Citat:
Ursprungligen postat av
DrL0c
Hur överlever du ute i samhället egentligen? Dörrhandtag eller knappar på betal-display måste ju vara rena kärnreaktorn att interagera med för dig. Otrolig grej att tänka på.
Finner det själv olustigt att det ibland är någon jävla unge som petat på en fralla eller stoppat handen i en godislåda, men att tänka på att någon tagit i dom plastade godisarna och sedan kommer någon annan med skopa och nuddar dom och sedan ner med samma skopa i andra godislådor? Herregud kompis va fan
Nej nej du missförstår. Tycker det ser lite lustigt ut när människan står och använder spaden för att plocka det förpackade godiset med skeden när det är mycket enklare att ta det med handen.
Och menar vidare att det är samma människa som först tar de förpackade med skeden för att sedan går ner för att plocka det lösa godiset med samma sked. Själv tar jag alltid det förpackade godiset med handen.
Ja jag får bacillskräck när jag ser folk petar sig näsan eller nyser i handen för att i nästa sekund tar i ett dörrhandtag som jag sedan ska ta i.