Citat:
Ursprungligen postat av
JoeBidenLuktarBajs
Haha ja det har du rätt i. Han är nog mer lik Ture Björkman än själva Skrotnisse. Då har vi ett bra smeknamn på den här gäddan, Ture Björkman.
Måste kännas fruktansvärt att paja sitt liv på ålderns höst. Folk kommer fortfarande minnas detta den dag gäddan ska begravas. De där sista ljuva åren kommer bli deppiga för gäddan.
Man kan dessutom tänka sig att den litterära Ture Björkman gillar brigde och festar till det med Brigdeblandning när han ska ha lite gott till helgen.
Han verkar ju levt ett ganska ok liv. Pensionär, sambo, vuxna barn och en framstående position i det som verkar ha varit hans största fritidsintresse. Allt för att få pulla en barnsnippa i ett förråd. Herregud!!!
Nåt helt annat nu, och det är inte riktat till dig direkt men det hamnar i samma inlägg. En rent allmän fundering kring könshår. Jag personligen har ingen emot könshår så det är inte det. Men är det så att könshåret blir rakt likt tallbarr när man fyller typ 65? Att det blir gråvitt fattar jag, men att det slutar ha texturen av "vanligt" (olika grader av vågigt) pubeshår hade jag inte funderat på innan jag kollade gäddpenisbilder. Det är så många gammgäddor som har raka snopphår som sticker ut som grått grisborst. Ett ålderstecken kanske? Men inget jag ens har tänkt på tidigare. Ture Björkman a.k.a Brigde #321 är urtypen för grått grisborst vid penis.
Citat:
Ursprungligen postat av
intedinkille
Han är verkligen ett manipulativt groomande äckel…!
Ja! Han är faktiskt sjukt vidrig i sitt sätt att skuldbelägga barnet han chattar med. Jag tycker att det är intressant det här med gäddornas olika tillvägagångssätt. Slow groomers som gillar att evighetschatta, de som går på ganska offensivt redan från start, de som så totalt ignorerar ett barn som berättar att det far illa, de som mest av allt verkar vara fokade på sin egna störda fetisch och så sorten som är som den gravt känslomässigt manipulerande Nyårsraketen #183. Det vidriga är ju att aset själv har barn som han firade nyår med. Och man kan ju undra om han har lärt ut den s.k. Lektion 1 även till dem...