2023-12-07, 02:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bais977
Inte finare och bättre, där antar du något själv. Men en helt annan arbetsmoral och andra driv och mål i tidigare ålder hellre än trycka ut ungar - ja, absolut. Bara checka statistiken där liksom. Sen är ju allt väldigt mycket dyrare där så barn etc får vänta för många. Men nej en 25 årig Stockholmstjej har inget gemensamt med Linn direkt nej. Det är lite tuffare i Stockholm också, man kan inte springa runt i tyllkjolar och leka prinsessa

Titta dig runt på gator och torg vilka människor som rör sig och arbetar i Stockholm. Det är en allsköns blandning av människor med olika stilar och etniskt ursprung. Linn sticker inte ut på något sätt oavsett om hon sätter på sig en tyllkjol eller en sopsäck.
Fast du kanske enbart jämför henne med de som är boende i Stockholm stad och inte vilka som rör sig och arbetar i Stockholm?!?!
Det är nog inte så många av de där unga med hög arbetsmoral och driv du jämför Linn med som bor just i Stockholms innerstad
Det finns fler möjligheter jämför med Frövi i Stockholm, högre levnadskostnader, ja det är jag säker på, men att det skulle vara tuffare I Stockholm det undrar jag. På vilket sätt menar du då?
Citera
2023-12-07, 03:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barajagintedu
Titta dig runt på gator och torg vilka människor som rör sig och arbetar i Stockholm. Det är en allsköns blandning av människor med olika stilar och etniskt ursprung. Linn sticker inte ut på något sätt oavsett om hon sätter på sig en tyllkjol eller en sopsäck.
Fast du kanske enbart jämför henne med de som är boende i Stockholm stad och inte vilka som rör sig och arbetar i Stockholm?!?!
Det är nog inte så många av de där unga med hög arbetsmoral och driv du jämför Linn med som bor just i Stockholms innerstad
Det finns fler möjligheter jämför med Frövi i Stockholm, högre levnadskostnader, ja det är jag säker på, men att det skulle vara tuffare I Stockholm det undrar jag. På vilket sätt menar du då?

Men snälla hon bor inte i Frövi!!!! Hon kommer därifrån med bor i Örebro!
Citera
2023-12-07, 04:08
Medlem
Intressant ändå att Linn härjar runt i storstan och säkert inte har något emot att träffa en ny kille, när det samtidigt står på Facebook att hon är i en relation med S.
Citera
2023-12-07, 06:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Fler följare med henne nuvarande content tror jag inte, visst ökar kanske det gör, men hon har gått från 100k till 102k på typ 6 månader väl? Och hennes content är tråkigare än aldrig förr nu, även om hon slänger in en story från Stockholm då o då så är hennes content extremt tråkigt, men är ju garanterat delvis därför hon flyttar halvtid till Stockholm, för att försöka hänga med andra influensers, försöka få gå på större event och få fler följare den vägen.

Den som lever får se hur många fler följare hon får :-)

Jag gjorde en koll av hennes konto och närmare 20% är köpta följare verkade det som
Citera
2023-12-07, 07:24
Medlem
Ni må tycka vad ni vill om ”b-influensers”. I detta umgänge syns Linn för en annan målgrupp. Kanske får hon fler följare. Kanske inte.
Tror inte hon kommer förlora dom hon har pga Stockholm iaf.

Fattar bara inte hur det kan vara relevant att klaga när det enda som tjatats om är att hon ”inte är inbjuden”. Nu är hon inbjuden. Någonstans måste man börja. Nästa gång kanske det är en något större influenser hon blir medbjuden till. Eller så stannar det på nivån hon är nu. Oavsett så får hon uppenbarligen ut något av att vara i Stockholm. Om det kommer generera pengar. Ja det lär framtiden utvisa, åtminstone så har hon då försökt
Citera
2023-12-07, 08:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kladdkakautankladd
Tycker ändå att Linn ska ha lite eloge då jag tror att det är första gången Linn faktiskt "erkänner" att hennes tidigare relationer har gått lite fort fram. För som flera skriver problemet är inte att ha 3 barn med 3 olika män, men det är lite oansvarigt att man separerar i Mars och redan i sensommaren är man gravid med en tredje kille när ens yngsta rätt så nyligen fyllde 1 år. (Har för mig att hon va tillsammans med Simon när juvelia fyllde 1)
Jag kände när jag läste det inlägget: hoppas den delen är genuin och inte bara damage control eller nåt hon bara skriver för att det ska låta bra. Är den genuin så är det ett framsteg absolut.
Citera
2023-12-07, 10:40
Avslutad
Ännu ett reklaminlägg inspelat i Örebro…ja det enda hon gör ytterligare en vecka i Stockholm är att kröka, shoppa för pengar hon tjänat på barnen, luncha och jaga pappa nummer 4
Citera
2023-12-07, 10:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Jag kände när jag läste det inlägget: hoppas den delen är genuin och inte bara damage control eller nåt hon bara skriver för att det ska låta bra. Är den genuin så är det ett framsteg absolut.

Håller med. Känner mig försiktig till hennes ”enorma utveckling hon gjort senaste året” tills hon faktiskt bevisat det, och det kommer ju ta några år utav inga fler barn och inga fler bonuspappor
Citera
2023-12-07, 10:44
Avslutad
Vad har Linn i glasen? Har hon inte påstått att hon inte dricker alkohol?
Citera
2023-12-07, 11:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Fairlyodderika
Jag gjorde en koll av hennes konto och närmare 20% är köpta följare verkade det som

Ja jag menar också det här, hon har engagemang som nån med en tiondel av hennes följare borde ha, jag jobbar med SoMe åt företag så jag vet! Hon bör lika på 10% av sina följare i likes MINST och varje inlägg bör nå ut till hundratusentals, något stämmer inte… men fakturera företag hon lyckas lura att hon har en bra bas för, det kan hon uppenbarligen….
Citera
2023-12-07, 11:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tova.

Det kan ju absolut vara alkoholfritt. Eller att hon är som jag tex som inte kan dricka sig full för då mår man bara illa och spyr och kvällen tar slut, vilket gör att hon aldrig heller blir bakis etc
Citera
2023-12-07, 11:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tova.
Det är väl främst i sammanhang där barnen är med som hon uttryckt det största motståndet mot alkohol?
Men alltså visst kan det ha varit alkoholfritt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in