2023-12-06, 23:33
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
Tufft vara utan Rodri, Grealish & Doku när några redan är borta.
Men ska det vara det? Förra säsongen så hade dom slängt in Bobb och Phillips för att sedan bara krossa motståndet.
Citera
2023-12-06, 23:36
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HycklarSverige
Hade känts hemskt…

Aston Villa är i väldigt bra form och känns som det är värsta tillfället att möta dem just nu. Tror vi har en chans att vinna iallafall, men kan mycket väl bli en av de tuffaste och mest avgörande matcherna denna säsongen.
Förstår det, måste kännas som att ni verkligen förlorade den istället för att Liverpool eller City vann.

Tror på Arsenal i den matchen och att ett kryss ändå får anses som helt okej på bortaplan.
Citera
2023-12-06, 23:38
Medlem
Svarta-Skatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Vad håller City på med? Grattis Liverpool/Arsenal!

Bensinen är nog slut litegrann, trippeln förra säsongen har nog satt sina spår. Just nu känns det som om City kan få slita för ta en CL-plats.

Men det är ju positivt för ligan om inte City vinner sin fjärde raka titel.
Citera
2023-12-06, 23:41
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svarta-Skatan
Bensinen är nog slut litegrann, trippeln förra säsongen har nog satt sina spår. Just nu känns det som om City kan få slita för ta en CL-plats.

Jo, men känns ju som soppatorsk och det trodde iaf inte jag att Pep skulle tillåta. Jobbigt läge för honom om han hade tänkt lämna efter säsongen.
Citera
2023-12-06, 23:49
Medlem
Giggsys avatar
Förläng med McTomas snarast, och ge honom lagkaptensbindeln i samma veva.
Citera
2023-12-06, 23:56
Medlem
Drickbacks avatar
Blir att handla i januari för Liverpool, Matip har tyvärr en korsbandsskada.
Citera
2023-12-07, 00:01
Medlem
Chelsea var förfärligt usla idag. Jackson är en katastrof, han kan inte få spela mer. Jag trodde tidigare att Chelsea hade underpresterat men nu tror jag att de kommer sluta på den nedre halvan.
Citera
2023-12-07, 00:03
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svenshult
Chelsea var förfärligt usla idag. Jackson är en katastrof, han kan inte få spela mer. Jag trodde tidigare att Chelsea hade underpresterat men nu tror jag att de kommer sluta på den nedre halvan.
Du glömmer bort att framtiden är Chelseas! Ska bara ner och vända först
Citera
2023-12-07, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Du glömmer bort att framtiden är Chelseas! Ska bara ner och vända först
Jag förstår det men hur långt ner är ”ner”?
Citera
2023-12-07, 00:13
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svenshult
Jag förstår det men hur långt ner är ”ner”?
Bara ett par divisioner innan man flyttar hela verksamheten till Saudi? Tror inte "fansen" skulle bry sig så mycket då titlarna kan köpas igen istället för att konkurrera på lika villkor
Citera
2023-12-07, 00:40
Medlem
goseigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svarta-Skatan

Absolut.

Det blir några "enklare" matcher nu i december med Luton, Palace, Everton och Blades.

Tappar de fler poäng skulle gapet kunna öka, men de kan mycket väl vinna dessa fyra.

Arsenal har tuffare motstånd.
Citera
2023-12-07, 06:24
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goseigen
Absolut.

Det blir några "enklare" matcher nu i december med Luton, Palace, Everton och Blades.

Tappar de fler poäng skulle gapet kunna öka, men de kan mycket väl vinna dessa fyra.

Arsenal har tuffare motstånd.
Jag fruktar ingen av motståndarna i våra kommande matcher. Och jag kan verkligen inte se hur vi har ett hårdare schema framför oss än vad Man City och/eller Liverpool har.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in