2023-12-08, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Re4listeN
Fan ville att han skulle välja stockholmskan!

Jag håller helt med! Därför hoppas jag att det var av andra orsaker hon demade mat just där
2023-12-08, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emelietant
Omg
Så dåligt att hon visar sig så! Då väljer han ju mariette. Den andra som var så säker.

Säkert är det så, men jag hoppas på den andra ändä xD
2023-12-08, 17:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Hadegotthaj
Hm... träffade Mariette i en matbutik i en stad nära Strutsbondens stad idag. Hon stod i en liten monter och bjöd på något. Behöver ju inte ha något med relationen till Micke att göra men ändå intressant att hon var så långt ifrån den adress hon är skriven på för att dema något och ändå så pass nära Micke 🙃

Tyckte att jag såg att det fanns en väldigt fin harmoni mellan de två. Hoppas han blir lycklig med den han valde!
2023-12-08, 18:16
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tezz-l
Därför Ida lät så sur då och inte ens kunde säga nåt bra om honom .

Edit
https://www.hant.se/noje/ida-hoppar-av-bonde-soker-fru-samtalet-som-andrade-allt/10080240
Jorå, hon säger ju emot sig själv, hon sa att hennes känslor stannar på vänskapsstadiet! då vill man visst ha någon i sitt liv

– Vi började prata politik och man började se vad som händer utanför kameror och så där och då kände jag att det där är inte någon jag vill dela mitt liv eller ha i mitt liv så

Citat:
Ursprungligen postat av tittsmcgee
Skulle någon bli upprörd över att en dejt röstar på C eller MP? Såklart att Jens gillar SD! Lägger man till hans djupa dalmål i en politisk konversersation så förstår man ju att Ida har ryggat lite. OCH att hon inte är någon dum tjej. Han såg såklart att Jens fick tältbyxa när lilla Alexandra kom in i rummet. Ida gjorde såklart helt rätt som lämnade.
Så ens dialekt avgör kvinnas toleransgrad? det var nått nytt framför man SD budskap på go göteborska så vinner man!
Vad menar du med dum tjej? ointelligent eller dum som i elak?

Att han tyckte att det var "skumt" när hon ville åka hem betyder översatt, bedrövligt att det ska räcka att vara SD'are för att bli bortvald av en sosse
Citat:
Ursprungligen postat av intedinkille
När jag såg Mimmi spela padel undrade jag om jag hade råkat slå över till ”en annan del av Köping”
Jag har försvarat hennes utseende i tråden ifrån att hon skulle vara like Kirsten Dunst men så fort hon fick på sig den där overallen så sjönk attraktionsfaktorn då jag såg ett barns kropp och när dom zomade in på nunan såg jag istället ett praktsvin så ja hon var lik Kirsten Dunst
https://imgbox.com/WFioFHID
https://imgbox.com/I5w6BlGl
https://imgbox.com/0A9hN29D
Senast redigerad av Crapmagic 2023-12-08 kl. 19:08.
2023-12-08, 18:46
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av #LOUDmouth#
Haha, jävligt bra beskrivning.

Men jag tycker faktiskt att Jimmy har växt sedan i början. Han verkar vara en rätt skön typ ändå

/#LOUDmouth#
Ja det har du helt rätt i. Helskön med smort munläder.
Citat:
Ursprungligen postat av Rojkpojk
Var det bara jag som såg hockeyfrilla-Sebastian från förra året på bänken?
Sa exakt samma sak till frugan. Visst fan var det Gunther som satt där och lapade på en glass?
2023-12-08, 21:49
Avslutad
Mickes brevskrivare Jenny känns som en sådan där kvinna som går på yogaklasser och tvunget måste stanna kvar efter passet för att berätta för instruktören hur mycket det ”berörde henne”. Och så gråter hon en skvätt efter det i omklädningsrummet. Hon gråter för precis allting. Nej, jag tror inte det riktigt är Mickes stil ändå. Han väljer prickskytten.
2023-12-08, 22:36
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goosehunter
Det tråkiga med Alexandra är ju att hon är kalas söt och skulle kunna få så många killar på fall men har råkat ut för en kille som tryckt ner henne i tidigare förhållande och därför tappat tron på sig själv.
Hur kan du veta det?
2023-12-08, 23:26
Medlem
intedinkilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Hur kan du veta det?

Hon har ju sagt saker i programmet som indikerar på det
2023-12-08, 23:31
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intedinkille
Hon har ju sagt saker i programmet som indikerar på det
Vilket tjej hävdar inte det, det är en del av att vara tjej verkar det som
2023-12-09, 08:11
Medlem
” Hon skickade en meddelandeförfrågan på messenger när vi kom hem efter slottet och efter det hade vi kontakt och pratade i telefon ett par gånger.

Hon lindade mig runt sitt lillfinger kan man säga. Vi skrev med varandra under tiden på gården och hon gav mig mycket bekräftelse när kamerorna inte var på. Hon kom till mig och berättade att hon inte kände sig välkommen på gården redan första morgonen, att produktionen hämmade våran kemi till varandra. Så jag lugnande henne och sa att jag gillar henne och att hon kan vara lugn.”

https://www.hant.se/noje/bonde-jens-och-alexandra-bryter-mot-tv4s-regler/10082710
2023-12-09, 08:12
Medlem
Helt klart är Alexandra sötast och behaglig.
Jens förökte spela intresserad av dom fulare tjerna som skulle passat honom bättre.
Dom som han hade mer gemensamt med.
Nu kan han gå miste om allt.
Den som gapar efter mycket mister ofta.
2023-12-09, 10:01
Medlem
enlightenmentbeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ap-ungen
Mariette är queeeeen! Som någon skrev - cool och tillbakadragen på ett bra sätt. Inget flumm och överdrivna känslor. Micke såg väldigt avslappnad och intim ut på dejten.
Jenny är rätt nice men alldeles för emotionell och lite sådär yoga-flummig. Spirituell. Tror ej Micke pallar det och att han nu känner det.

Jens är en klassisk looser. Genomsnäll förstås men detta med flera tjejer är alldeles för avancerat för en sån grabb. Tyvärr.

Mimmie tror jag inte kommer hitta sin knullpartner i årets BSF. Erik är största tönten ever. Tråkmåns!
Jimmy är ingen charmör heller direkt - dock hästlängder skönare än psycho-Erik.
Nej, tyvärr Mimmie!

Jag hoppas också han väljer Mariette, men något säger mig efter hånglet med Jenny så försvann tankeverksamheten.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in