2023-12-07, 11:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trucker78
Så enl mr koll flyttade senaste idiot-gäddan ihop med en kvinna i hennes hus för ca fyra år sedan. På adressen finns även en ung tjej född 04 skriven. Hon var förmodligen i "bytesålder" när gäddan blev ihop med mamsen.

Vidrigt. Stackars, stackars "familj".

Man hoppas att gäddan åkte ut med alla k*k-huvuden före.

Citerar mig själv, för att lägga till gällande idiot-gädda nr 322 som gillar att köra på medelålders kvinnor:

Det verkar som att det även kan ha huserats barnbarn i småbarnsålder på gäddans adress.
Sambon verkar ha jobbat många år på trygghetsjouren. Inte kul när man får veta att både barn och barnbarn varit fullständigt otrygga i hemmet.
Citera
2023-12-07, 11:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DPKatta
I Norrköping har vi dessa gäddor:
https://dumpen.se/2023/11/12/vapengaddan-napp-309-norrkoping/
https://dumpen.se/2023/06/09/nar-man-onskar-ett-barn-pa-skrivbordet-men-far-upp-patrik-sjoberg-napp-235-norrkoping/
https://dumpen.se/2022/02/11/tommar-janne-skulle-kopa-valdtakt-av-barn-napp-igen/
https://dumpen.se/2023/10/30/trehundrade-gaddan-napp-300-norrkoping/
https://dumpen.se/2023/03/14/pedonekrodrommar-i-norrkoping-napp-200/
https://dumpen.se/2022/10/02/gadda-i-morkret-napp-154-norrkoping/

Undra vilken stad som leder om man räknar per capita? Norrköping har rätt många invånare …
Citera
2023-12-07, 11:13
Medlem
empoisonnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Den där anhöriga är absolut relevant i gäddans konfrontation med Dumpen. Bra att man kunde se och höra henne i länken fast man inte har plus-tjänsten.

Tänker på Bridge- gäddan som lagt ut flera bilder på sig själv och sin gubbkuk när hon berättar om hur dom tvättat soffor och kuddar när dom känt igen miljöer där gäddan tagit sina bilder.

Bridge-gäddans soffa där han ligger i bara strumpor är en möbel som kan ställas ut på ett framtida gädd-museum

Finns det fler saker som skulle kunna platsa på ett sådant museum?

Gävlegäddans trasiga cykel som kastades vid järnvägsspåret?

Hanks luvtröja och väst?

Ge oss fler förslag.

Vapengäddans vapen.
Senast redigerad av empoisonne 2023-12-07 kl. 11:17.
Citera
2023-12-07, 11:28
Medlem
Jodasaatt70s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Den där anhöriga är absolut relevant i gäddans konfrontation med Dumpen. Bra att man kunde se och höra henne i länken fast man inte har plus-tjänsten.

Tänker på Bridge- gäddan som lagt ut flera bilder på sig själv och sin gubbkuk när hon berättar om hur dom tvättat soffor och kuddar när dom känt igen miljöer där gäddan tagit sina bilder.

Bridge-gäddans soffa där han ligger i bara strumpor är en möbel som kan ställas ut på ett framtida gädd-museum

Finns det fler saker som skulle kunna platsa på ett sådant museum?

Gävlegäddans trasiga cykel som kastades vid järnvägsspåret?

Hanks luvtröja och väst?

Ge oss fler förslag.
Hahaha! Vilken briljant idé😅
Det finns ju en del uppblåsbara badleksaker samt fluffiga underkläder att ställa ut. Eller varför inte TiktokJannes handduk som han sveper över huvudet.
Detta blir roligare o roligare😂
Citera
2023-12-07, 11:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1891-019
Aha, ja annars kommer ju kukbilden först redan innan dubbelhaksbilden o pussmunnen!! Brukar ju vara i den ordningen!! 🤣

Fast samtidigt som alla vet att det är fittan först
Citera
2023-12-07, 12:14
Medlem
eldrattans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Galgmannen
Undra vilken stad som leder om man räknar per capita? Norrköping har rätt många invånare …

Utan att berätta vilken stad jag bor i så kan jag iaf säga att det är en av de större. Hur som helst. På en cykeltur så skulle jag kunna åka förbi ett ovanligt högt antal gäddor.

Riktigt fascinerande att se konfrontationer på ställen som man besöker om inte dagligen kanske, så väldigt ofta iaf.
Citera
2023-12-07, 12:23
Medlem
HassanVonEssens avatar
Det där museumet med alla härliga attiraljer är faktiskt ingen dum idé. Vet att det varit på tapeten förut, inte minst för en tid sedan när Gösta Brantebäcken låg ute på exekutiv auktion. Det vore ju en passande byggnad för ändamålet.

Vi får då inte glömma Trehundrade gäddans tantdildo eller Jönköpingstomtens gummistövlar. För att inte tala om Skulle bara träffa Bengts magiska kotte. Frågan är hur vi får tag på kuriosan bara. Ska vi kontakta gäddorna och lägga ett bud de knappast kan motstå? Eller ska vi gå rakt genom dörrarna och pressa gäddorna på deras tillhörigheter?
Senast redigerad av HassanVonEssen 2023-12-07 kl. 12:26.
Citera
2023-12-07, 12:28
Avslutad
Avseende gädda 322

Hej , den sista gäddan (322) skall tydligen vara konfronterad nyss, då funderar jag
Hur kan det komma sig att Gädda 322 publiceras så snabbt ?

Enligt tidigare info så har det sagts att det konstant haft 10-15 konfrontationer att publicera. Är det så att 322 publicerades så snabbt just på grund av rallyhistorien med Sara på huven eller är det helt enkelt så att det börjar sina med Gäddor i Vassen ?
Citera
2023-12-07, 12:38
Medlem
Hur många gäddor Finns det fŕån götet känns gäddtätt.
Citera
2023-12-07, 12:39
Medlem
eldrattans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElementarSturgeon
Avseende gädda 322

Hej , den sista gäddan (322) skall tydligen vara konfronterad nyss, då funderar jag
Hur kan det komma sig att Gädda 322 publiceras så snabbt ?

Enligt tidigare info så har det sagts att det konstant haft 10-15 konfrontationer att publicera. Är det så att 322 publicerades så snabbt just på grund av rallyhistorien med Sara på huven eller är det helt enkelt så att det börjar sina med Gäddor i Vassen ?

Jag tror knappast dom har ett kösystem som gäller först in- först ut. Just i detta fallet med #322 så brann det i knutarna. Dom sprang antagligen rakt till Kungstorget (expressens kontor) utan någon andepaus för att smida medans järnet var varmt. Konfrontationen låg ute på expressen innan den hamna på deras hemsida.

Ett mer normalt förfarande hade ju varit att kontakta polis i första hand kan man ju tycka.
Senast redigerad av eldrattan 2023-12-07 kl. 12:56.
Citera
2023-12-07, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trucker78
Men snälla du. Titta en gång till på klippet. Sara kommer gårndes snett framifrån bilen. Idiot-Gäddan är Parkerad på en Parkering, får syn på Sara och gasar på med tydlig avsikt att köra på henne. Det är dessutom ljust ute så gäddan kan inte skylla på något. Du hade blivit en väldigt dålig polisutredare eller trafikpolis må jag säga.

Hade dina trafikregler gällt så hade alla kunnat köra på sina ärkefiender lite hur som helst. Jösses!

Hade det gällt ett barn som kommit ut i vägen och någon tar sats från en parkering med avsikt att köra på barnet så kanske du resonerat annorlunda?

Man kan ju även undra vad du själv gör för att få en bättre värld när du inte sitter och gnäller på Sara.

Någon som vet vilket bolag han kör för? Har inte sett detta i tråden.. (Kan ha missat)
Citera
2023-12-07, 12:57
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Det där museumet med alla härliga attiraljer är faktiskt ingen dum idé. Vet att det varit på tapeten förut, inte minst för en tid sedan när Gösta Brantebäcken låg ute på exekutiv auktion. Det vore ju en passande byggnad för ändamålet.

Vi får då inte glömma Trehundrade gäddans tantdildo eller Jönköpingstomtens gummistövlar. För att inte tala om Skulle bara träffa Bengts magiska kotte. Frågan är hur vi får tag på kuriosan bara. Ska vi kontakta gäddorna och lägga ett bud de knappast kan motstå? Eller ska vi gå rakt genom dörrarna och pressa gäddorna på deras tillhörigheter?

Hur kunde jag glömma tantdildon från 1983?!

Jag tycker att vi kan göra en crowdfunding. Det är fint att stötta den fristående kulturen och ett gäddmusuem behövs!

Ett lite snällare objekt man kan visa upp är Boss-gäddans bag. Tim Got #245. Visst är han fortfarande oidentifierad här på FB?

Snömorfars plaststol

Robinson-gäddans läderkeps för att påminna om de riktigt jävla sjuka asen #144

Tömmar-Jannes "skojiga" hatt #140

Näsan på "Vill du sitta på min näsa?", går ej med den riktiga näsan men kanske en hugad och konstnärlig användare kan göra en oljemålning? #135

Edit: Hanks toalettstol är ju också given. Men med locket nerfällt! #292
Senast redigerad av PROLIFIC 2023-12-07 kl. 13:02.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in