 säsongen, dvs att Man City var intresserade i att värva Ødegaard under sommaren 2021.

2. Nix. Jag delar av, principiella skäl, inte ut några länkar öht härinne längre. Det slutade jag med för ca 2 år sen, efter att alla tomtar kom med kommentarer som löd typ: "Kom med länka, annars så ljuger du!". Men som sagt, du hittar flera källor ang ämnet på div sökfunktioner som Google, samt på youtube.

Och kan du, vänligen, ta och ge mig en logisk förklaring till varför i hela friden jag skulle ta och ljuga om en grej som detta för? Jösses.....

Längre? Du har aldrig slutat länka eftersom du aldrig börjat länka. Har kollat och hittar inte en enda länk postad av dig i fotbollsforumet.
Nu är jag inte så himla bra på att söka på Flashback men det här är vad jag fick fram:

https://www.flashback.org/sok/?query=http&userid=1223643&search_post=1&sp=1&foru mchoice%5B%5D=146&date_from=2000-01-01&date_to=2023-12-09&so=weight

https://www.flashback.org/sok/?query=www&userid=1223643&search_post=1&sp=1&date_ from=2000-01-01&date_to=2023-12-09&so=weight

Börjar misstänka att du öht inte vet hur man gör för att länka för nu börjar det se dumt ut på allvar.
Citera
2023-12-09, 12:11
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Längre? Du har aldrig slutat länka eftersom du aldrig börjat länka. Har kollat och hittar inte en enda länk postad av dig i fotbollsforumet.
Nu är jag inte så himla bra på att söka på Flashback men det här är vad jag fick fram:

https://www.flashback.org/sok/?query=http&userid=1223643&search_post=1&sp=1&foru mchoice%5B%5D=146&date_from=2000-01-01&date_to=2023-12-09&so=weight

https://www.flashback.org/sok/?query=www&userid=1223643&search_post=1&sp=1&date_ from=2000-01-01&date_to=2023-12-09&so=weight

Börjar misstänka att du öht inte vet hur man gör för att länka för nu börjar det se dumt ut på allvar.
OK. Så himla intressant att du tycker o tänker det då.
Citera
2023-12-09, 12:13
Medlem
Citat:
Mkt möjligt. Men vad jag vet, så var AFC inte ens intresserade i Ødegaard på den tiden.

Jaha..? På vilket sätt ska jag liksom ha blivit exponerad härinne, och kan du ta och visa till ett enda tillfälle där jag ska ha ljugit? Jag är alltid den första till att stå för egna fel och eventuella misstag.

Om du orkar att läsa inlägget som jag skrev i morse ang Ødegaard, Maddison, Buendia & Arsenal så hittar du nyckeln som du är på utkik efter.

Jag har läst det. Det förklarar ingenting. Det går liksom inte att komma med efterkonstruktioner långt senare. Det funkar inte så.

Förra säsongen så var du bombsäker på att Arsenal skulle vinna. Vad hände? Du kommer komma med en massa svammel till ursäkter när Arsenal bottlar PL och CL denna säsong också.

Du är den sista att stå för dina fel och misstag, grabben.
Citera
2023-12-09, 12:22
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crucial
Jag har läst det. Det förklarar ingenting. Det går liksom inte att komma med efterkonstruktioner långt senare. Det funkar inte så.

Förra säsongen så var du bombsäker på att Arsenal skulle vinna. Vad hände? Du kommer komma med en massa svammel till ursäkter när Arsenal bottlar PL och CL denna säsong också.

Du är den sista att stå för dina fel och misstag, grabben.
Grejen är att längre bak i den tråden från 21/22, så diskuterade vi vilken MF Arsenal borde ha värvat, och då så måste man ta hela debatten i kontext, eftersom att det är just det som var hela poänget.

Yep. Jag, liksom 99,9% av alla som kan en sak eller två om fotboll, var helt säker på att AFC skulle vinna ligatiteln förra säsongen.. och det hade vi såklart även gjort om det inte vore för skadeproblemen som vi fick mot slutet av säsongen. Men den här säsongen så har vi en starkare trupp, och kommer säkerligen inte att begå samma misstaget igen. Dessutom så är vi även en av de hetaste favoriterna till att ta hem Europacupen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in