2023-12-07, 15:51
Medlem
Nariiouhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saga23
Med bakgrund i militären brukar PTSd vara en följd, samt utlandstjänst. Skyddsväst är inte särkilt märkligt då, har flera inom militära som tycker egentligen att i det samhället vi har i Sverige med skk ut ugnar osv så är skyddsväst en säkerhetsåtgärd men det går emot vapenlagen om man har en riktig skyddsväst med plattor så du får inte ha det iaf men det är ju vardag för nån inom det militära som varit i utlandstjänst.

Militär, utlandstjänst? Em?
2023-12-07, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nariiouh

Det är ju vad personen sa i live behöver inte stämma men han hade ju varit i Afghanistan och Dubai pga militär bakgrund så jg tolkade det så
2023-12-07, 16:02
Medlem
Citat:

Förövrigt den där Rebecca verkar inte förstå hur polisen arbetar med anmälningar och att det hon anser som ett brott inte behöver vara det.
2023-12-07, 16:18
Medlem
Nariiouhs avatar
Citat:
Det är ju vad personen sa i live behöver inte stämma men han hade ju varit i Afghanistan och Dubai pga militär bakgrund så jg tolkade det så

Okej. Jag har bara hört att han är utvisad från Sverige och Norge men ej verkställt pga problem i hemlandet Afghanistan.
2023-12-07, 16:19
Medlem
Nariiouhs avatar
Citat:
Förövrigt den där Rebecca verkar inte förstå hur polisen arbetar med anmälningar och att det hon anser som ett brott inte behöver vara det.

Det gör inte F heller. Allt som inte passar dom är brott. 🤷🏻‍♂️😂
2023-12-07, 16:19
Medlem
Citat:
Okej. Jag har bara hört att han är utvisad från Sverige och Norge men ej verkställt pga problem i hemlandet Afghanistan.

Aha okej, ja jag kan ha fel men han sa iaf att han varit i båda länderna och att han ger militär bakgrund men om han nu är utvisad ifrån Norge, hur kan han då vara folkbokförd i Sverige?
2023-12-07, 16:20
Medlem
Citat:
Aha okej, ja jag kan ha fel men han sa iaf att han varit i båda länderna och att han ger militär bakgrund men om han nu är utvisad ifrån Norge, hur kan han då vara folkbokförd i Sverige?

Sverige jag skrev fel
2023-12-07, 16:22
Medlem
Citat:
Det gör inte F heller. Allt som inte passar dom är brott. 🤷🏻‍♂️😂

Sant, tragiskt när människor blir så upptagna av sina problem men inte kan ha någon form av insikt i problemet som ligger hos sig själv. Som drabbad måste man rannsaka sig själv och se att man som alla andra har brister, ingen är utan brister inte ens Soc men hr du fått barnen omhändertagna då måste man rannsaka sig själv och tänka på barnens bästa inte sina rättigheter
2023-12-07, 16:34
Medlem
Citat:

Citat:

Ni pratar om två olika personer. Saga du pratar om Rs man som har tjänstgjort inom militären i de länderna du nämner. Nariiouh pratar om missbrukaren som F pratade om på sin live tidigare idag.
2023-12-07, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thisoldtrain2
Ni pratar om två olika personer. Saga du pratar om Rs man som har tjänstgjort inom militären i de länderna du nämner. Nariiouh pratar om missbrukaren som F pratade om på sin live tidigare idag.

Jaha det förklarar saken haha. Ber om ursäkt
2023-12-07, 17:01
Medlem
Nariiouhs avatar
Citat:

Nej det är enligt honom själv för några lives sen. Han sa att polisen inte kan göra något åt hans brott. Att dom tar in honom men släpper sen ut honom för att han ska utvisas, men att det inte kan verkställas pga problem i Afghanistan. Men ja, vet inte hur mycket sanning han talar. Fattar inte Fs intresse i honom dock.
2023-12-07, 17:02
Medlem
Nariiouhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thisoldtrain2

Aha dåså.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in