2023-12-07, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Undrande1967
Han har "vem.kan.veta " på tiktok

Nej det är inte Leak, han som har kontot (vem.kan.veta) är Stitch/Peter
2023-12-07, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dontyouworry
Nej det är inte Leak, han som har kontot (vem.kan.veta) är Stitch/Peter

Dumheter
2023-12-08, 09:30
Medlem
Citat:
Nej, liven började 11.00 den dagen, domen skulle komma 11.00, Leak sa i mailen skulle skickas till honom.
När domen kom så jublade han och sa faktiskt att han skulle lägga ut den här på flaschback.

Så jävla korkat, han måste vara en narcissist eftersom han trodde han var smartare än flashbacksnokarna, han borde förstått att de skulle börja gräva upp all information de kunde hitta.
Alla sökningar han gjort hittade folk.
Hade han haft något i huvudet borde han skaffat ett nytt konto som han bara skulle ha här i Bumbitråden.

Kan bara hålla med!
Han trodde dessutom han var skyddad mot omvärlden, men icke sa nicke...sen är det ju extra spännande att man fick se vad han har i bagaget!😁

Men de som klappar sig på bröstet för mycket är oftast de värsta hycklarna!
2023-12-08, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av benzo12345
Kan bara hålla med!
Han trodde dessutom han var skyddad mot omvärlden, men icke sa nicke...sen är det ju extra spännande att man fick se vad han har i bagaget!😁

Men de som klappar sig på bröstet för mycket är oftast de värsta hycklarna!

Det var många som tänkte och tyckte precis samma sak.
Sen började folk, både här och tiktok, kanske tiktokare som är flashbackare, snoka reda på vad han sysslat med tidigare.

Har man smutsig byk, då aktar man sig för att hänga ut andra på flashback och vi är flera som först förra helgen läst alla hans tidigare inlägg.
2023-12-09, 19:10
Medlem
Hur kom leaks/Andreas identitet och allt han gjort/gör fram?
2023-12-09, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kaffeochchoklad
Hur kom leaks/Andreas identitet och allt han gjort/gör fram?

Jag vet att flashbackare började misstänka honom och började rota.
Han ljög om obetydliga saker.
Han trodde han kunde allt, han påstod hur vissa saker var (lagar som gällde)men hade fel och han klarade inte av att någon rättade honom och blockade de som kunde mer än honom..
Några sidor bakåt, så är han dryg och nedlåtande, det gällde något med Bumbi, tror hon skrivit något brev eller mail.

Då hånar fånen Bumbi och skriver bland annat att Bumbi skriver som en kratta.
Det var så många saker han gjorde på tiktok, Sa någon till honom att han hade fel, så blockade han personen.
Token skickade dick-pickbilder till unga tjejer.

Nu vet jag inte hur det ligger till, men personligen tror jag att några flashbackare, kände leaklukten och började kolla honom.
Folk som kände honom och arbetskamrater kände igen hans röst och plötsligt visste folk vilken röv Leak är.

Jag gillar verkligen flashback när de släpper bomber som det här, nu fick han betalt för skit han gjort
2023-12-11, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lostieina20
den där leak är ingen man kan lita på, han vill vara känd på någon annans rygg och skiter i om han sårar någon. Är du en följare till honom? Blocka honom!

Försökte jag få fram till andra på tt redan i våras...men ingen lyssnade🤐 han va ju en hjälte!
2023-12-11, 22:07
Medlem
Citat:
Det var många som tänkte och tyckte precis samma sak.
Sen började folk, både här och tiktok, kanske tiktokare som är flashbackare, snoka reda på vad han sysslat med tidigare.

Har man smutsig byk, då aktar man sig för att hänga ut andra på flashback och vi är flera som först förra helgen läst alla hans tidigare inlägg.

Jag såg igenom honom i våras på tt...men blev idiotförklarad!
2023-12-11, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av benzo12345
Jag såg igenom honom i våras på tt...men blev idiotförklarad!

Av honom eller några andra som satt i boxen.
Det var många som tänkte han var väldigt omogen och sa mycket konstiga saker och att han var helt ute och cyklade många gånger.

Han verkade ofarlig och att han ville folk skulle beundra honom.

Han har många likheter med Bumbi, ingen av dem har någon självinsikt.
2023-12-12, 22:14
Medlem
Lever vår käre Andreas?
2023-12-12, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Addish-Vemvet
Lever vår käre Andreas?

Ont krut förgås inte så lätt.
Och vem är din Andreas? Menar du han som jagade tips om barn? Han hamnadw i någon drogösykos och trodde han var gud fader själv.

Det finns ingen som bry dig om den råttan.
Folk tror att han har startat ett nytt konto här.
Kan personen stava och sätta dit en punkt och stor bokstav iibland, då vet att det inte är Leak i alla fall.

Han skrev och stavade mycket värre än Bumbi och det är en bedrift i och för sig.

Jag vet att Leak läser detta och om han har en enda fungerande hjärncell, så vet han att han är avslöjad 🤣🤣🤣
2023-12-14, 21:12
Medlem
Hej Andreas!

Jag är åter efter avstängningen. Hoppas du tycker det är kul?

Jag var en av dem som hörde hur du var glad och stolt över att fått ett beslut angående Bumbi via mail. Du berättade att du skulle lägga ut det här på forumet. Du berättade även när det var gjort. I och med det, avslöjade du ditt användarnamn här för allmänheten. Och att du hade ett konto på forumet.

Jag har innan det förstått vem du är. Det var inte svårt att förstå vem du var. Du var inte direkt diskret med din röst

Vet att du i dagsläget är paranoid. Du blockar folk på ditt privata tt-konto. Ännu har du inte blockat mig Vet att du frekvent läser här, och det är ett nöje! Du litar på folk som ständigt läcker information om dig!

Du (Andreas) hade nog haft det lättare idag om du varit ärlig på tt. Dina lögner har skapat hat/avsky mot dig. Trodde du på allvar att du kunde lura folk? Jag har haft koll på dig under en tid. Har förstått att jag långt ifrån varit ensam om detta.

Du vet även att hot inte fungerar. Historien tyder på att du är en feg människa.

Vet du, Andreas, varför användarnamnet "desammlas" nyligen slutat skriva i Bumbi-tråden? Tycker det är märkligt! Hen slutade skriva i samma veva som denne blev anklagad för att vara någon!

Ja,ja! Nog för ikväll! Vi ses Andreas! Jag är närmare än vad du tror
Senast redigerad av Andreas-Leak6 2023-12-14 kl. 21:21.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in