2023-12-08, 16:53
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Noclue90
Skumt, jag gjorde en anmälan när jag skrev mitt första inlägg igår och då kunde man skriva en anledning till anmälan. Så det var därför jag lyfte att man ska vara saklig om problemet bara. Men om man inte behöver skriva så är det ju inget man behöver tänka på.

Men jag anmälde iofs hela kanalen och valde ett antal videor som jag markerade, vet inte om det var det du gjorde också?

Jag klickade i flera videor och skrev nätmobbing bl.a men skrev också att typ 90% av hans kanal bygger på att mobba och förminska människor. Det är bara att fortsätta anmäla
Antingen lägger han om kurs eller så försvinner han
Citera
2023-12-08, 16:55
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noclue90
Skumt, jag gjorde en anmälan när jag skrev mitt första inlägg igår och då kunde man skriva en anledning till anmälan. Så det var därför jag lyfte att man ska vara saklig om problemet bara. Men om man inte behöver skriva så är det ju inget man behöver tänka på.

Men jag anmälde iofs hela kanalen och valde ett antal videor som jag markerade, vet inte om det var det du gjorde också?
Hmm okej nej jag går in på en video, sen måste man vänta tills reklamen är över sen trycker jag på kugghjulet i högra hörnet.

Men huvudsaken är att det blir anmält inte hur man gör Ditt sätt lät mer effektivt om man ska massanmäla.
Citera
2023-12-08, 17:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Hmm okej nej jag går in på en video, sen måste man vänta tills reklamen är över sen trycker jag på kugghjulet i högra hörnet.

Men huvudsaken är att det blir anmält inte hur man gör Ditt sätt lät mer effektivt om man ska massanmäla.

Starta videon och pausa så su slipper lyssna på skiten. Klicka på dem tre prickarna och rapportera. Klicka i trakasserier eller mobbing och sen på den blå texten - rapportera kanal- där klickar du igen på trakasserier och cybermobbing och nästa. Då kommer du till alla videos och kan välja vilka du vill anmäla och när du valt och trycker på nästa kan du beskriva med egna ord vad du tycker bryter mot reglerna för ett gott uppförande
Citera
2023-12-08, 19:31
Avslutad
Anjo håller på att göra en video om alla på flashback som skall försöka stoppa honom
Citera
2023-12-08, 19:38
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Anjo håller på att göra en video om alla på flashback som skall försöka stoppa honom
Vart har han sagt det?

Undrar om han kommer sitta med solglasögonen när han mästrar oss.
Citera
2023-12-08, 19:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Vart har han sagt det?

Undrar om han kommer sitta med solglasögonen när han mästrar oss.

Anjo har inte sagt något, info från annat håll
Citera
2023-12-08, 19:43
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Anjo har inte sagt något, info från annat håll
Haha, massanmälningarna har redan gjort sitt

Han sitter säkert och skriker illröd i ansiktet i den där fåtöljen nu och det är inte för att han är arg på oss, det är för att han inte kan ta sig upp och göra nästa video. Lisen hjälp honom, hans bredarsle sitter fast i möblemanget!!
Citera
2023-12-08, 23:14
Medlem
Citat:
Anjo har alltså begått ett brott. Det är okej att lägga ut bilder på andra i sociala medier utan deras medgivande - men INTE på barn. Då skall man ha föräldrars medgivande
Allvetande Anjo skall kanske kolla av vad man får eller inte får göra när han kränker människor

https://lawline.se/answers/att-publicera-bilder-pa-barn-pa-sociala-medier

Där har du fan en poäng! Ett barn under 18 år ska inte behöva medverka. Cluee är barnets förmyndare och säger åt Anjo att ta ner videon och Anjo chipsballe vägrar Det är ett brott!
Anmäl för fulla muggar!
Citera
2023-12-09, 02:55
Medlem
Gretathugbergs avatar
Hoppas alla som har lite vett går in och anmäler den uppblåsta, självgoda herr banjo.
Citera
2023-12-09, 14:29
Avslutad
Det blir kanske ingen backflash-video. Han gillar inte att bli styrd på vad han skall göra eller inte göra. Ligger vi ett steg före honom blir det väl inga videos alls Ha ha ha
Fast det blir nog svårt för vem fan tänker som han? Eller skulle erkänna det
Citera
2023-12-09, 23:44
Avslutad
https://youtu.be/Fk1kPgnzuZ4?si=Le0czMjBixj8G_WH
Så tillgjord och falskt skratt, mysanjo tittar fram...tar upp att Chrippa reagerat på reklam.rebellen och att reklamrebellen fått hot efter det...han uppmanar människor att inte hota.

Anjo, du är slut som artist...
Citera
2023-12-09, 23:57
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
https://youtu.be/Fk1kPgnzuZ4?si=Le0czMjBixj8G_WH
Så tillgjord och falskt skratt, mysanjo tittar fram...tar upp att Chrippa reagerat på reklam.rebellen och att reklamrebellen fått hot efter det...han uppmanar människor att inte hota.

Anjo, du är slut som artist...
Vad ska han göra när yt stänger av honom pga mobbing?

Deras ekonomi vilar på lika skör grund som familjen Rasks. Backup utbildning och buffert vad är det? Jag är dokumentärfilmare

Finns det någon a-kassa för youtubers eller blir det alfakassa?

Tror många av dessa sk influencers kommer gå under nästa år. Räcker med att kolla deras bolag för vad som komma skall...

Lisen är väl som Rask långtidsarbetslös också?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in