Citat:
Ursprungligen postat av
JohnClark
Det hade bekymrat mig om det var sant men förutom uppenbar krigspropaganda finns det inget som tyder att mord av civila är Ryssland främsta prioritet. Inte Ukrainas heller för den delen så sluta tramsa!
Det finns inget som tyder på att Väst/Nato/USA/EU/Sverige eller något annat land, har för avsikt att genom Väst/Nato/USA/EU/Sverige eller något annat land, anfalla utnyttja Ukraina eller på annat sätt begå mord på civila i Ryssland, heller. Så sluta med ditt tramsande och eviga tjafs!
Det finns heller inget stöd för att Ukraina ser det som inhumant att de får stöd. Det är din omvända Putinpropaganda, som lyser igenom. Så sluta tramsa!
Det finns inget som säger att i den övriga världen, bryr sig om konflikten. Än mindre öppet stödjer den, på den ryska sida.
Tror du det pågår en opinionsbildning i Afrika, i bushen? Eller bland eskimåerna?
För vet du vad. Tråkigt för de eller lyckligt, beroende på hur man ser det. De har inte en susning om vad som pågår i Ukraina. Finns inget internet i Sahara eller något diskussionsforum för den del heller. Ett korkat och infantilt argument av dig att peka på världsopinionen.
FN finns. Använd dig av det.
Alla som inte säger emot mig, där ute i stora vida världen, håller med mig...Du är en kul kille.