2023-12-06, 23:58
Medlem
Leibachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arnoldw66
Vilkas liv har han förstört?

Sitt eget och ev familjens. Förhoppningsvis har han inte hunnit våldta några barn utanför fantasin ännu. Patrik och Sara (Dumpen) har inte förstört hans liv däremot, bara avslöjat honom som det pedofil-as han är.
Citera
2023-12-07, 00:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av KaninHitler
Okej då var den släppt. Man får fortfarande inte se händelseförloppet ur Patriks kameravinkel. Jag tror det finns en god anledning till det....Hon lägger sig ju på biljäveln. Urlöjligt agerande.
Sånt här trams tar fokus från frågan och det blir lite svårt att ta Patrik och Sara seriöst när de ställer till med såna här spektakel, visst kunde föraren ha bromsat och han borde ha bromsat. Men det var verkligen ingen oundviklig situation för Sara...bilen rullade ju knappt framåt för fan.
Jävla trams de håller på med....skärpning dumpen för fan.
Har pengarna börjat sina så de behövde rubriker eller något? Sara sjönk i mina ögon rätt rejält här, rent skådespeleri för att få tidningsrubriker och shockfactor på det hela.

Man ser visst ur Patriks kameravinkel?
Citera
2023-12-07, 00:36
Medlem
KaninHitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikN96
Man ser visst ur Patriks kameravinkel?
Inte när hon blir påkörd. Hon ligger redan på bilen när Patriks kamera börjar.
Men jag kollade igen, det är inte säkert han fick med det överhuvudtaget, kan vara möjligt att han börjat filma precis efteråt så...jag låter det vara osagt om de klippt bort det eller om det helt enkelt inte syns.

Men min uppfattning är rätt klar, för mig är det rätt uppenbart hon lägger sig på huven.
Tycker det är synd de ägnar sig åt sånt här trams. Ger intrycket av att det kanske inte är så mycket om barnens väl och ve de gör det utan mer för uppmärksamhet och klick. Tråkigt och oseriöst agerande som jag tror skadar dom mer i längden än hjälper, riskerar att bli någon slags falsk klickshow med skådespeleri och show istället. Då går det inte att ta det seriöst längre. Jag hoppas verkligen Sara skärper till sig för det här var pinsamt.

Edit: kollade ännu en gång. Det är nog möjligt att "krocken" skedde precis i ögonblicket han börjar filma där men det hela är helt skymt av bilen....så för all del, de har nog inte klippt bort något. Det får jag ge dom iallafall...
Senast redigerad av KaninHitler 2023-12-07 kl. 00:39.
Citera
2023-12-07, 01:13
Medlem
Är det första gäddan utan att skicka kukbild??
Citera
2023-12-07, 01:45
Medlem
Forsokskanins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DPKatta
Härligt med statligt anställda gäddor som hotar med vapen, #309 var ju den som skickade bilder på vapen och hotade Sara efter konfrontationen (och när polisen knackade på för att utröna hotfullheten fann de en himla massa annat olagligt att förvara i lägenheter). Härligt med statligt anställda som har knark för många miljoner hemma. NOT!

Tänk om det till och med var statens knark
Citera
2023-12-07, 02:07
Medlem
HassanVonEssens avatar
Angående Bridgepedofilen. På klubbens hemsida finns en krönika som skrevs till klubbens 80-årsjubileum. Här kommer ett utdrag:
Citat:
Många har arbetat hårt för att bridgen ska synas utåt och man har under långa perioder haft en bridgekrönika i lokaltidningarna.
Man kan lugnt säga att Bridgepedofilen nu har gett bridgen mer massmedial uppmärksamhet än någon av de som arbetat hårt för att bridgen ska synas utåt. Eller så gjorde han det bara av avundsjuka för att han inte nämndes i jubileumskrönikan.

Undrar förresten hur många glada sms och gratulationshälsningar han fått av sina klubbkompisar det senaste dygnet? Undrar om någon av de andra gubbarna har skickat en hånfull hälsning och pikat honom för det spretiga pubishåret? Undrar hur många av tanterna i klubben som länge varit sugna på kanslikuk som nu börjat smälta som vaxdockor när de fått se lill-Steffe stå givakt?

https://dumpen.se/wp-content/uploads/2023/12/Screenshot_20231205-182155_Drive.jpg

Vilken Silverräv!

3142 dagar på Kik mina vänner. Snart tio år som groomare.
Senast redigerad av HassanVonEssen 2023-12-07 kl. 02:13.
Citera
2023-12-07, 02:07
Medlem
Forsokskanins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1891-019

Musikgäddan gjorde inte det heller om jag minns rätt , så ja väldigt udda
Citera
2023-12-07, 02:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Forsokskanin
Musikgäddan gjorde inte det heller om jag minns rätt , så ja väldigt udda

Aha, ja annars kommer ju kukbilden först redan innan dubbelhaksbilden o pussmunnen!! Brukar ju vara i den ordningen!! 🤣
Citera
2023-12-07, 02:54
Medlem
Forsokskanins avatar
Citat:
Aha, ja annars kommer ju kukbilden först redan innan dubbelhaksbilden o pussmunnen!! Brukar ju vara i den ordningen!! 🤣

Hahaha jaa dom är så sjuka i huvet och skrämmande lika 😂👌
Citera
2023-12-07, 03:28
Medlem
Arazands avatar
Citat:
Nejdå ett rätt stort antal avstår från att skämma ut sig iaf kring den biten
Citera
2023-12-07, 03:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arnoldw66
Bra gjort av gädda #322 🤣🤣🤣
Sara och Patrik tror att alla snällt ska acceptera att dom förstör nåns liv.

Ja nu medverkar gäddan att ytterligare förstöra sitt liv genom att skapa en trio emot honom själv. Bra gjort av gäddan!!!
Citera
2023-12-07, 05:56
Medlem
Apanluktardiesels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av starkZenap
Edit: Devglan
https://www.devglan.com/online-tools/text-encryption-decryption

Krypterad text:

Smart!
Det borde vara ok att använda i tråden.[/quote]

Tack! Vi kan nu hoppas, men jag förväntar mig knappast något. Jag ger mig själva fan på att vi aldrig blir av med dessa helvets rebusar….
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in