Citat:
Ursprungligen postat av
Noclue90
Håller med men det gäller ju så att alla som anmäler även är sakliga om man skriver varför man anmäler och att det inte blir 1000st "han är sämst" typ för då känns det som att det dessvärre inte skulle leda till något utan att om man gör en anmälan lyfter de riktiga problemen konkret för då hoppas och tror jag inte att youtube kan blunda för det ju.
Jag har anmält flera videos och man kan inte lämna en kommentar vad jag vet däremot bockar man i en ruta vad anmälan handlar om.
Jag tror att om tillräckligt många anmäler sen går en utredare in på chipstuttens kanal och ser att han gjort 20 tal uthängningsvideos om en person som bor på lss, då blir det svårt att inte agera.
Jag menar, tror knappast jag är den enda som tycker det är sjukt. Får jag också killgissa lite så tror jag att dessa "kreatörer" vars enda content är att hänga ut och förtala människor är dom som står allra längst ner i yt hierarkin.
Vill man trycka på något så är den där videon med Cluees barn som börjar gråta extra vidrig, barn är heliga, kolla bara vad som hände med Pontus R