2023-12-07, 05:58
Medlem
Apanluktardiesels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1891-019
Aha, ja annars kommer ju kukbilden först redan innan dubbelhaksbilden o pussmunnen!! Brukar ju vara i den ordningen!! 🤣

Kuken först! 😂
Citera
2023-12-07, 06:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Indeed. 3 års gäddrabatt drog han till med den här gången. Ungefär som att det skulle göra nån skillnad om barnet fick träffa en 61-åring eller en 58-åring. Han borde dykt upp i lastbilen istället så hade inte bilen varit reggad på honom. Eller som Sara så fint uttryckte sig: Idiot!

Riktigt torr gädda dock förutom påkörningen. Chatloggen är en av årets tröttaste.

De använder väl sig av samma idé som affärer, där det låter som att 499 kr är betydligt billigare än 500 kr.
58 år kanske låter yngre än 61, inte 'lika illa' ur gäddans håll?
Citera
2023-12-07, 06:49
Medlem
Senaste gäddan har försökt göra sig osynlig lite varstans men går fortfarande att hitta om man letar lite.
Citera
2023-12-07, 07:08
Medlem
Avengerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andsved
Senaste gäddan har försökt göra sig osynlig lite varstans men går fortfarande att hitta om man letar lite.
Alla gäddor är nappbara, bara betet är tillräckligt litet.
Infogar nytt ledord här?
"Gädda, du är inte ensam vi finns här för dig"
#322 välkommen till klubben!
Citera
2023-12-07, 07:19
Medlem
Citat:
Angående Bridgepedofilen. På klubbens hemsida finns en krönika som skrevs till klubbens 80-årsjubileum. Här kommer ett utdrag:

Man kan lugnt säga att Bridgepedofilen nu har gett bridgen mer massmedial uppmärksamhet än någon av de som arbetat hårt för att bridgen ska synas utåt. Eller så gjorde han det bara av avundsjuka för att han inte nämndes i jubileumskrönikan.

Undrar förresten hur många glada sms och gratulationshälsningar han fått av sina klubbkompisar det senaste dygnet? Undrar om någon av de andra gubbarna har skickat en hånfull hälsning och pikat honom för det spretiga pubishåret? Undrar hur många av tanterna i klubben som länge varit sugna på kanslikuk som nu börjat smälta som vaxdockor när de fått se lill-Steffe stå givakt?

https://dumpen.se/wp-content/uploads/2023/12/Screenshot_20231205-182155_Drive.jpg

Vilken Silverräv!

3142 dagar på Kik mina vänner. Snart tio år som groomare.

😂😂😂

Gett bridgen ett ansikte (och en ***).
Citera
2023-12-07, 08:03
Medlem
Boggas avatar
Citat:

3142 dagar på Kik mina vänner. Snart tio år som groomare.

Minns att döttrarna använde kik när de var yngre, nånstans där i åldrarna 10-13 på ett ungefär o chattade med några kompisar. Men när de blev lite äldre så var det andra appar som gällde.

Bortsett från dem så vet jag ingen som använder den appen. Är det bara barn i de åldrarna som använder den? Ja och peddoäckel då...
Citera
2023-12-07, 08:18
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inthemove
Ja, blir dock inte någon Oscarsnominering för den filmningen. Inte heller någon actionfilm för Netflix. Är det inte Sara som i det här fallet (som också) borde polisanmälas för trafikbrott? Hon har ingen rätt att stoppa trafiken på det sättet genom att vara på vägbanan. Lite besvärande för C.A är dock att han kör väl länge med henne på huven.

Citat:
Ursprungligen postat av hennepin
Man har ingen rätt att hindra någon i trafiken sådär och dessutom buckla till motorhuven med sin kroppshydda. Riktigt dålig konfrontation. 322 verkade annars vara en riktig slemgädda. Började fråga om träff efter 4-5 meningar.

Nån form av battle of the idiots utspelar sig mellan #322 och Sara som jag ser det. Hon bör inte befinna sig i körbanan och ställa sig i vägen för körande trafik, sånt gör som oftast bara ont. Sen att hänga kvar på huven känns inte riktigt lämpligt heller, såvida man inte vill skapa just dramatik.

Har vi nån känsla för social fallhöjd på #322?

Starkt jobbat för övrigt att hinna bli uthängd i Expressen redan innan Dumpen hunnit publicera. Idiot
Citera
2023-12-07, 08:59
Avslutad
Om man går in på Aftonbladet för att se Sara åka på motorhuv, och står ut med att se all reklam så kan man efter den videon få se en intervju med fd Fru till Gädda 302

Aftonbladets video

https://tv.aftonbladet.se/video/363139/haer-blir-dumpens-sara-nilsson-pakoerd

Detta trots att det är plustjänst - vilket jag inte har.

https://dumpen.se/2023/11/03/karlt-blir-tyst-napp-302-karlstad/

Kom just på att anhöriga ej skulle diskuteras här, men får nog anse den här vara ett undantag då hon varit väldigt aktiv med att synas frivilligt i olika media avseende vad hennes fd man gjort.
Senast redigerad av ElementarSturgeon 2023-12-07 kl. 09:09.
Citera
2023-12-07, 10:45
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoeBidenLuktarBajs
Haha ja det har du rätt i. Han är nog mer lik Ture Björkman än själva Skrotnisse. Då har vi ett bra smeknamn på den här gäddan, Ture Björkman.

Måste kännas fruktansvärt att paja sitt liv på ålderns höst. Folk kommer fortfarande minnas detta den dag gäddan ska begravas. De där sista ljuva åren kommer bli deppiga för gäddan.

Man kan dessutom tänka sig att den litterära Ture Björkman gillar brigde och festar till det med Brigdeblandning när han ska ha lite gott till helgen.

Han verkar ju levt ett ganska ok liv. Pensionär, sambo, vuxna barn och en framstående position i det som verkar ha varit hans största fritidsintresse. Allt för att få pulla en barnsnippa i ett förråd. Herregud!!!

Nåt helt annat nu, och det är inte riktat till dig direkt men det hamnar i samma inlägg. En rent allmän fundering kring könshår. Jag personligen har ingen emot könshår så det är inte det. Men är det så att könshåret blir rakt likt tallbarr när man fyller typ 65? Att det blir gråvitt fattar jag, men att det slutar ha texturen av "vanligt" (olika grader av vågigt) pubeshår hade jag inte funderat på innan jag kollade gäddpenisbilder. Det är så många gammgäddor som har raka snopphår som sticker ut som grått grisborst. Ett ålderstecken kanske? Men inget jag ens har tänkt på tidigare. Ture Björkman a.k.a Brigde #321 är urtypen för grått grisborst vid penis.

Citat:
Ursprungligen postat av intedinkille
Han är verkligen ett manipulativt groomande äckel…!

Ja! Han är faktiskt sjukt vidrig i sitt sätt att skuldbelägga barnet han chattar med. Jag tycker att det är intressant det här med gäddornas olika tillvägagångssätt. Slow groomers som gillar att evighetschatta, de som går på ganska offensivt redan från start, de som så totalt ignorerar ett barn som berättar att det far illa, de som mest av allt verkar vara fokade på sin egna störda fetisch och så sorten som är som den gravt känslomässigt manipulerande Nyårsraketen #183. Det vidriga är ju att aset själv har barn som han firade nyår med. Och man kan ju undra om han har lärt ut den s.k. Lektion 1 även till dem...
Citera
2023-12-07, 10:54
Medlem
Så enl mr koll flyttade senaste idiot-gäddan ihop med en kvinna i hennes hus för ca fyra år sedan. På adressen finns även en ung tjej född 04 skriven. Hon var förmodligen i "bytesålder" när gäddan blev ihop med mamsen.

Vidrigt. Stackars, stackars "familj".

Man hoppas att gäddan åkte ut med alla k*k-huvuden före.
Citera
2023-12-07, 10:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andsved

Hur kunde han göra det så fort om han blev konfronterad igår?
Eller har jag fått konfdatum om bakfoten?
Citera
2023-12-07, 11:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ElementarSturgeon
Om man går in på Aftonbladet för att se Sara åka på motorhuv, och står ut med att se all reklam så kan man efter den videon få se en intervju med fd Fru till Gädda 302

Aftonbladets video

https://tv.aftonbladet.se/video/363139/haer-blir-dumpens-sara-nilsson-pakoerd

Detta trots att det är plustjänst - vilket jag inte har.

https://dumpen.se/2023/11/03/karlt-blir-tyst-napp-302-karlstad/

Kom just på att anhöriga ej skulle diskuteras här, men får nog anse den här vara ett undantag då hon varit väldigt aktiv med att synas frivilligt i olika media avseende vad hennes fd man gjort.

Den där anhöriga är absolut relevant i gäddans konfrontation med Dumpen. Bra att man kunde se och höra henne i länken fast man inte har plus-tjänsten.

Tänker på Bridge- gäddan som lagt ut flera bilder på sig själv och sin gubbkuk när hon berättar om hur dom tvättat soffor och kuddar när dom känt igen miljöer där gäddan tagit sina bilder.

Bridge-gäddans soffa där han ligger i bara strumpor är en möbel som kan ställas ut på ett framtida gädd-museum

Finns det fler saker som skulle kunna platsa på ett sådant museum?

Gävlegäddans trasiga cykel som kastades vid järnvägsspåret?

Hanks luvtröja och väst?

Ge oss fler förslag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in