[[quote=Sinnesförvirrad|86615053]
https://www.youtube.com/watch?v=RLMLf3CEXos
Sorry nu kommer en rant, jag måste bara skriva av mig ber om ursäkt i förväg haha... jag är så jävla irriterad äcklad och provocerad av denna elaka, själviska, manipulativa häxan! Det va dock komedi när Bumbi sa att hennes förvaltare "vidtagit åtgärder" för alla som kontaktat henne på telefon och mail, ööööhhh ska man bli rädd nu eller?! Jag har kontaktat förvaltaren måste jag skaffa skyddat identitet och boende nu kanske, jävlar va skraj jag blev!!
Det är en stor jävla gåta att Bumbis ens kunnat lura sin förvaltare så hårt och hur uselt jobb förvaltaren gjort. Och det är ett stort mysterium hur fan hon lyckats bo kvar i sin lya så länge utan att bli vräkt?! När hon varit sen många veckor med hyran många gånger, och väsnats som fan på nätterna med noll respekt för sina grannar. Obegripligt...!!
Hon borde in på behandlingshem för sitt grova spelmissbruk och sen få psykiatrisk vård, och rätt medicinering. För den hon har funkar bevisligen inte, om hon nu ens tar sina sprutor. Helt jävla sinnessjukt att inte myndigheterna i Ängelholm gör ett jävla skit, Soc, Psykiatrin mfl?! Så många frågor så lite svar... Men det blir intressant å se om hon verkligen blir vräkt! Hela Bumbis liv är ju en drama-skräck-komedi! To be continued...